Opinie o Family Optic
Pracowałem dość krotki okres czasu w salonie famili optic w Gdańsku na stanowisku doradcy klienta i mogę z pewnością powiedzieć że jest to praca dobra dla osób które chcą rozpocząć prace w w branży optycznej. Napewno na samym początku nowe osoby stawiające pracę w optyce będą miały dużo nauki ale wszystko zależy od chęci. Co do zespołu nie wypowiem się ją trafiłem na w miarę wporzadku osoby natomiast do minusów tej pracy należą zarobki bo jest to najnisza krajowa chodź jeśli umiesz sprzedawać wyrobisz fajną premie. Wszystko zależy tak naprawdę od chęci. Mimo wszystko polecam pracę w tej firmie chodź by i na start Pozdrawiam serdecznie
Pracuje ktoś jako ten doradca klienta? Tylko na część etatu bo o te opcje chciałam zapytać. Konkretnie chciałam się dowiedzieć, czy jest jakieś minimum dni w tygodniu, które są do wyrobienia i kto decyduje o tym, w jakie dni się pracuje. Mam tu jakiś wpływ? Chodzę do szkoły dla dorosłych i nie zawsze mogę.
Ile można zarobić na stanowisku optometrysta?
Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w Family Optic? Chętnie zatrudniają?
Dbamy o to, by było to miejsce kulturalnej wymiany spostrzeżeń.
Ufamy, że poszukując informacji na temat działalności potencjalnego Pracodawcy, znajdą tu Państwo wartościowe komunikaty.
Stale monitorujemy treści zamieszczane na naszym profilu, w trosce o identyfikację obszarów do poprawy, rozwój organizacji i kreowanie pozytywnego wizerunku Pracodawcy.
Wyciągamy wnioski z konstruktywnej krytyki, ale równocześnie cieszymy się z prawdziwych opinii aktualnych i byłych Pracowników.
Prosimy, by opinie, którymi zamierzają się Państwo podzielić były prawdziwe i odnosiły się do rzeczywistych doświadczeń.
Swoboda dzielenia się subiektywna opinią nie oznacza bowiem świadczenia nieprawdy, publikacji oskarżeń, świadomego naruszenia godności czy godzenia w dobre imię Pracowników i Pracodawcy.
Ochronie prawnej podlegają także informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa.
Wpisy, które będą naruszały regulamin i nosiły powyższe znamiona, zostaną zarchiwizowane przez administratora oraz mogą podlegać odpowiedzialności karnej.
Dziękujemy za każdą opublikowaną opinię zgodną z regulaminem portalu – jest dla nas niezwykle cenna.
Na wszelkie komentarze postaramy się udzielić wyczerpujących odpowiedzi, w możliwie najkrótszym czasie.
Zapraszamy do kontaktu także pod adresem mailowym:
hr@avenirmed.com
Dobrze że Bydgoszcz ma w końcu porządnego Kierownika Reginalnego, który nie ignoruje swoich salonów, a wspiera i dopinguje. Tak trzymać. Poprzedniczka powinna się wstydzić
Dziękujemy za pozostawienie opinii. Cieszmy się, że bieżące zmiany w regionie przynoszą satysfakcję Pracownikom Salonów. Zależy nam, aby Manager Regionalny oprócz oczywistych funkcji kierowniczych, stanowił wsparcie merytoryczne i coachingowe dla swoich zespołów. Jednocześnie ubolewamy, że nie doświadczył Pan/Pani pożądanego zachowania od Poprzedniczki. Zapewniamy, iż przykładamy ogromna wagę do doboru kadry managerskiej i z dużą starannością monitorujemy pracę tej grupy, w poszczególnych regionach. Nie wpłynęły dotychczas oficjalne skargi pod adresem byłej Manager Regionalnej, a jej rezygnacja nie jest związana z problemami personalnymi z podległymi Pracownikami. W razie dodatkowych pytań, pozostajemy do dyspozycji. Zapraszamy także do komunikacji na adres mailowy: hr@avenirmed.com
Co firma rozumie przez nienaganny wygląd, czy chodzi tu o strój doradcy klienta i jego schludność? Spotkałam się wcześniej z wymaganiami typu ładna twarz, więc wolę zapytać, bo akurat zwolenniczką operacji plastycznych nie jestem ;) Przy okazji chętnie powezmę też wiedzę o terminie kolejnego naboru, bo ten minął:/
Prawidłowa interpretacja wymagań dotyczących nienagannego wyglądu ogranicza się tu wyłącznie do ubioru i poszczególnych jego elementów. Ponieważ jesteśmy firmą o profilu medycznym, zależy nam na estetyce ubioru - jego czystości oraz stonowanej kolorystyce. Nie wyklucza to eksponowania własnego stylu, jeśli tylko nie rzutuje on na wspomnianą estetykę, wpływającą na budowanie zaufania i długofalowych relacji z Klientami zaopatrującymi się w wyroby medyczne. Dodatkowo zapewniamy tuniki służbowe, które nosimy na górną część odzieży prywatnej. Odnosząc się do drugiej części Pani wypowiedzi i zawartego w niej pytania dotyczącego naboru, pragnę poinformować, iż w chwili obecnej prowadzimy nabory w następujących lokalizacjach: - Gdańsk - Wrocław - Toruń - Poznań Zapraszamy do aplikowania na hr@avenirmed.com w tytule wpisując lokalizację, którą jest Pani zainteresowana. W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy do Pani dyspozycji pod powyżej podanym adresem mailowym.
Pracuję już trochę w tej firmie. Pamiętam czasy starego jak i obecnego zarządu. Polecam tę firmę osobom które co dopiero zaczynają swoją przygodę z pierwszą poważną pracą. Na samym początku dużo nowej wiedzy a jeśli chodzi o zarobki najniższa krajowa + premie które często wynoszą ok 300 max 400zł. W chwili obecnej narzucane są tak duże plany, że sprzedawcy nie mają szans ich wyrobić co przekłada się również na ich wynagrodzenia. Odnoszę wrażenie, że z roku na rok jest coraz gorzej. Po wielu latach pracy zaczynam rozglądać się za nową bo oczekiwania względem pracowników wzrastają a wynagrodzenie nie. Jest stała rotacja optometrystów ponieważ FO proponuje im max 4000 netto.
Niestety muszę się zgodzić z tym, że rosną wymagania firmy co do pracownika ale wynagrodzenie nie rośnie, a jak już dadzą jakaś podwyżkę to są to śmieszne pieniądze. Nie mówiąc o premiach KPI- plany ogromne a kasa za spełnienie KPI po prostu śmieszna-gra nie warta świeczki.
Kiedy ostatnio dali podwyżkę i w jakiej wysokości? Bo piszesz że nie za często. Raz w roku się zdarza np. inflacyjna czy rzadziej?
możliwa jest podwyżka tylko raz w rok u i jest to maksymalnie 300zł, a co to jest 300zł w obecnych czasach?
Pracownik może otrzymać podwyżkę w wyniku procesu ewaluacji zgodnie z zasadami systemu okresowej oceny pracowniczej oraz w przypadku zmiany stanowiska w innym ustalanym odrębnie terminie. Wysokość podwyżki jest negocjowana indywidualnie, a terminy oceny okresowej są znane pracownikowi od początku zatrudnienia.
Trzeba pamiętać że w tej rodzinnej firmie nie liczą się pieniądze. Na urodziny zostaniecie docenieni listem oraz kilkoma cukierkami. Moje życzenia zawierały dosłownie 4 cukierki. Wymagania stale rosną a premie są coraz trudniejsze do osiągnięcia. Dodatkowo platforma z testami i ,,bonusami" za rozwiązanie największej ilość i testów to śmiech na sali
Tak, tak po rozmowie ,,chcemy kontynuować z Toba współprace" ale nie możemy dać Ci podwyżki" . Pracownik który wiele robi zarabia tyle dzięki ustawie o minimalnym wynagrodzeniu... Czuje duży zawód w stosunku do swoje zaangażowania włożonego w prace w FO ale ze względu na niskie zarobki konieczna stała się zmiana pracy. Ze względy na zarobki mało kto decyduje się na prace, duża rotacja więc pomimo okresu wypowiedzenia, chcieli mnie zatrzymać dłużej. Sory była na to okazja wcześniej, ludzie oceniają FO nogami
A są tam w ogóle jakieś osoby na innych stanowiskach, które całkiem dobrze zarabiają, czy wszyscy pracownicy mierzą się z brakiem podwyżek? Co do tej rotacji to powiesz ile osób już zrezygnowało z pracy ze względu na brak podniesienie pensji? Może jest opcja awansu u nich i to jest równoznaczne z podwyżka?
W moim mieście są trzy salony FO w jednym z salonów szukają regularnie co pół roku, jedna dziewczyna odeszła z powodu niskiej pensji do wojska, kolejny chłopak uciekł po pół roku. Praca dobra dla studentów ze względu na elastyczny grafik. Teoretycznie jest możliwość awansu na starszego doradcze czy starszego optometrystę jednak firma nie chce dawać takiej umowy bo wiązałoby sie to z wyższa stawką dlatego regionalna mydli oczy, że jest to możliwe po roku , natomiast po tym okresie nic się nie zmienia. Nie żałuje zakończenia współpracy z tą firmą.
Elastyczny grafik? A możesz powiedzieć coś więcej jak to wygląda? Można wybrać sobie godziny czy jak? W jakim systemie w ogóle pracujecie i ile jest zmian? Ciekawi mnie jeszcze o jakiej umowie mówisz, chodzi o umowę o pracę na tym wyższym stanowisku? Czyli tak 'normalnie' oferują zlecenie?
Standardowo zatrudnienie na wszystkie stanowiska odbywa się na podstawie umowy o pracę. W wyjątkowych sytuacjach na prośbę kandydata możliwy jest inny rodzaj umowy. Pracujemy w równoważnym systemie czasu pracy. Grafik układany jest w miesiącu poprzedzającym na miesiąc następny i w miarę możliwości dostosowywany do preferencji pracowników. Członkowie zespołu porozumiewają się odnośnie dni wolnych i pracujących układając grafik.
Zarobki nie takie złe, jeśli umiesz i wiesz co się opłaca sprzedawać. Nie patrz na same podstawy, są nowe dodatkowe składniki bonusa i można realnie zarobić. Ale coś za coś, nauka i ciągła gotowość do pracy z klientem.
No ja się pracy nie boję akurat. A co to za nowe, dodatkowe składniki bonusu? Ciężko je wypracować? Na jakiej zasadzie to działa i ile można tak coś więcej zgarnąć?
Czym w Family Optic zachęcają przyszłych pracowników? Jakie mają dodatki?
Dla każdej Osoby istotne mogą być inne elementy, pracę w salonach Family Optic charakteryzują: dobra atmosfera w zespołach, możliwości rozwoju i uczestniczenia w szkoleniach w ramach Akademii AMP, premie sprzedażowe umożliwiające wypracowanie atrakcyjnego wynagrodzenia uzależnionego od zaangażowania i wkładu pracy, benefity (np. opieka medyczna, pakiet sportowy, dobory soczewek kontaktowych i produktów optycznych), w wielu salonach możliwość elastycznego dopasowania grafików pracy do innych aktywności. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu https://familyoptic.pl/kariera.html
Praca w tej firmie jest dobrą opcją dla studenta, by sobie zarobić/dorobić na studenckie życie i potrzeby. Praca dla dorosłego raczej nie ze względu na niskie zarobki. Tylko musisz mieć nerwy ze stali i nie przejmować się niczym, a robić swoje. Pan Prezes to persona nastawiona na swój własny sukces i dobry wizerunek. Otoczka jaką tworzy wokół swojej osoby, jak i firmy wśród pracowników, może przypominać sektę. Co niejednokrotnie spotyka się z wyśmianiem przez pracowników salonów, jak i centrali. Pan Prezes to niezwykle fascynujący przypadek bycia prezesem dużej firmy. Zero pojęcia o zarządzaniu firmą, biznesem i ludźmi. Cechuje go duża wiedza z zakresu optometrii i to na tyle. Chociaż nie można mu odmówić również tego, że jest świetnym aktorem. Perfekcyjnie wchodzi w rolę „dobrego szefa” i idealnie udaje, że zależy mu na dobru pracowników (a w szczególności tych z salonów i jego ulubionych regionalnych, z dyrektorem na czele), gdy tak naprawdę najważniejszy dla niego jest on sam i jego reputacja. Firma, którą zbudował ktoś inny niestety zmierza ku upadkowi, a szkoda… Panie Prezesie - słoma panu z butów wystaje i najdroższe, najbardziej błyszczące mokasyny oraz nowy image i wyżelowana fryzura nie pomogą Panu w jego naprawie. Proszę SŁUCHAĆ swoich pracowników, a nie tylko słuchać samego siebie. Nie zna się Pan na wielu rzeczach i ma Pan do tego prawo, to nie jest nic złego. Jednak złą postawą jest przeświadczenie o byciu znawcą w każdej dziedzinie. Wszystkie działania Pana Prezesa i jego wybitnych „doradców” w salonach, regionach i chyba centrali, są na zasadzie „byle by były”. Zero przemyślanych działań czy wyciągania wniosków z tego, co firma robi (albo czego nie robi). Dobra rada dla nowych kandydatów. W pracy jest zasada - im bardziej będziesz się podlizywać Panu Prezesowi, tym lepsze pieniądze i „ochronę” dostaniesz :-) Pan Prezes jest narcystycznym typem osobowości i bardzo docenia wszelkie komplementy na swój temat oraz lubi, gdy być adorowany i w centrum uwagi. Jednym słowem, kto pracuje w Family Optic, ten się w cyrku nie śmieje.
Witam serdecznie. Dziękuję bardzo za wyrażenie opinii. Szanuje to, że każdy może mieć swoje zdanie jak i również rożny punkt widzenia. Jedno jest pewne - każda konstruktywna odpowiedź, myśl, jak i krytyka przyczyniają się do ciągłego rozwoju. Życzę udanego dnia.
Przeglądałem opinie kilku firm optycznych i wiecie co trudno byłoby na podstawie opinii z tego miejsca podjąć jakąś decyzję o pracy. Wcześniej pracowałam w odzieżówce - i też bywało również. Raz mieliśmy taką współpracownice, że wszyscy chcieliśmy się zwolnić.
W firmie pracowałam kilka lat. W mojej opini ciekawe doświadczenie i sporo się nauczyłam, ale niestety godziny pracy nie do końca dla osób które, chciałby spędzić codziennie popołudnie w domu. Przeniosłam się do pracy biurowej - praca do godz. 15.00 jest dla mnie znacznie lepsza. Ogólnie firmę polecam - miałam nawet większe pieniądze, ale godzinie pracy nie do końca.
2 rozmowy kwalifikacyjne żeby otrzymać najniższa krajową... doradca jest od wszystkiego od sprzątania po dzwonienie czy klient jest zadowolony z okularów ... i co mamy powiedzieć jesli słyszymy że nie jest... po zakończeniu okresu próbnego obiecano podwyżkę, której oczywiście nie było. Dodatkowo dobrze świadczy to o firmie jeśli studentka ma pod soba kilka salonów...
Jak długo czekaliście na odzew z Family Optic? Oddzwaniają zawsze?
Dzień dobry, osoba odpowiedzialna za dany proces rekrutacji kontaktuje się z wybranymi kandydatami telefonicznie i zaprasza na dłuższą rozmowę i/lub spotkanie w salonie. Decydujące do kogo odzwaniamy jest to czy kandydat spełnia oczekiwania podane w ogłoszeniu o pracę i wpisuje się w profil założony przez potencjalnego przełożonego. Proszę zajrzeć do zakładki proces rekrutacji :) https://www.gowork.pl/family-optic,24712597/proces-rekrutacji
Czy jest tu ktoś z centrali? Pracownicy centrali jak u Was? Mamy równie ciężka pracę. I to jest praca często za najniższą krajową, nie ma szansy na inflacyjne podwyżki, nie ma premii od sprzedaży, nie ma konkursów. Kiedy jakiś konkurs dla pracowników centrali? Podejmowane są dziwne decyzje. Salony to świętość, regionalni to pupilki WN, dla których znajduje się co chwilę budżet na spotkania, ciasteczka, kolacje, konferencje o czym hucznie informowane jest na wewnętzrym portalu. Pracownik centrali to przynieś, wynieś, pozamiataj, najlepiej 24/7,bo po tej drugiej stronie nigdy nie ma czasu. Atmosfera w biurze taka, że można kroić nożem.
Zastanawiam się nad aplikowaniem, ale dla mnie atmosfera akurat gra jedną z kluczowych ról :/ Bardzo wpływa na wykonywanie swojej pracy? Czy można mimo wszystko, robić swoje? Czemu uważasz ze nie ma szansy na podwyżki? Firma wprost przyznaje, że nie będzie nic więcej niż najniższa krajowa?
Dziękujemy za podzielenie się opinią, szanujemy indywidualne odczucia każdego z pracowników. Dokładamy starań, żeby pracownicy czuli się komfortowo w miejscu pracy. Z przeprowadzonej w grudniu ubiegłego roku ankiety satysfakcji z pracy wynika, że większość zatrudnionych w centrali (a wypełniło ją ponad 50% pracujących w biurze) docenia dobrą atmosferę w pracy, współpracę w zespole i jest zadowolonych z pracy w Avenirze. W feedbacku pracownicy wskazali też obszary do poprawy i zgodnie z tym zaplanowaliśmy więcej aktywności dla osób pracujących w centrali m.in. w najbliższym czasie zespołowe wyjścia integracyjne, imprezę integracyjną czy wewnętrzny bieg firmowy. Rozumiemy, że każdy ma inne potrzeby i będziemy dążyć do tego, aby jak najwięcej osób czuło się dobrze w pracy. Ten sygnał jest dla nas ważny, mamy nadzieję, że podzielenie się trudnościami z przełożonymi np. podczas cyklicznej rozmowy ewaluacyjnej przyniesie rozwiązania i zwiększy komfort pracy.
szkoda, że nie uwzględniliście tego jak pracownicy WIĘKSZOŚĆ jak nie wszyscy chcieliby powrotu takich dodatków jak ZFŚŚ i dodatków na święta czy do urlopu XD ankieta satysfakcji - raczej sfabrykowana
Droga Centralo, zapomnieliście, że pracujecie sobie od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 :) Święta macie wolne. A jak pracują sprzedawcy? do 21,22, czasami po 12 godzin, w weekendy i święta. Więc chyba aż tak źle nie macie, prawda? Siedzicie sobie wygodnie w dużym biurze, popijacie kawkę. Naprawdę nie narzekajcie. To też my musimy się użerać z męczącymi klientami i brać udział w szopce jaką jest Audyt Tajemniczego Klienta. Serio nie macie aż tak źle.
Nie ma co się licytować. Ale jakie macie konsekwencje za audyt? Że nie dostaniesz kolejnej nagrody za wygraną? Centrala też ma kontakt z klientem i odpowiedzialność. Plus masę wyjaśniania błędów w systemie i nie może zwalić na to ze dużo klientów było w salonie.
Zapraszamy do centrali 8-16, za pieniądze które się tu zarabia i zobaczymy, co wtedy będziesz miał/a do powiedzenia :) bez sensu taka licytacja. Skąd możesz wiedzieć, jak to wyglada wewnątrz i oceniać, ze praca opiera się na siedzeniu i piciu kawki? Bo grubo się mylisz. Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma.
Na sprzedaży pieniądze wcale nie są wielkie, premie opłakane, a wymagań nieadekwatnie dużo.
Premie w dobrych miesiącach to prawie drugie tyle pensji, nie narzekam. U nas jest ciągle ruch, nie usiądziesz, ale zarobisz.
No to wyobraź sobie prace w salonie który nie ma ruchu co w konsekwencji daje niskie obroty. Premie są żałośnie małe.
Dla mnie praca w tej firmie w porównaniu do pracy w innych optykach jest naprawdę spoko. Wcześniej pracowałem u prywatnego optyka. Nie miałem ani jednego szkolenia, a właściciel chcił, abym badania wzroku robił XD. Mam spoko zespół, nawet na piwo raz poszliśmy. Dobra atmosfera.
A zarobki jak oceniasz? Lepsze, niż w poprzednich firmach, w których pracowałeś? Tutaj jest jakiś budżet na szkolenia pracowników? :) Po ile osób pracuje na jednej zmianie? U mnie byłam często ja sama, ewentualnie jeszcze jedna osoba... Nie chce wpaść z deszczu pod rynnę, jeśli chodzi o zmianę pracy :)
O to spoko że więcej osób. A tu robisz badania wzroku? Wysłali cię takie szkolenie? Jak się podniesie kwalifikacje to dają podwyżkę?
Zarobki z bonusem są niezłe w dobrych miesiącach, wiem od innych, że wszystko zależy od sklepu, klientów i ilości sprzedawców. Czasami pracuje sama na zmianie, ale sporadycznie. Szkoleń jest dużo, darmowych, większość pomocnych potem w pracy.
Ostatnio widziałem ogłoszenie na regionalnego. Wiecie może jakie mają stawki? Jaka w ogóle atmosfera?
Myślę, że warto aplikować, dowiedzieć się, na jaką ofertę może liczyć Twoja kandydatura i ewentualnie negocjować niż liczyć na poufne informacje w anonimowych wpisach na forum.
Poszukujemy managera regionalnego na teren północnej Polski. Wynagrodzenie na tym stanowisku ma kilka składowych, podstawa i premie związane ze wskaźnikami, na których pracujemy, a same stawki są rynkowe. Za wyznacznik komfortu pracy i przyjaznej atmosfery może posłużyć bardzo niska rotacja na stanowiskach managera regionalnego w organizacji. Zapraszamy do odpowiedzi na ogłoszenie lub kontaktu bezpośrednio na hr@avenirmed.com
Byłam, widziałam i polecam zaczynającym pracę. Dużo zasad, materiału, obycie w sprzedaży i kontakcie z ludźmi. Optyka jest ciekawa, lepsza niż ciuchy. Godziny pracy na dłuższą mete męczące ale to nic nowego dla pracujących w galerii.
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Family Optic? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
Staramy się maksymalnie skracać proces rekrutacji na poszczególne stanowiska. W przypadku salonu sprzedaży po analizie CV są to najczęściej rozmowa telefoniczna, następnie spotkanie z potencjalnym przełożonym lub managerem regionalnym i w niektórych sytuacjach dodatkowe spotkanie w salonie, po którym obie strony podejmują decyzję dot. ewentualnej współpracy. W zakładce Proces rekrutacji znajdziesz jego schemat: https://www.gowork.pl/family-optic,24712597/proces-rekrutacji W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu na hr@avenirmed.com
Inflacja 16-17 płace to %, jeśli firma nie zacznie podnosić wynagrodzeń żeby chociaż wyrównać płace to może się zdziwić dlaczego autyty TK są takie słabe.
te audyty tk są maksymalnie żałosne. firma nie ma srodkow na podwyzki ale trzymaja jakies bezsensowne stanowisko specjalisty od audytow, ktory siedzi i pierdzi w stolek. zycze tej firmie powodzenia, niedlugo pracowac tam beda same glaby ktore nie beda wiedziec nic o optyce. a przeciez firma reklamuje sie jako PROfesjonalny optyk xD
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Family Optic?
Zobacz opinie na temat firmy Family Optic tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 19.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Family Optic?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 14, z czego 6 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!