Opinie o Credit Agricole Bank Polska S.A. w Wrocław

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Credit Agricole Bank Polska S.A.. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do pracy w firmie Credit Agricole Bank Polska S.A. o rekrutacji.


Branże: Doradcy kredytowi
Doradcy kredytowi Wrocław

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Credit Agricole Bank Polska S.A. w Wrocław

Poznań
Kandydat
 Pytanie

A co powiecie o pracy w Poznaniu i okolicach ?

Tyrion
Były pracownik
@Poznań

Nic dobrego.

Poznań
Pracownik
@Tyrion

@Tyrion ciekawe kiedy to się skończy....juz chyba większość ma tego wszystkiego dosyć ....

Tyrion
Były pracownik
 Pytanie
@Poznań

A były jakieś zgłoszenia do audytu, kontroli?

Poznań
Pracownik
@Tyrion

Chyba każdy się boi... Ale teraz kiedy Pani J.L. wpadła jak śliwka w kompot... To DR Poznania pójdzie po rozum do głowy i zastanowi się co to ETYKA ????

1
Tyrion
Pracownik
@Poznań

Za DR to już dawno powinni się zabrać. Tu nie ma się co bać, Jak widać po ostatnich wydarzeniach zgłoszenia działają????.

PracownikPoznan
Pracownik
@Tyrion

Ja sobie chwalę pracę w Poznaniu oraz współprace z przełożonym i DR. Polecam Firma daje duże szanse rozwoju i dba o pracowników nawet w trudnych chwilach.

True
Pracownik
 Pytanie
@Poznań

Wszystko zamiecione pod dywan przez BN. DR odszedł z fanfarami i pochwałami od szefa a to zwykły (usunięte przez administratora) Dalej steruje regionem i gra wszystkim na nosie. Ludzie pisali do Prezesa i co? Nic.

Odp
Pracownik

Tylko 10 lat w pace :) I artykuł w Onecie za 700 tysięcy ;)

Prawnik
Pracownik
@True

Pracuje się dobrze w CA a większość komentarzy kwalifikuje się do kodeksu karnego. Oby autorzy używali VPN.

Baltazar
Pracownik
 Pytanie
@Prawnik

Ty (usunięte przez administratora) wiesz co to jest KK? Chcesz się skonfrontować? Jak chcesz to cała ta dyskusja wypłynie na szersze wody a ludzie naprawdę mają jeszcze sporów zanadrzu. I wtedy się zdziwicie... Z ciebie prawnik jak z koziej doopy trąba!

Mort
Pracownik
 Pytanie
@Baltazar

Szersze wody to dobry kierunek. Nie tylko odnośnie Poznania. W każdym regionie jest sporo pod wymalowaną na zielono trawą. Konin, Wrocław, Kraków…. Teraz jest jakaś afera z knfem, że znowu winni doradcy, a gdzie centrala, wsparcie???? Czym się zajmują te osoby? Produkcją kolejnych bubli. A w regionach ciagle dociskanie, szczucie, mało i mało…. I straszenie konsekwencjami. Kontrola i konsekwencje to po Poznaniu można porównać do komedii wiec efekty mizerne. Do tego wszystkiego jakieś chore badania, które pokazują rzekome zadowolenie pracowników. Których? (usunięte przez administratora) W tym banku nic już nie poprawi sytuacji trzeba nagłaśniać jak pracuje BN ze swoją świtą. Czas na zmiany.

Kultura
Były pracownik
@Mort

Po Poznaniu szybko ucichło, bo trudne tematy szybko zamiata się pod dywanik ... W szczególności jak trzeba tyłki co niektórych ratować ????. Historia zatacza koło, kiedyś ktoś na bardzo wysokim stanowisku malował trawę przed Francuzami jak to ładnie konta przyrastają.... I tak wszystko wyszło.... Niestety kosztem Doradców ☹️. Szkoda, że w tym Banku po latach nic się nie zmienia... Szkoda ludzi.

HaHaHa
Pracownik
@PracownikPoznan

Kto przepracował pod tym szyldem choć kilka tygodni, wie jak daleki od rzeczywistości jest ten komentarz ;)

Mort
Pracownik
@Kultura

Nie zmienia się, bo każdy patrzy na czubek swojego nosa. Bez doradców ten bank nie istnieje.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Poznań

Poznań to miasto doznań. Nie wiem jak obecnie ale za moich czasów praca z regionalnym M.N. To dramat. To facet który dochodzi do celu po trupach. Nie szanuje nikogo a mam wrażenie ze kobiet w szczególności. Nie jedna miał już rozmowę dyscyplinująca i oskarżająca, a mimo to nadal tam jest. Dlaczego? Bo robi wynik ale nikogo nie interesuje jakim kosztem. Tak wiec zależy u kogo chcesz pracować.

@Pracownik obecny
Pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

Do @były pracownik. Pracuję w CA od kilku lat i mam zupełnie inne odczucia niż Ty... Nie ma firmy idealnej, to ludzie tworzą klimat i atmosferę pracy, mam fajny zespół i szefową w placówce w Regionie Poznań i dla mnie jest ok. Zebrało się kilka niezadowolonych osób (byłych pracowników ???) i jadą z komentarzami... Wszystko było źle, a Ty byłeś pracownikiem roku, wszystko na NIE ??

Byly pracownik
Były pracownik
@@Pracownik obecny

Mało wiesz. I wiele waznych rzeczy do Ciebie po prostu nie docierało. Cieszę się ze odeszłam z CA po wielu wielu latach. Niestety ale dużą przyczyną mojej decyzji był MN z którym po prostu nie miałam ochoty współpracować.

Nik
Pracownik
@Poznań

Zależy od placówki, ale Pan B szef wszystkich szefów to typowy pan tabelka, jak jest ciemnienie to wiadomo jak jest. Mało kto wyrabia plany w placówkach, raczej jak jest remont i plan jest obniżony, albo masz szczęście. Samo zaproponowanie produktu i zatwierdzenie tutaj nie wystarczy. Na system premiowy składa się multum innych czynników, klient musi robić transakcje na koncie, musi być wpływ, w przeciwnym razie wchodzi ci na minus. Jak nie opłaci składki ubezpieczeniowej to wchodzi ci na minus, a najlepsze jest to, że składka wynosi miesięcznie 34 zł i nie liczą ci to jaki 34 zł, tylko mają jakieś śmieszne przeliczniki z czapy, że jedno ci się liczy jako 8 zł , drugie jako 11 zł i tak dalej, a plan masz na kwotę miesięcznie od 250-380 zł. Plus te minusy, z których musisz wyjść. Także powodzenia! Wszystko co jest promocją, jest liczone dla doradcy jak najmniej korzystnie . Np. wszystkie kredyty w promocji, a wiadomo, że najlepiej się sprzedają, kwotta brutto jest mnożona 0,3, możesz tego sprzedać 900 tysi, co graniczy z cudem, łatwo policzył jaka suma się policzy, a plan jest na 380 tys. Ale uwaga, jak klient weźnie kredyt, spłaci w ciągu miesiąca jakikolwiek inny, który u nas ma, to wg banku to rolka i ci tą kwotę odliczają od planu. Konsolidacja wewnętrzna liczy ci się zero ! Sprzedaż 20 kont, a 12 na minusie bo klienci nie zrobili wpływu czy transakcji kartą. Dzwonisz i się prosisz aby to zrobili, dla mnie to jest marnowanie czasu, zamiast się skupić na proponowaniu następnych produktów i zachęcaniu klientów, to bawisz się w sekretarkę przypomnijakę. W innych bankach w automatu są smsy, push, tutaj wszystko po sprzedażowe musi doradca robić. Zamiast robić plan, połowę swojego czasu marnuje na takie głupoty. System archaiczny, w porównaniu do innych banków. Wszystko gdzieś ukryte, nielogiczne schowane gdzieś glebowo w systemie, trzeba być mózgiem aby większość operacji ogarniać. Oczywiście wiele ważnych rzeczy nie jest omawiana na szkoleniu, szkolenie to sprzedaż po łebkach, a obsługa to już, naucz się sam, czytając tysiące procedur po 100 stron. Nie wiem kiedy i jak, ale radź sobie sam. Placówka to w kułuarach bałagan i chaos, bank reklamuje się jako eko, a jedyny bank który generuje tyle niepotrzebnych śmiesznych dokumentów. Nastawiony na emerytów, którzy nigdy nie ogarniali internetu i przychodzą i narzekają, że bank robi się coraz mniej im przychylny, bo zaczyna wdrażać" innowacyjne" pomysły, w cudzysłowiu, bo ta innowacja też jest delikatnie mówiąc na pokaz na zewnątrz, wewnętrznie nadal to struktura z lat 70, za czasów Łukasz banku, nadal w wewnętrznych systemach pełno funkcji i programów nazywa się Lukas. Aplikacja też była najpóźniej że wszystkich banków, blik też, profil zaufany też, wszystko jest w tym banku daleko za (usunięte przez administratora) Wydaje krocie na reklamy, bo bez tego marketingu, wiedzą, że inaczej nie zachęca klientów, bo nie mają tak naprawdę za wiele do zaproponowania . System wewnętrznie i wykonanie większości operacji jest wręcz czymś niczym wejście na Mont Everest zanim pewne operacje wykonasz, to milion razy musisz się zalogować i wylogować aby to poszło. Najgorzej przy kliencie jak coś nie idzie i nie wiesz co znowu jest nie tak. Bo co drugi klient, dzieją się magiczne rzeczy w systemie. Młodzi tu nie chcą kont,bo godziny otwarcia są niereformowalne. Ten bank tyle lat istniał dzięki emerytom, którzy nic więcej jak wpłata i wypłata i lokaty nie potrzebowali. Natomiast czasy są jakie są, bank próbuje walczyć, ale czasem to aż jest zabawne. Każda osoba która tam pracuje i wie jak wygląda system, wie czym to pachnie. W placówkach zatrudniają młodych bez doświadczenia, (usunięte przez administratora), bo łatwo nimi sterować, wmawiać bzdury i nie marudzą, a po drugie do 26 roku życia dla nich najniższa krajowa jest ok. Doradcy starsi, to albo dki którzy mają spoko podstawę i są doradcami premium, więc wiadomo jaki mają porfel klientów, więc plan mają z pocałowaniem ręki, ale zwykły doradca, zapomnij. Albo 10 na całą Polske jest wyjątkowo zdolna, albo kombinują niestety kosztem klientów, naginając pewne procedury i lekko mydląc oczy klientów. Atmosfera też jest w oddziałach ciężka, oj bardzo ciężka, nie wiem czy warto być takim masochistą. Dki mają spoko, ale to ciężka droga, dla wytrwałych. Praca na zwykłego doradcę za te pieniądze, przy takich klientach, bo doradca ma.klientow classic. Podsumowując ludzi zarabiających do 3000 tys,.przekredytownych, z niską lub znikoma zdolnością, liczących karta złotówkę, więc proponowanie im karty, kredytu jeszcze ok, ale ubezpieczeń czy lokat, struktur i ike oraz ikze...zapomnij...a plan masz taki sam jak dki, który nie obsługuje kasy i ma lepszy portfel.

Nik
Inne

Mało tego za ten sam wykon, im wyżej masz większą premie. Zwykły doradca za ten sam wykon plany ma mniejszą pewnie niż.dki,to już w ogóle żart Wiem, że CC bez względu na to czy jesteś konsultantem czy specjalista masz taką samą premie za ten sam wykon. Idź zobacz, przekonaj się, ale po trupach do celu i ci pod pasuje, albo po miesiącu uciekniesz. Ale także co napisali wyżej, ludzie tam lądują na długim L4, depresji, leczą ataki paniki i nawet gorzej ... Są dyrektorzy z powołania, którym zależy aby ogarniać i mają wiedzę, a są takie Co siedzą na (usunięte przez administratora) aby do emerytury i się ślizgają z miesiąca na miesiąc, ściemniając, że pracują. Mają czas na plotki przez telefon pół dnia, ale jak potrzebujesz pomocy, wiedzy to oczy jak 5 zł . Jak chcesz pracować w banku,.czegoś się na uczyć przydatnego, mieć szansę na dalszy rozwój, a nie się zrazić tak, że będziesz omijać banki szerokim łukiem, idź wszędzie ale nie do Ca .Pocztowy to też lipa, Alior, millenium, Santander, PKO to niebo a ziemia w porównaniu do CA, a doradza ci stary bankier, który zna to wszystko . W Ca to można tylko iść do psychiatry i długów sobie narobić. Premi to ty tam na oczy nie zobaczysz.

Bartos
Pracownik

Nie dajcie się wykorzystywać! Pazerność, nieporadność, zawiść oraz lizusostwo w tym banku nie zna granic! Omijajcie szerokim łukiem to miejsce! Przestrzegam nowych kandydatów którzy rozważają podjęcie pracy w tej organizacji. Nic nie wyssie z Was tyle energii i pogody ducha jak CA! Jest wiele lepszych miejsc niż to, nawet na kasie w lidlu zarobicie więcej bez planów, presji i (usunięte przez administratora)na każdym kroku!

Małgorzata
Pracownik

Z czystym sumieniem nie polecam! Słabe wynagrodzenie, (usunięte przez administratora), wieczny stres i walka o wyniki, a to wszytko okraszone patologiczną chęcią udowodnienia, że dany region jest lepszy od drugiego aby na koniec roku dostać dyplom i czekoladę!

Nie daj się namówić na pracę w
Były pracownik
 Pytanie

Dość zabawne bo jest tu wiele osób które zasiadają wyżej W CA BP i piszą kontr posty na opinie swoich pracowników, ponawiam najgorsza praca w życiu, mobbing na każdym kroku, krytyka osoby, robienie wszystkiego abyś nie dostała premii, okłamywanie klientów, nie wprowadzanie w błąd , jeśli pod moim postem zobaczycie spam komentarzy , tak to na pewno liderzy, kierownicy etc. W call center nie ma czego szukać, zdarzają się nieuzasadnione awarie systemu, randomowo, z bardzo dużą częstotliwością ( np. codziennie) niestety UOKiK ignoruje zawiadomienia w tej kwestii, a przydałaby się kontrola, audyt daj boże , nalot skarbówki? Ale to sfera marzeń, jesteś inwigilowany w czasie pracy, wytykają ci polszczyznę ludzie nie potrafiący poprawnie sklecić zdania jak i świadomie używać słów z posiadanego zasobu, więc jeśli proponują ci tą pracę , uciekaj, sprzedaż, sprzedaż , kredyty, wciskaj klientowi aby przełożony miał podwyżkę S tobie przypadnie 5-15 PLN za niekiedy 2 h nakłaniania i pracy a i tak będą wobec ciebie pretensje, jeśli zobaczysz pod tym tekstem agresywny lub pseudonerytoryczny wpis uszczypliwy personalnie a nie potrafiący odnieść się do np działań banku niezgodnie z prawem ( blokowanie pieniędzy klientom bez powodu, z tytułu rzekomego zgonu, bez podstaw, przekazywanie do komornika środków z tytułu zajęć komorniczych, bezprawne blokowanie 13 i 14 emerytury, pamiętaj prawo jest prawo jeden dzień roboczy to nie wytłumaczenie dla klienta, kiedy nie ma środków do życia, bank nie zwraca klientowi zagrabionych środków ( przez oszusta) mimo iż klient ma rację to w ramach 2/3 reklamacji zwraca się mu środki i tutaj jest to 60 , 90 dni od skargi i wysłuchuj go jako pracownik, świeć oczami za tą instytucję, mam nadzieję że to co napisze zobaczy ktoś decyzyjny z w kwestii prawa bankowego, liderzy cię poganiają i krytykują, generalnie dużo mówią przez telefon a twarzą w twarz nie mają często odwagi, to godne pogardy ale zabawne zarazem, przeczytaj to uważnie proszę, zastanów się, jeśli chcesz idź na żywioł ale bądź ostrożny. Nie mogę się doczekać ujadania tamtejszej góry pod tym komentarzem, widziałem dużo wpisów które nie są zgodne z prawdą , to moja opinia, ponawiam ją drugii raz , mam kontakt z obecnymi pracownikami.

5
Doradca
Pracownik
@Nie daj się namówić na pracę w

Bardzo wartościowa wypowiedź. Dziękuję.

Mloda
Kandydat
 Pytanie
@Nie daj się namówić na pracę w

Czy ten opis dotyczy działu obsługi klienta ?

***
Pracownik
@Nie daj się namówić na pracę w

Bo sama jestem ofiarą (usunięte przez administratora). Bo zasygnalizowałam przejawy (usunięte przez administratora)i zostałam poddana ostracyzmowi. Nikogo nie interesuje krzywda pracownika. Jesteś tylko cyfrą. Polityka antymobbongowa to tylko papier służàcy za tarczę ochronną dla firmy.

mobbing
Pracownik
@***

Zamiatanie pod dywan, chronienie osób, które tam nie wykazują wyników, z placówki najlepszej w rejonie, w rok, stała się najgorszą, Wystarczyła zmiana dyrektora. Ludzie kłamią wraz z nim, nie liczy się dla nich dobro drugiego człowieka. Dla tej pracy sprzedają wilczą skórę.

Obecny pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Nie daj się namówić na pracę w

Już nie pracujesz w CA więc działasz na zasadzie jedna pani powiedziała drugiej pani...Nie wszyscy odeszli więc trochę szacunku do Nas kolego. Każdy ma prawo do swojego zdania ja pracuję i nie zamierzam nigdzie się przenosić na razie. Mam wrażenie, że jest grupa kilku niezadowolonych i wylewają żale... Jesteś już poza CA więc idź dalej po co hejtujesz?????

Anna
Pracownik
@Obecny pracownik

Były pracownik tylko i wyłącznie pisze prawdę jak było , osoby które zostają jak same twierdzą nie maja pomysłu na siebie ,niestety najgorszy bank na ten moment,

Hejt
Były pracownik
@Obecny pracownik

To nie hejt! A wyrażanie opinii, każdy ma do niej prawo, po to jest te forum. Opinie są różne i od kiedy fora śluza tylko do chwalebnych opinii, jak ktoś napisze coś złego o firmie p, to zaraz hejt. Nie ma zasady, że jak już nie pracujesz siedź cicho, właśnie bardzo dobrze, że ktoś napisał opinie i swoje odczucia, po to, to jest. Mnie jadu, nie jesteś od kontrolowania ludzi i mówienia im co maja robić ze sobą. Ktoś kto pracował w Ca nawet dziesięć lat temu, ma prawo do opinii. Idź do psychologa, bo ewidentne masz problem z ludźmi.

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Ok. 20 minutowa rozmowa rekrutacyjna z HR (umówiona 2 dni wcześniej na konkretną godzinę), pytania o motywację, doświadczenie w obsłudze klienta, co wiem o CA, oczekiwania w zakresie pracy. Następnego dnia zostałem zaproszony do Oddziału na rozmowę z Dyrektorem ustaliliśmy termin spotkania na kolejny dzień. Tam rozmowa trwała ok. 30 minut, podobne pytania plus zaaranżowana scenka sprzedażowa. Atmosfera w pierwszej i drugiej rozmowie przyjemna, bez napięcia, profesjonalnie. Zostałem również poproszony o pokazanie świadectw pacy i referencji. W mojej ocenie wszystko przebiegło szybko i sprawnie. Swoje CV wysłałem z portalu z ogłoszeniami o pracę.

Pytania

- co mnie motywuje do pacy - jaki portfel klientów obsługiwałem - w jaki sposób pozyskuję klientów - od kiedy jestem dostępny - moje oczekiwania od nowego pracodawcy - dlaczego szukam nowego zajęcia

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Serwisant Rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(838 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(41 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Techniczny z językiem włoskim lub francuskim
Ochmanów
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Izabela

nagrody? czym mogły być umotywowane skoro wcześniejsza opinia na temat pracy oraz wyników z niej się tak różniła? ciekawa też jestem ich wartości, o jakie nagrody może chodzić?

Zielonka
Były pracownik

Praca w tym banku nie ma nic wspólnego z doradztwem , tam tylko widać wciskanie i naciąganie. Wypuszczenie klienta bez sprzedanego produktu jest absurdalne. Mniejsza z tym że ktoś przyszedł sprawdzić czy renta wpłynęła. Jak nie ma karty kredytowej to trzeba ją wcisnąć nie trzeba mówić jak to działa. Wystarczy powiedzieć że jest za darmo bo jest wyprzedaż......Dużo widziałam starszych ludzi którym wciśnięto ten produkt by uzyskać swój cel. A to że ludzie później nie mają środków by spłacić dłóg z mega odsetkami to szczegół. Oceniam to jako brak etyki że strony sprzedawcy bankowego . Porównuję to do sprzedaży czerstwych bułek w sklepie spożywczym. Ogólnie to co dzieje się w tym banku to wielkie nieporozumienie. Wydzwanianie do ludzi by płacili kartą bo konto się nie zalicza. Masakra. To tylko dla zysku dla firmy.....nikt nie dba o klienta.....klient to produkt na którym można zarobić. Szok. Pensja niezbyt jak na takie warunki terroru psychicznego......Ogólnie panujący bałagan w papierach i na stanowiskach. To tak w skrócie Cieszę się że zakończyłam współpracę i nikomu nie polecam. No chyba że ktoś jest bezwzględny dążący po trupach do celu....tylko takie osoby nadają się do tego wyścigu.... Posiadam konta w innych bankach i nie przypominam sobie by ktoś tak jak w Credit Agricole wciskał debet , kartę , ubezpieczenie i sprawdzał moja zdolność kredytową by zaciągnął się bik żeby zaraz robić konsolidację. Masakra. Najgorszy bank.

Anna
Były pracownik
@Zielonka

W tym banku nikt nie dostaje wypowiedzenia ,to pracownik sam składa i odchodzi ,pozostają tylko osoby które żyją z miesiąca na miesiąc ciesząc się niskim wynagrodzeniem niestety

Yhym
Pracownik
 Pytanie
@Zielonka

W ilu bankach pracowałaś? CA jest moim 4 Bankiem i wszczedzie jest tak samo jak nie lubi się sprzedaży to nie idzie się do banku lub jakiejkolwiek firmy że sprzedażą związanej, sprzedaż wszędzie jest taka sama... zmieniaja się produkty

@niepowiem
Były pracownik
@Zielonka

Zgadzam się w 100%! Dodatkowo Bank się szczyci jako nowoczesny pracodawca, a tak naprawdę to panuje tam taka (usunięte przez administratora) że aż szkoda mówić. Z nowoczesnością ten Bank nie ma nic wspólnego.

@niepowiem
Były pracownik
@Yhym

Myślisz się. Pracowałem w CA jakiś czas i odszedłem do innego Banku. W CA premie są tak kiepskie że nawet nie ma się motywacji żeby je wyrabiać, dodatkowo nierealne do wykonania. Kasa obcinają jest na każdym L4 czy urlopie, dyrektorzy oddziałów pazerni a o pomocy z ich strony nie wspomnę. Jestem teraz w innym Banku, atmosfera jest super, dyrektor pomocny, nie ma problemy z tym jak idę na urlop czy na L4, bo dla kierownika najważniejsze jest to abyśmy chodzili zdrowi do pracy i wypoczęci. Jak ktoś chce zacząć pracować w CA to odradzam.

Brak szału
Pracownik

Teraz tutaj szukają (usunięte przez administratora) do pracy. Pojechali ma targi pracy i chcieli wyłapać ludzi do call center to ich młodzi wysmiali. Godziny pracy straszne. Raz na 6, raz na 8, 10 i 12. W weekendy też. Jak będzie brakować do pracy i będziesz w domu miał laptopa z biura to będą cisnąć abyś się zalogowal i pomógł ogarnąć (usunięte przez administratora) Kasa to najniższa krajowa i premia, której mało kto widział. Pracownicy sami się zwalniają. Chore jest to, że na inny dział nie ma szans iść tylko obiecanki. Bank strasznie się upodlil i idzie w masową skalę wciskania wszystkiego co się tylko da. Jest coraz gorzej. Reklama w radiu i telewizji już nie mogę słuchać!

Prawda
Były pracownik
 Pytanie
@Brak szału

Dokładnie. Młodzi , którzy maja do wyboru CA albo jakąkolwiek inną firmę , wybiorą inna. Kursy językowe angielskiego w CA są dopiero dostępne po roku. W innej firmie kurs masz możliwy już po miesiącu pracy. Godziny pracy w CA- od 6,7,8,9,10,11,12,13,14,15 i oczywiście nocki tez są. Można ? Można. Premie tracisz bo miałeś urlop/ L4 . A i oczywiście elitka, która po wielu latach pracy uwielbia wyrzywać się na nowych osobach.

Wer
Pracownik

Pracuje w CABP od roku i jest to moja pierwsza, tak duża firma. Partnerskie podejście, praca hybrydowa, benefity, super zespół. W CA organizują dni kariery, mamy możliwość wzięcia udziału w wewnętrznych rekrutacjach. Ciekawe szkolenia z wewnętrznymi i zewnętrznymi ekspertami. Najważniejsze, że można zachować balans między pracą, a życiem prywatnym. Szczerze polecam pracę!

Gabriela
Inne
@Wer

Bardzo fajnie! A jak wygląda wasza praca hybrydowa? Ile dni trzeba w biurze siedziec?

Kokosanka
Pracownik
@Wer

uważaj, bo zaraz ci się dostanie, że masz czelność pisać pozytywnie, been there, done that. ale i tak fajnie, że się dzielisz swoim doświadczeniem, trzeba też wprowadzić inną narrację niż ciągłe narzekanie

Wer
Pracownik
@Gabriela

8 dni w biurze w skali miesiąca :)

Wer
Pracownik
@Kokosanka

Ci co narzekają nie wiedzą, że są też firmy, w których ryby i ludzie głosu nie mają :) Jeżeli się komuś nie podoba - może poszukać innej pracy. Miło jest spotkać koleżanki, które po kilku latach do nas powracają, co utwierdza mnie w przekonaniu, że jesteśmy spoko organizacją :)

Bett
Kandydat
 Pytanie
@Wer

jest to jakoś z góry ustalone, w które dni należy się pojawić?

Bett
Kandydat
 Pytanie
@Wer

czy można sobie je wybrać i po prostu zgłosić jakoś?

Wer
Pracownik
@Bett

Dobra, dobra, jaja sobie z Was robię. W pracy tak tu człeka zajadą kierowniki, że czasem trzeba sarkazmem popluć.

Nick
Pracownik
 Pytanie
@Wer

Jakie benefity?! Xd

powroty
Pracownik
@Wer

A może powracają bo ca zawsze zatrudni, bo ma taki problem z rotacją. Biorą każdego.

powroty
Pracownik
@Wer

Także są firmy, które są dużo lepsze od CA. Bardziej bym stawiało na to, że to CA jest tą gorszą w której ryby głosu nie mają.Pracowałam w kilku organizacjach, a nawet za małolata w gastro i nie tylko i jednak CA mimo, że brzmi poważnie, ooo "bank" to jednak renomy nie ma. W praniu wychodzi, że była to najgorsza praca w moim życiu.Praca w placówce to jakaś abstrakcja. Zauważyłam, że firma ma politykę pokazywania ci jakim jesteś trybikiem, nic nie wartym. Potrafią zrobić takie pranie mózgu, że człowiek sam już nie wie co jest ok,a co nie.Jak jesteś otwarty i wygadany, szybko cię ustawią w okrutny sposób do pionu. Szybko się poczujesz jak zero.Nie warto w takiej toksycznej atmosferze pracować.Tracisz tam przekonanie do własnej wartości.System zarządzania z lat 80, gdzie dyrektor nie miał pojęcia o pracy z ludźmi i dostał ją po znajomości, bo brak kompetencji tych ludzi to coś czego nie zrozumiem nigdy. System tak skonstruowany aby tylko nie dać premii. Nie polecam pracy w oddziale, szkoda czasu. Nie można nawet normalnie pogadać, bo nie wiesz czy ten ktoś nie jest po znajomosci zatrudniony i nie donosi wszystkiego.

Kasia
Pracownik
@Nick

Brak. Wyrobisz premie to i tak Ci zabiorą bo byłaś np.na urlopie.masakra

@kicaj
Były pracownik
@Kasia

Potwierdzam! W tej firmie lepiej nie chorować i nie brać urlopów bo tak premie (usunięte przez administratora), że masakra. To (usunięte przez administratora), żeby za urlopy zabierać premię!

Ja też w CA :)
Pracownik
@Wer

Zgadzam się z Tobą. Też pracuję od niedawna i jest ok. wdrożenie w Poznaniu, początki trudne za dużo teorii, a za mało symulacji, praktyki moim zdaniem. PO szkoleniach online pomogli mi w placówce, jest dużo zawsze pytań, ale można to ogarnąć. Zdecydowanie system premiowy do poprawy (za urlop). Nie narzekam na razie, wcześniej w innym banku było gorzej...

@kicaj
Były pracownik

To jest dobre miejsce pracy, wręcz idealne dla osób, których jedynym celem w życiu jest praca. W przeciwnym razie odradzam. Same szczury korporacyjne, liczą się tylko tabelki, kasa i nic więcej. Zero współczucia dla Klientów, jakiejkolwiek empatii. Byle tylko wcisnąć klientom coś, o czym nawet klienci nie mają pojęcia. Najważniejsze żeby Dyrektor był zadowolony. Jak nie wciśniesz to Dyrektor powie że jesteś beznadziejny. Doradcy chodzą jak na szpilkach, bo wiedzą że są cały czas obserwowani, na przerwy z zegarkiem w ręku, a jak kierownik zobaczy że z kimś rozmawiasz to zaraz przyleci z pytaniem czemu nie sprzedajesz. Nie wróciłbym tam za żadne pieniądze świata. Nie polecam tego obozu pracy. Chyba, że chcesz potem wylądować u psychologa.

Hr
Pracownik

Hr jest załamany i robi wszystko aby podnieść na duchu pracowników pisząc co im tylko każą na maila i stronie internetowej firmy. Jeszcze trochę to będą próbować usuwac te komentarze bo juz prawda wyszła na jaw a mleko się rozlało.

Cisza
Były pracownik

W Credit Agricol pracują lizusy. Ciągle doniesienia do kierowników. Jeśli długo tam jesteś to znaczy, że masz kogoś za plecami i jesteś nietykalny. Normy, wyniki do zrobienia wysokie. Jedni się starają i pracują a inni nic nie robią i nikt im nawet uwagi nie zwróci. Ty masz pracować na wyniki innych. Twoją premię i tak zabiorą, zmniejszą bo....

Adibu
Pracownik
 Pytanie

Praca w ciągu ostatniego roku w PB dynamicznie się zmieniła i zmienia nadal. Przy zorganizowanym trybie pracy da rade to ogarnąć, niestety spraw "około klienckich " jest na tyle dużo że powoli człowiek nie daje rady.. Karta badania potrzeb dla mnie bez sensu totalnie, że trzeba to samemu podłączać pod system, MGM to samo wypełnij po spotkaniu wyślij, projekt na kolejne spotkanie, QR. Tych tematów jest tyle że nawet klientów zaczyna to irytować. Zero optymalizacji czasu, coś co powinno zajmować max 5s czyli np. Kliknięcie w systemie wyślij kod poleceń zajmuje 5 min. Plany przy zorganizowany systemie pracy do ogarnięcia, martwi jednak wzrost przyrostu kont, który jak na 2kwartal jest wysoki, bardzo wysoki! To samo ilość kont jakie są w planach na PB, nie pamiętam żeby w maju tamtego roku przyrost był na poziomie 8,9 czy 10 kont. Co będzie za rok 20 na przyroście + 30 kont w planie na doradcę? Struktura za strukturą .Kiepsko zaczyna to wyglądać.. Wynagrodzenie od ostatniej podwyżki stoi w miejscu, plany większe co za tym idzie ciężej zrobić premie. Przy tej inflacji obecnie w.portfelu mniej kasy. Pracujemy w banku instytucji która powinna się wiązać z.pewnym prestiżem, bo jest to odpowiedzialna praca mimo różnych opinii, a idąc do sklepu coraz.czesciej zastanawiam się czego nie kupić żeby starczyło kasy do końca miesiąca.. nie tak to powinno wyglądać.

Długo w ca
Pracownik
 Pytanie

Do tej pory byłem zadowolony. Choć podstawa marna, system premiowy pozostawia wiele do życzenia... Super DPB, super zespół jakoś to rekompensował. Teraz? Plany kosmiczne, trudne do realizacji, premia dodatkowa-graniczy z cudem. Wde, połączenia przychodzące-obsługujemy w oddziale jak w cc. Plany tak samo wysokie, pensja bez zmian, dosatkowe dyżury w PB jak CC. Nie zrobię planu, nie dostanę premii, z tel przychodzących nie mam sprzedaży. Czuję się wykorzystany, przejąłem pracę CC za pieniądze DK, z tym że przez te dyżury nie zrobię kosmicznego planu i nie dostanę nawet zł premii. Wykorzystują nas na maksa. Dr, DPB mówi o rozwoju, omnichanell, a tak naprawdę chodzi o cięcie kosztów. Wyrzuca osoby z CC, my za podstawy DK będziemy pełnić rolę doradców i CC. Szukam już innej pracy, bo nie na to się pisałem. DPB super, zespół super ale nie pracuje w CA charytatywnie. Plany nie do zrealizowania, sp słabe, dosatkowe zajęcia - obsługa ludzi dzwoniących z infolinii, bank idzie w zła stronę. NIESTETY JESTEM ZMUSZONY SZUKAĆ INNEJ PRACY, ZRESZTĄ SŁYSZĘ OPINIE INNYCH DK - KAŻDY O TYM MYŚLI. Płacą mało, premie słabe, z nas doradców, relacyjnych z klientem robią infolinię - dno totalne. Oby jak najszybciej stąd uciec.

Anna
Pracownik
@Długo w ca

Na infolinii ciągła rotacja ,brak pracowników ,ludzie za takie wynagrodzenie nie chcą pracować 3850 brutto,zmiany nocne ,toksyczna atmosfera,jak jesteś wylogowany na służbową to musisz pisać e mail do lidera z ruchem dlaczego jesteś wylogowany ,tragedia totalna ,zdecydowanie nie polecam

Izabela
Inne
@Anna

jak sytuacja na infolinii zostanie rozwiązana? padła wzmianka o ciągłej rotacji, jaki jest jej zakres? co jaki czas przychodzi ktoś nowy, ile trwa sam proces tak naprawdę i sama rozmowa rekrutacyjna? zastanawia mnie to czym zachęcane są osoby nowe aby przyjść

Prawda
Były pracownik
@Izabela

Rozmowy trwają długo, jest ich kilka. Młodych zachęcą dobre zarobki , a tego w ca nie ma. I cięcia na każdym kroku plus crazy grafik na infolinii ????

Izabela
Inne
@Prawda

crazy grafik? co konkretnie może to oznaczać? skoro dobra kasa podobno zachęca a jej tu nie ma to tym bardziej zastanawia jak to robią, że linie mimo wszystko są zajęte. co z innymi stanowiskami? na jakie jeszcze bez doświadczenia się dostanę?

Alicja
Były pracownik

Ludzie jeśli nie chcecie nabyć się depresji czy nerwicy to unikajcie tej firmy.(usunięte przez administratora) na każdym kroku,oczekiwania kosmiczne a płaca żałosna.Wypracyjesz premie na ogół i tak jej nie dostaniesz bo zawsze za coś zabierają choćby za to że masz kilka dni urlopu.Masakra.Ktos powinien się zająć tą instytucja.

@Pracownik obecny
Pracownik
@Alicja

To Twoja opinia i masz do niej prawo. Ja mam inną, mam super szefową, zawsze mogę na Nią liczyć, uczy, pomaga, jest wyrozumiała na różne sytuacje...(klienci teraz są trudni, czasami roszczeniowi) i sama najpierw wymaga od siebie, Magdalena, PB Poznań , Region Poznań - pozdrawiam :) Nie jest lekko zrealizować plany sprzedażowe ( w tym kwartale są kosmiczne niestety..) ale nie ma firmy idealnej, u kolegów w innych bankach jest podobnie, tu mam zgrany, fajny zespół i dajemy radę, raz jest lepiej, raz gorzej, trudno jest, ale się staramy. Jeśli chodzi o premię (obniżenie za urlop, to jest słabe, mam nadzieję, że bank to zmieni....). Da się tu pracować :)

Oszczędności
Pracownik

Widać to wszędzie. Cięcia w kosztach. Benefity się ogranicza - porady z psychologiem były 3 razy w miesiącu a od maja jest 1. Nie wyplacono rocznej premii dla pracowników jak nigdy dotychczas. Dodaje się więcej obowiązków zamiast przyjąć osobę na stanowisko. Pracownikom od momentu kiedy zmieniły się przepisy o doplacie za pracę w domu to zaczęto ściągnąć ich częściej do biura. Nikt z dnia na dzień nie zmieni cyklu ustalonych zajęć po pracy aby dowieść dzieci na zajęcia z dnia na dzień. Planowane są podwyżki na lipiec, czuje że po nich pracownicy będą szukać pracy. Szczególnie młodzi bo ich tu nic nie trzyma i mają jeszcze gdzie iść. Ciągłe tylko szybciej i więcej...

Pracownik z 10 letnim stażem
Pracownik

Z bankiem jestem związana ponad 10 lat. Zaczynałam jeszcze w Lukas Banku. Jestem osobą pracowitą, kreatywną i ambitną. Przez te 10 lat spotkało mnie bardzo wiele pozytywnych wydarzeń. Pochwal, wyróżnień, wygranych, podwyżek i awansów. Na mojej drodze zawsze byli wspaniali ludzie - koleżanki i koledzy z pracy, przełożeni, regionalny. Dla mnie- to jacy my jesteśmy i w jakim zespole pracujemy - to przepis na sukces i zadowolenie z pracy. Ja mam to szczęście, że zawsze pracowałam z fajnymi, pełnymi energii i sympatycznymi ludźmi, sama też jestem pozytywna, więc nie mam powodu do narzekania, a praca w Credit daje mi też radość i spełnienie. Mała miejscowość, mały oddział, na rynku lokalnym mówią, że u nas jest rodzinna atmosfera. A ją tworzą ludzie. Z nimi o wiele łatwiej jest pracować coraz lepiej i na coraz wyższym poziomie, dodatkowo czerpać z tego radość i spełnienie. Jeśli ktoś chce pracować, lubi kontakt z ludźmi, jest nastawiony na rozwój i trafi na lojalny i oddany zespół i sam do niego dołoży siebie - praca w CA może dać dużo satysfakcji. W naszej miejscowości na takie podstawy i premie nie można liczyć w żadnym innym banku. Żaden bank nie daje również takiej możliwości rozwoju i awansów. Ja jestem zadowolona.

Kolejny z ponad 10 letnim staż
Pracownik

@aaa jestem również pracownikiem z wieloletnim stażem , przeszłam w tym Banku ścieżkę kariery od Asystenta jeszcze w Lukasie do obecnie Dyrektora Placówki. Uważam, że dla chcącego nic trudnego . Oczywiście spotkały mnie trudne sytuacje w tej Firmie , ale jak ktoś pracuje lub pracował w sprzedaży bardzo dobrze wie ,że nie jest to łatwa praca. To wszystko zależy od tego jakie mamy umiejętności i zaangażowanie w pracy . Osobiście polecam pracę w CA :)

4
Zgredek
Były pracownik
@Pracownik z 10 letnim stażem

Buahahaha... Bełkot typowego menadżera z tego banku. Czyli opanowana ta sama formułka o przyjaznej, rodzinnej atmosferze, rozwoju i innych cudach na kiju. Powtarzana w kółko przez was wszystkich. Nie stać was nawet na oryginalność. Podaj nazwę tego waszego oddziału. Zweryfikujemy.

Dyrektor
Pracownik
@Pracownik z 10 letnim stażem

Za ten tekst jako ,,prazownik" dostałem premie.

Arturro
Były pracownik
 Pytanie
@Pracownik z 10 letnim stażem

Chyba sama nie wiesz co piszesz , w innych bankach nie ma takich podstaw ? Masz rację są dwu lub trzykrotnie większe i to pisze ci ja nie po 10 a po 13 latach w CA .

Bank absolutnie zbędny
Inne
 Pytanie

Z perspektywy klienta - kolejny raz: To (usunięte przez administratora) i dwa piętra pod poziomem mułu pod względem kultury osobistej obsługi ale i jej jakości też. Do każdego banku konkurencji wejdę bez problemu, pokażę dowód i dostanę gotówkę z własnego konta tyle ile zażądam. Ale nie w CA w Warszawie. Tu jest oburzenie, że akurat nie masz przy sobie karty. A jeżeli rozmowa wygląda jak przesłuchanie gdzie trzeba się wykłócać o wypłacenie moich pieniądze to ja serdecznie mam gdzieś taki bank. Banał - nie ma klientów, jest czterech pracowników - najwyraźniej cztery (usunięte przez administratora) które nie potrafią obsłużyć gotówkowo. Więc po co taki bank? Nie pozdrawiam pracowników placówki przy ul.Kawy a cały Credit Agricole żegnam ozięble.

Askier
Kandydat
 Pytanie

Prośba o info ile zarabia brutto doradca klienta?

Kami
Pracownik
@Askier

Zależy od rejonu, dyrektora, są też widełki, możesz otrzymać około 4- 5 tyś brutto. Realnie na rękę na tym stanowisko można zrobić od około 3300(podstawa) do nawet 6-7 tysięcy z premią.

Askier
Kandydat
 Pytanie
@Kami

Ściana wschodnia.. 4 tys brutto? Serio?Toż to ochłapy.. Jednak chyba podziękuje . . Dzięki za konkretne info.

CA
Pracownik
@Kami

Podstawa 4000 do 5000 brutto, maksymalna premia 3600 brutto (realna premia przy 100% planu 1200 brutto)

Arturro
Były pracownik
@Kami

W innym banku bez łaski 7000 podstawy bez premii , wychodząc z CA po 12 latach z pensją 4300 Brutto :)

Karina
Pracownik
 Pytanie

Hej, pytanie do pracownikow: na jakie podstawy mozna liczyc na stanowisko DK i DKI w oddziale od 2023 roku ? Prosze o stawki brutto ,pozdrawiam

.
Kandydat
@Karina

3600 brutto + PREMIE

Izabela
Inne
@.

Te premie to w ogóle mają znane wysokości? Widziałam w opiniach jak pisali, że podobno się ich za bardzo nie przyznaje... Mimo wszystko ile max by wyniósł i za jaką pracę wtedy?

Śmieszne
Pracownik
@Izabela

Jest pula środków dla banku przeznaczonych, którą się dzieli na wszystkie działy. W działach jest podział na 30% najlepszych pracowników, którzy dostaną w zależności od wyników. Kasa oficjalnie nie większa niż 1 mc wynagrodzenie. Baku baju nie licz, że będziesz w raju

Pracownik CA
Pracownik
@.

Od 4000 zł brutto i więcej :)

Izabela
Inne
@Śmieszne

Aha... Czyli jak jestem w tych 30% to ile mniej więcej mi dadzą? I czy trudno taki poziom utrzymać? na którym z działów będzie z tym najgorzej?

Kami
Pracownik
@Karina

Mam 5 tyś brutto na stanowisku DK, dwuletni staż. Przed ubiegłoroczną podwyżką 4700. Po zmianie stanowiska na SDK można liczyć na podwyżkę podstawy 400-800 zł brutto. Awans możliwy po 2 latach i spełnieniu kilku innych kryteriów, chyba, że od razu chesz zatrudnić się na DKI - tu już się nie wypowiem.

Izabela
Inne
@Kami

W tej podwyżce podstawy te 400 pln to kwota gwarantowana? Każdy ją dostanie? A co z tą nadwyżką, od czego konkretnie zależy? Są już co do tego jakieś spostrzeżenia lub porady?

Maniek
Były pracownik
@.

Premie hahaha, premie są takie co kot napłakał, nawet Ci nie starczy na opłacenie rachunków

Bank
Były pracownik
@Kami

Skoro masz takie doświadczenie i tak mało zarabiasz to idź do innego banku. Wszędzie płacą więcej kasy dla doradców niż tutaj.

Kami
Pracownik
@Bank

Nie narzekam na zarobki, bo zawsze około 100-120% wykrecę + te dodatkowo premiowane KPI nałożone przez regionalnego. Pieniądze są ok, ale plany powoli widzę ciężko zrealizować.

Kami
Pracownik
@Izabela

Widełki zależą zdaje się od wyniku realizacji i zdania testu im lepiej tym wyższa kwota. Ale na to minimum po zmianie stanowiska można liczyć. Dokładniej nie powiem, bo jestem tuż przed takim awansem, więc nie zagłębiałem się szczegółowo.

Cieńko
Pracownik
 Pytanie
@Kami

W tym roku premie roczną po raz pierwszy zabrał Zarząd swoim pracownikom w całej historii. Napewno tutaj Ci jest dobrze? Pracownicy starzy odchodzą bo w innych firmach na start można negocjować więcej kasy niż tutaj.

Izabela
Inne
@Cieńko

Na start więcej? przytoczysz zatem konkrety odnośnie kwot i ewentualnych warunków? Co do premii piszesz, że pierwszy raz taka sytuacja ma miejsce? co to może oznaczać na przyszłość? jakie są dalsze plany lub perspektywy?

Pracownik
Inne
 Pytanie

A jak region Łódź ????

Zostaw merytoryczną opinię o Credit Agricole Bank Polska S.A. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Credit Agricole Bank Polska S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Credit Agricole Bank Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 201.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Credit Agricole Bank Polska S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 140, z czego 7 to opinie pozytywne, 102 to opinie negatywne, a 31 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Credit Agricole Bank Polska S.A.?

    Kandydaci do pracy w Credit Agricole Bank Polska S.A. napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Credit Agricole Bank Polska S.A.
3.7/5 Na podstawie 363 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Przejdź do nowych opinii