Toksycznie! To co wyprawiają managerowie tego banku przechodzi ludzkie pojęcie. Mobbing, kumoterstwo, do celu po trupach i podpie**oling na każdym kroku. Lepiej być słaby i przeciętny, jeśli jesteś ambitny i chcesz się tu rozwijać polecisz bo stanowisz konkurencje dla swoich managerów… układy i układziki. Kolorowe g***o w papierku. Nie polecam.
To prawda, ja jestem jeszcze pracownikiem ale zamierzam złożyć wypowiedzenie...powodem jest zwykły szacunek do klientów nie potrafię wciskać ludziom kitu byle tylko sprzedać nie dba się o relację z klientami...a dla mnie człowiek najważniejszy a nie kilka zł premii
tylko, że przypadkiem w każdym banku tak nie będzie? w sensie sprzedaż produktów, których w sumie nie potrzebują jednak? A te warunki, które opisał, to prawda że tu tak się dzieje?
Uciekam z tej firmy po roku czasu. Bardzo doceniam benefity. Jednak wdrożenie do działu to porażka. Praca z innymi, którzy cisną tylko na wyniki też jest ciężka bo brak jest chęci współpracy i pomocy. Kiepskie rozwiązanie to, że otrzymuję się niskie wynagrodzenie i resztę składników w formie premii za wyniki. Tak nigdy się nie dorobie mieszkania. Z tego powodu też zrezygnowałam. Okropny jest problem z klimatyzacją i temperaturą w pracy. Ciągle wieje wiatr prosto w twarz lub w kręgosłup pracownika. Zgłoszenia już były do kierownika i nic się da się zrobić. Jak odchodzila to zglosilam to wszystko do Pip ale wątpię aby pip coś zdziałał. Moja koleżanka poszłam teraz tam do pracy i płacze bo w zimie klimatyzacja jest włączona
Jako klient oceniam Credit Agricole pozytywnie. Miła obsługa. Poczęstowali kawą kilka razy. Założyli konto . Dali ubezpieczenie z którego zrezygnowałem po 3 miesiącach. Z Doradcą zawsze można pożartować. Na infolini sa pomocni i nie trzeba czekać na kontakt długie minuty. Aplikację mają fajną rozwojową. Reklamację uwzględnili i załatwili. I co najważniejsze jakiś drobny procencik na koncie dorzucili. Jak na razie jestem zadowolony.
Dramat, nie polecam. Zerowy poziom rozwoju, ogrom niekompetencji ludzi zarządzających regionami i pionami typowe korpoludki nastawione na zamiatanie ważnych spraw pod dywan oraz całowania wyższych rangom po d....ie. Wszyscy boją się odezwać, notoryczny brak funduszy na rozwój pracowników i podwyżki, obcinki premii aby tylko nie przekroczyć budżetów. Siedź cicho i się nie wychylaj... (usunięte przez administratora)
Ok. 20 minutowa rozmowa rekrutacyjna z HR (umówiona 2 dni wcześniej na konkretną godzinę), pytania o motywację, doświadczenie w obsłudze klienta, co wiem o CA, oczekiwania w zakresie pracy. Następnego dnia zostałem zaproszony do Oddziału na rozmowę z Dyrektorem ustaliliśmy termin spotkania na kolejny dzień. Tam rozmowa trwała ok. 30 minut, podobne pytania plus zaaranżowana scenka sprzedażowa. Atmosfera w pierwszej i drugiej rozmowie przyjemna, bez napięcia, profesjonalnie. Zostałem również poproszony o pokazanie świadectw pacy i referencji. W mojej ocenie wszystko przebiegło szybko i sprawnie. Swoje CV wysłałem z portalu z ogłoszeniami o pracę.
- co mnie motywuje do pacy - jaki portfel klientów obsługiwałem - w jaki sposób pozyskuję klientów - od kiedy jestem dostępny - moje oczekiwania od nowego pracodawcy - dlaczego szukam nowego zajęcia
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Zastanawiam się nad aplikowaniem do placówki do regionu Poznań. Ale słyszałem bardzo złe opinie o(usunięte przez administratora) Nie wspominając o uciążliwym nękaniu o wyniki. Czy możecie coś Więcej powiedzieć? Jakie macie doświadczenia?
Witam, to co piszesz to prawda pan M... to gościu który chyba nie jest do końca świadomy że zarówno doradcy jak i dyrektorzy nagrywają jego powiedzmy tel. Przyjdzie i czas na niego... Pracuje już długo i to wygląda tak że dyrektor i doradcy zostają a regionalny się zmienia. Czekam na ten moment
Do czasu aż posłuchają co on wyprawia, bardzo wielu go nagrywa
Zgadza się bo to taki pakiet, gotówka, karta i jeszcze ilk musi być dosprzedaz. Kiedy w końcu KNF się tym zajmie albo kontrola!!!
Podobno dotarły do regionalnego w Poznaniu info o tym co ludzie myślą o jego metodach zarządzania. I kazano usunąć negatywne komentarze na goworku... ale to nie zmieni faktu ze to co on wyprawia to mobbing. I czekam na dzień w którym ktoś mądry w końcu się za niego weźmie. A nie przyznaje mu nagrody za wyniki które są pozyskane w skandaliczny sposób.
Chyba dobre, bo impreza pożegnalna była huczna. DR, blondi i świta balowali do rana. Po swojemu więc można się tylko domyślać co tam się działo. Tak w CA odchodzi skompromitowany DR.
Mam nadzieję, że góra czyta to forum jeśli tak to zainteresujcie się Gnieznem czas wysłać tam porządną kontrolę, kolesiostwo, kumoterstwo dziwnie relacje bardzo osobiste pani dyrektor z jednym z doradców, opinie na google pisane przez postawione osoby symulacyjne bez klienta jednym słowem mówiąc etyka poziom ZERO
Tak , z tego co mi wiadomo to czyta. Tylko zastanawiam się czy z "górą" jest wszystko w porządku... Pytanie czy powyżej Szefa Sieci Sprzedaży również to Szanowne Grono Czyta...
Cóż, ryba psuje się od głowy. Szef Sieci robi wynik to góra ma wywalone na to co tu piszemy. Szef Sieci akceptuje (usunięte przez administratora)i brak etyki, bo czuje się nietykalny. Nawet kontrolę sobie wytresował. Z czegoś to musi wynikać... Z opinii tutaj widać, że zgloszenie (usunięte przez administratora)nie działa, sygnaliści są ignorowani może KNF nas "wysłucha".
Do wszystkich potencjalnych zainteresowanych pracą w obszarze zajmującym się WLB, Diversity, zaangażowaniem, EB itp. Nie łamcie sobie życia i omijajcie ten zespół z daleka. Chyba, że płacz i stres to Wasze hobby.
Dorze, że nie mamy takich osób w naszym zespole. Ja polecam pracę tym którzy lubią sprzedaż, znają produkty, umieją się uczyć i rozmawiać wyciągając wnioski co mogą zaproponować.. Lubię swoją pracę i cieszę się, że pracuję z ludźmi, którzy wiedzą po co przychodzą do pacy.
Ludzie napewno przychodzą... Ludzie nie chcą pracować w biurze bo jest ciemno i zimno. Klutnie o temperaturę . Stare baby w trakcie menopauzy zakręcają w zimie na 18c a nawet okna otwarte mają na niektórych piętrach a inni się telepią Gdy była pandemia to było normalnie i we wszystkich biurach w BG ale teraz to już jest ewidentny defekt niektórych osób. . Jest dużo osób w pracy 50+ i ciężko się pracuje bo sposób myślenia jest inny. Tematy to tylko lekarz i wnuki. Lepiej było gdy było stare biuro bo przyjemniejsze klimat panowała.
(usunięte przez administratora)
Nie tylko region Poznań to (usunięte przez administratora) " następny to region Konin i pan i władca DR na całe szczęście koszmar pracy w tej firmie mam już za sobą jestem szczęśliwy ponieważ uzyskałem szacunek do samego siebie. Na CA świat się nie kończy pamiętajcie o tym wszyscy którzy wachacie się co dalej zrobić ze swoim życiem. DR to kompletna porażka, ci ludzie nie mają prawa nazywać się menedżerami to jest (usunięte przez administratora)
Co to za opinie , czy wymaganie i wskazanie kierunku jest czymś złym, do roboty nieroby a nie pier... za plecami Dyr Regionalnego . Jeżeli nie odpowiada praca w bankowości , lidl płaci więcej .
Jak widać już usunięto cześć komentarzy. Widocznie były niewygodne. Fakt jest taki ze ludzie się boja cokolwiek powiedzieć głośno nt metod zarządzania przez obecnego DR Poznań.
Jak możesz nazywać kogoś nierobem a w szczególności doradce:/ Każdy kto przychodzi do pracy to nie po to aby posiedzieć tylko zarobić kasę, DR jak i DPB to są dla mnie nieroby, zero zaangażowania w pracę i pomoc pracownikowi, najlepiej posiedzieć w swojej kanciapie i poplotkować przez 8 godz aa i najważniejsze co 1 godz. papierosek tak wygląda praca DR oraz DPB, doradca nie ważne czy DKI,DK, SDK oni (usunięte przez administratora)
Mało wiesz... DR w Poznaniu ma sporo za uszami... traktowanie ludzi jak parobków na jego zamku. Po trupach do celu. Tak to w rzeczywistości wygląda.
Myśle że Kaskada i przyzwolenie na traktowanie jest od samego Bohusza N. Niech się wezmą za to on niszczy ten bank. Parcie tylko ma wyniki. Jestem ciekawa jakby zarządzał tak oddziałem przez 1 miesiąc....
Niestety taka jest prawda... typowe korpoludki które pracują w imię chorej idei. A Francja myśli ze tu wszystko gra bo dostają informacje o realizacji założonych celów. Parodia.
Tak, BN to specjalista od malowania trawy na zielono. Przymyka oko na wszystkie fanaberie swojego dworu, byle był wynik. Sprawy o (usunięte przez administratora)… zamiecione. Etyka … nie istnieje.
Dlaczego tak mówisz? Myślałam szczerze nad aplikowaniem do firmy, także jeśli coś poważnego się dzieje, to proszę o wczesną informację, zanim zaaplikuje
Dlaczego takie głupoty piszesz? Po takim czymś odrazu widać, że to pracownik z zewnątrz piszę a nie ktoś zainteresowany pracą. Kandydaci czytają i oceniają czy przychodzić na rozmowy lub czy wysyłać CV. Była tu mowa o braku etyki a wczoraj już test dla pracowników na temat etyki zawodowej w firmie. Tu kadra wszystko czyta. Bardzo dobrze to może się obudzą i zadbają o pracowników.
Zaledwie kilka dni szkolenia, następnie obsługa klientów w systemach, które zawieszają się non stop. Nie raz dziennie ???? Są momenty gdy programy zawieszają się kilkanaście razie ( nie to nie jest żart ) w ciągu godziny. W trakcie awarii połączenia i tak wpadają , wiec trzeba klientów obsługiwać.
może naiwnie spytam ale kiedy będą mieli zamiar ten sprzęt wymienić? ile tych komputerów w sumie mniej więcej jest?
Komputery są ale działające dla starych ludzi. Nowi dostają stare rupiecie. Oszczędności są na wszystkim. Niektóre osoby nie potrafią zrozumieć, że w tych czasach bez sprzętu nie da się zrobić efektywne targów.
Dramat, (usunięte przez administratora) i manipulanci. Co innego na papierze co innego na przelewie. Zmieniam tą pracę bo więcej już tego nie wytrzymam! Nie polecam nikomu kto ma ambicje i chce zarabiać dobre pieniądze to nie to miejsce nie ten bank. A pracy jest dużo.
Powiecie kiedy będą jakieś podwyżki inflacyjne dla pracowników starych i nowych, nowe benefity w atrakcyjnych cenach.
Były na początku roku 2022, w połowie tego roku również dostaliśmy. Benefity, kto co lubi: Multisport około 40 złotych za wejścia bez ograniczeń, pakiet zdrowotny w wersji rozszerzonej, paczki na święta, dofinansowania do wyjazdów.- mi to odpowiada.
Lux med podrożał a podwyżki przy tej inflacji jaka jest to kpina. Ofert pełno a ludzi brakuje bo inne banki proponują lepsze warunki.
6 lat upłynęło bardzo szybko w tej korporacji. Od kilku lat dużo mówi się o postawie CARE względem Klientów i pracowników a jaka jest prawda? Klient ma być jedynie dostawcą kapitału, wziąć kredyt lub inny produkt a gdy coś mu się nie podoba zwalić winę na niego, zablokować mu środki na koncie, rozpatrywać reklamację kilka miesięcy lub porostu bezprawnie go oszukać. Niech sam dochodzi swoich praw. Ilość łamania prawa w tym baku przekracza skalę i dobry smak, słowo etyka biznesowa zostało zamienione na ilość sprzedaży i naginanie rzeczywistości aby wypracować większy zysk dla "góry". Zapomnij o tym ze się z Tobą podzielą. Premie wypłacane są tylko sowim, dla Ciebie miska ryżu. DR regionu przechwala się że wydała na fryzjera 2000 zł a Ty pracujesz ponad siły za 3000 zł z premiami jeżeli zostaną Ci poprawnie naliczone lub Ci ich nie odetną bo bank nie ma pieniędzy.... Żenada, korpokracja, worek pychy i chciwości bez dna. Na szczęście odchodzę, zdecydowałam się po tym jak potraktowali moja koleżankę i inne osoby z mojej placówki.Najpierw chwalono ją za wyniki, otrzymywała nagrody obiecywano podwyżki i awanse. Z dnia na dzień została bez pracy z dzieckiem i kredytem, przyjaciółka DR bez doświadczenia w branży potrzebowała pracy na jej stanowisku...Wyniki spadły, wzmocnił się mobbing, przestano wypłacać jakiekolwiek premie. Odchodzę i z całego serca nie pozdrawiam!
Banki z powodu podniesienia stóp procentowych zarabiają miliony. W naszym banku tego nie widać. Podrożały nam pakiety medyczne dla tych co mają rodziny. Niemamy żadnych beneficjentów na jedzenie w kampusie z obiadami tak jak inne firmy. Często jest l4 wśród pracowników bo budynek jest tak nowoczesny, że klimatyzacja wieje lodem a lampy są rażące w oczy i pracownicy siedzą po ciemku. W regulaminie mamy informację o podwyżkach wypłaty o 3%. Tylko że opłaca się iść do innej firmy niż czekać na taką kasę. Jestem prawie byłym pracownikiem centrali we Wrocławiu i widzę że jest coraz gorzej bo psuje się od środka.
Witajcie, czy macie może doświadczenie lub znacie różnice pomiędzy praca w placówce własnej, a partnerskiej? Czy można np. przejść z własnej do partnerskiej lub odwrotnie?
(usunięte przez administratora)Wygląda to tak na infolinii to podstawa =najniższą krajową +150zl a resztę to już musisz wyrobić samemu tylko kliencie nie chcę mieć z Tobą nic wspólnego. Dramat. Benefity są drogie a tak naprawdę to kiepsko. Podwyżki dla pracowników to marzenie a jeśli już to 50 zł na rok. Tak jak wcześniej. Dużo osób pracujących w banku już ponad 10 lat i niezależnie od tego co się stanie nowa osoba nie zrobi niczego aby poprawić komfort swojej pracy. Młodzi ludzie odchodzą bo inne banki proponują lepsze warunki pracy i płacy oraz kulturę w firmie. Tutaj na wszystkim się skapi. Nawet na zapalaniu światła w biurze. Większość pracowników siedzi po ciemku od lat bo tak "będzie lepiej"
Żygac mi się chcę przychodząc do tego biura. Nie chcę mieć nic wspólnego z tym bankiem. Oby jak najdalej.
Bank strasznie naciska na wizerunek. Masz lizać (usunięte przez administratora) klientowi na infolinii i w placówkach aby nie napisał reklamacji albo skargi. Menadżer nęka za brak targów w placówkach. Juz szukam pracy gdzie indziej.
Zasiedzeni pracownicy myślą, że tu jest wspaniale. Nie znaja warunków w innych miejscach pracy.To miejsce jest 10 lat do tyłu za prawdziwymi bankami a do poziomu korporacji to się nigdy nie zbliży bo nie za małe wynagrodzenie brutto płacą. 3300 i premia to śmieszne w takim miesiącu. Więcej płacą na reklamy w telewizji, których już nie chcą ludzie oglądać.
Coś w tym jest .... zasiedzenie to najgorsze co może być, w szczególności w przypadku Dyrektorów... Zgadzam się również z tym , że poziom korporacji daleko daleko do osiągnięcia. Da się to odczuć tylko i wyłącznie wtedy kiedy zacznie się pracę w prawdziwej korporacji...Można dostrzec ogromne różnice w kompetencjach pracowników na poszczególnych szczeblach... Niestety,ale przykład DR Poznań świadczy o dużych brakach ...
Rekrutacje są oficjalnie robione jednak "perełki" tutaj są przez rodziny i znajomych na spotkania przyciagane.
Nawet jeśli to i tak tego nie udowodnisz... Mimo wszystko normalnie jest szansa, żeby się dostać?
Wbrew pozorom wcale nie jest zła firma. Są plusy i minusy pracy. Moje doświadczenia po 5 latach w Credit Agricole w sprzedaży: PLUSY + Bardzo dobre premie za sprzedaż, ale jak nie sprzedasz to głodujesz + Dużo dobrych szkoleń + Ciekawa oferta kredytów hipotecznych + Duzo gadgetów możesz dostać MINUSY - ogromna presja na sprzedaż, szczególnie tego co nie schodzi przykład fundusze inwestycyjne Amundi, fundusze ryją po dnie ale musisz sprzedać, - systemy się zawieszają non stop, - atmosfera moze byc slaba
w sprzedaży 3400 brutto i 1710zl max premii mozna dostac, ja poszedlem na obsluge klienta wiec wiadomo to nie sprzedaz, ale raczej nie sa to git zarobki dla kogos kto ma np rodzine, ja jestem studentem..
Rozmowa kwalifikacyjna standard. Pytania o doswiadcze i (usunięte przez administratora) Samo wejście do budynku we Wrocławiu jest stresująca. Każą dawać dowód i skanują aby wyrobić czasowy identyfikator. Dziwne to dla mnie. Wszystko wygląda tak sztuczne i "zimno". Prawie puste biuro. Czarne ściany. Na świetle oszczędności wszędzie.
Byłem w zeszłym tygodniu na rozmowie w oddziale, na którą zostałem zaproszony po pierwszej rozmowie z HR (rozmowa przez telefon trwała ok. 20 minut, pytania o doświadczenie, motywację, oczekiwania w zakresie pracy). Dyrektor poświęcił mi 30 minut, zrobił próbę sprzedażową (scenka). Dla mnie rozmowa kwalifikacyjna była ok, szukam pracy od kilku tygodni, to nie pierwsze spotkanie w banku. Pytania jak wszędzie. To co mnie zaskoczyło, to fajna rozmowa na każdym etapie, wszyscy życzliwi i zainteresowani moim doświadczeniem. Wiem, że idę sprzedawać i spodziewałem się już pewnych pytań. Czekam na decyzję.
Bank jest uznawany za najgorszy bank na liście banków w Polsce. Nie oczekujcie tu wiele. Jeśli macie możliwość to wszędzie indziej bo się zawiedziecie. Chyba, że chcecie rodzinie się pochwalić o super firmie jeśli nie znają rynku pracy.
Kierownicy nie są do usunięcia. Wypadają osoby, które przychodzą w klasycznej rekrutacji. Pozostałe osoby to ludzie po znajomości. Dzieci jakiś członków zarządów z innych źródeł, które się tu dobrze czują bo wiedzą, że są nietykalne.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Credit Agricole Bank Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Credit Agricole Bank Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 201.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Credit Agricole Bank Polska S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 140, z czego 7 to opinie pozytywne, 102 to opinie negatywne, a 31 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Credit Agricole Bank Polska S.A.?
Kandydaci do pracy w Credit Agricole Bank Polska S.A. napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.