Tedi Sieć Handlowa Sp. z o.o.

1.8 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy Tedi Sieć Handlowa Sp. z o.o.

Magda
Pracownik
 Pytanie

Czy w maju faktycznie mają zwiększa etaty?? Co z osobami które są na pół etatu zwiększa im do całego czy dorzucą zlecenie lub pół etatu a później zwolnią i dalej osoba na pół etatu już tak zostanie. Co robić?? W tej pseudofirmie to już nic nie wiadomo. Banda (usunięte przez administratora)siedzi na górze. Niech zaczną cięcia kosztów od siebie bo to co wyprawiają to jakaś masakra. Proszę o konkretne info.

Tak
Były pracownik

A przy zmniejszonej obsadzie „goście” kraść będą na potęgę i z roku na rok inwentaryzacje będą wykazywać coraz większe braki. (usunięte przez administratora) zawsze byli, teraz jednak mają pełne pole do popisu. Ale nic to, wieczorne kontrole sprawdzają za to czy pracownik wykończony zasuwem nic nie zawinął. Bo przecież raniej zaglądać w torebkę pracownikowi niż zatrudnić ochronę lub ba! więcej obsługi.

Ja
Były pracownik
 Pytanie

Wiadomo coś o powrocie na etap osoby w maju? Sprawdzone info?

Zaniepokojona
Pracownik
 Pytanie

Czekam, za kilka miesięcy ķończy mi się umowa, nie wiem czy dostanę na stałe, jestem na stanowisku kierowniczym, dzieje się w Tedi źle krótko mówiąc, każdy Czeka na nowy rok obrotowy. Ale czy warto? Przeżyć kolejne korki paletowe, z 4 osobami na sklepie łącznie ze mną. Czy warto wysłuchiwać, ciągłych pretensji? Czy warto zawalać sobie życie prywatne. Pensja nie jest jakaś super. Coraz częściej myślę o odejściu.

Kierownik
Pracownik
@Zaniepokojona

Też kończy mi się umowa i nie wiem co będzie. Pensja nie adekwatna do zrytej psychiki jaka gwarantuje tedi. Tu nie będzie lepiej nie ma co się łudzić. Osoby z długoletnim stażem mówią że jest coraz gorzej. Nowy rok obrotowy nie przyniesie nic dobrego. Może dodadzą po jednym etacie ze względu na wejście niedziel handlowych i po to bysmy mogli skorzystać z urlopu ale we wrześniu lub przed świętami znowu uwalą etaty i wiecznie będziemy pracować w (usunięte przez administratora) i biegać po tym lotnisku jakby nas 10 z jedną siekierą goniło.

Była
Były pracownik
@Zaniepokojona

Polecam poszukanie lepszej pracy, da się. Pieniądze kierownicze nie są warte męki. Zastanów się na spokojnie czego wymagasz od dobrej pracy i czego w pracy pragniesz, potem działaj. Cv możesz wysyłać i już, najwyżej innej pracy nie przyjmiesz a zwiększasz swoją szansę na zmianę na lepsze. Ja taki rachunek zrobiłam i odeszłam. Dziś czuję się wolna i szczęśliwa.

@kandydat
Kandydat
 Pytanie
@Kierownik

Hej. Ile ma rękę dostaje teraz kierownik? Są jakieś premie od sprzedaży? Jakieś benefity czy tylko goła wpłata? Dziękuję za odpowiedź

Nikita
Pracownik
 Pytanie

Za chwilę czas inwentaryzacji, dostaliśmy na początku info,że nie będziemy delegowani na inne sklepy, wręc zapewniano nas, że przy tak małej ilości etatów jest to niemożliwe. Minęło 2-3 tygodnie i co? Na każdy sklep swojego BZL mam wysłać 1 pracownika. Przy 4 etatach wspomnę sklep 1000m. Oszczędzać godziny mamy na kwiecień. Będziemy po raz kolejny otworali sklep w pojedynkę. Co z tego że w maju dołożą nam 1 etat? Czas urlopów, zwiększa dostawy, lipiec przyjeżdża BN. Myślę, że coraz więcej ludzi będzie się zwalniało.

Nick
Pracownik
 Pytanie
@Nikita

Ja nie będę otwierać sklep w pojedynkę nie ma takiej opcji. Albo w dwie osoby albo nie otworze. Tylko w tedi takie cyrki chyba..kogoś tu dobrze powaliło. Też myśleliśmy że przy 4 etatach czyli przy minimum ponad minimum nie przyjdzie nikomu na górze jeżdżenie na inwentaryzacje. A jednak się myliliśmy. Tu jest możliwe wszystko co najgorsze. Miały być zlecenia a tak to raczej ich nie będzie tylko napewno nas będą ciorać po regionie. Idą święta. Znowu obstawa dwuosobowa tak jak w grudniu? Zapewne. Co z tego że dodadzą może jeden etat od maja jak będą urlopy do wydania i zaczną walić towarem na hurra tworząc korki.

1
Elo
Pracownik
 Pytanie
@Nikita

Ale jak otwierali sklep w pojedynkę? Że niby tylko jedna osoba na sklepie? Przeciez to chyba nie zgodne, a co jak przyjedzie dostawa, albo konwój? Juz nie mówię o zwykłym wyjściu do toalety....

Pracownik
Pracownik
@Nikita

U nas też BZL mówiła że nigdzie nie będziemy jeździć ale liczy się też z tym, że nikt do nas nie przyjedzie. W związku z tym już od dobrych 2-3 tygodni próbujemy przygotowywać sklep pod inwenture która jest na początku kwietnia. Jest nas 4 ale tak czy siak każą dalej jeździć na zatowarowanie sklepów… paranoja

Anonim
Pracownik
@Elo

My otwieraliśmy w pojedynkę do 11 godziny 1 osoba. Przyjechała dostawa kierowca czekał aż przyjdzie 2 osoba do pracy. Konwój wydawany był na ladzie. WC nie ma szans. Najgorzej gdy w grę wchodzą sprawy kobiece bo co ja mam zrobić zamknąć sklep i zawiesić karteczkę,,zaraz wracam". Tragicznie pracuje się w Tedi

Pracownik Sklepu
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Miałam przyjemność rozmawiać z kierownik regionalną. Biorą jak leci, każdy sklep sieci w moim mieście potrzebuje pracowników.

Pytania

-

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Figofago
Pracownik
 Pytanie

Witam.Słyszał ktoś coś może o jakiś premiach/podwyzkach za staź???Bo kierownicy coś wiedzą ale milczą jak grób.

Ja
Inne
 Pytanie
@Figofago

Ile pracujesz, że chcesz premie za staż??

Nic
Inne
@Figofago

Nie ma w tej firmie nic takiego jak premia czy podwyżka za staż. Nie ma także dodatku świątecznego ani dopłaty na wakacje. Sucha wypłata, nic ponadto.

Three words
Pracownik
 Pytanie

Co definiuje tedi w trzech słowach? Korek paletowy, klapbox i koszta. Najczęściej słyszane słowa. Korek bo nie potrafią zarządzać dostawami , oszczędzają na pracownikach dając dwie osoby na zmianie na 800 metrów kwadratowych i waląc tony szrotu z Chin. Klapbox bo na każde rozwiązanie jest klapbox. Nawalą 15 kartonów jednego i tego samego towaru to dajesz w jakże reprezentatywne czarne skrzyneczki ten szrot. Koszta bo jak chcesz zamówić papier toaletowy lub zrobić przerzut na inny sklep to słyszysz koszta! Ale firma nie patrzy na koszta tam gdzie powinna. Bzlowie jeżdżą czasem po 200 km na rewizje wieczorną sprawdzić tylko czy nie wynosimy sklepu , ładują kasę w bezsensowny towar który jak nie przecenisz na 1 zł to nie zejdzie albo jak nie znulujesz to będzie leżał latami, drukują setki bezsensownych informacji kasowych na drukarkach laserowych i otwierają sklepy oddalone od siebie 30 km w miejscowościach średnio rokujących szałową sprzedaż

Anonim
Były pracownik
 Pytanie

Witam wszystkich serdecznie. Mam pytanko odnośnie wynagrodzenia. Chodzi o to że pracowałam na umowę zlecenie przez tydzień czasu, ponieważ tak miałam w umowie. Moja praca dobiegła końca już prawie dwa tygodnie temu ale nadal nie otrzymałam wypłaty. W związku z tym chciałam zapytać czy ktoś w podobnej sytuacji musiał czekać tyle czasu na wypłatę?

Anonimka
Były pracownik
 Pytanie

Czy w waszym regionie powstają nowe Tedi? Jak to jest cięcia kosztowe na pracownikach a w okolicy 3 nowe Tedi w odległości każdy of nas 40-50km? Otwarcie takiego sklepu to przecież kupa chajsu. O co kaman?

Kto?
Były pracownik
 Pytanie

Kto ma nas wesprzeć? Myślicie ze skąd wszyscy BZL mają rowne pomysły? Kto im je szepcze do ucha? Góra!!! Dla nich pracownik jest nikim, kierownicy to popychadła, BZL dokręcają śrubę i wywierają nieziemski nacisk na kierownictwo. Ludzie w małych miejscowościach boją się o pracę i ONI dobrze o tym wiedzą. Uciekajcie Kto może

gdzie zgłaszać naruszenia
Kandydat
 Pytanie

czyli? nie ma organu w Tedi który ściga nadużycia? zgłosisz to i tak ktoś doniesie i Cię zwolnią?

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Nikola
Pracownik
 Pytanie

Jak wygląda sprawa zgłoszenia? Jak to zrobić żeby przyniosło jakiś efekt ?

1
High five
Pracownik
@Nikola

U nas zrobi to sfrustrowany klient który widzi że jesteśmy we dwie na cały ten hangar i że się nie wyrabiamy - wieczne czeka w kolejce, widzi stojące palety, był świadkiem kradzieży (to klienci pilnują nas a nie my w obecnej etatyzacji )i bałaganu .

1
Laura
Inne

Jak ja się cieszę że zostały mi ostatnie dni pracy w tej firmie. Jest beznadziejna w każdym kawałku. Regionalni w niczym nie pomagają. Kierownicy sklepu to(usunięte przez administratora) robiący z siebie bogów. Nic nie robią na sklepach tylko krzyczą na pracownikow. Także ja podziękowałam za współpracę

anonim
Inne
@Nikola

Problemy personalne czyli te z konkretną osobą możesz zgłosić przez Regionalnego Koordynatora Personalnego, który jest niezależną jednostką, jeśli masz coś do BZL to on się nawet o tym nie dowie, wysyłasz maila do kordynatora może być nawet anonim. Kolejna osoba to mąż zaufania do niego wpływają również skargi. Warto, ja wysłałem i sprawa z moim BZL szybko się wyjaśniła. to są nasze wewnętrzne jednostki. Warto też wysłać maila do PIP, jeśli chodzi o sprawy bardziej dotyczące firmy i tego co tam się niefajnego dzieje - piszesz pismo i podajesz tam swoje dane i prosisz o anonimowość, w uzasadnieniu piszesz,że boisz się o pracę. PIP jest dyskretny.mam nadzieję, że pomogłem.

Nika
Inne

U nas jest tak samo, od spraw personalnych jest p. Nikola która ze wszystkim idzie do bzl

1
Ewa
Inne
@anonim

A długo czeka się na jakąś interwencję po takim zgłoszeniu? Czy do końca sprawy można pozostać anonimowym czy są potem jakieś konfrontacje?

Ona
Pracownik
 Pytanie
@Ewa

Jeśli coś zgłaszasz i jest to prawda to z pełną konsekwencja musisz być gotowa na konfrontacje jeśli do niej miałoby dojść . Na co liczysz? Na donos i konsekwencje wobec tej osoby bez zbadania sprawy ? Chciałabyś byś w takiej sytuacji? Myślę że komunikacja tu zawodzi Próbowałaś rozmawiać? Dyskutować Argumentować?

Nowa
Kandydat
 Pytanie

Cześć wytłumaczcie mi proszę jak to jest z godzinami pracy w sklepie na całym etacie .Praca po 11.5 godziny tj od poniedziałku do piątku plus co druga sobota .to płacą za nadgodziny czy dostajecie wolne dni zamiast tego?

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Nowa

Jakie nadgodziny????????????? pracujesz max 4 dni w tygodniu. W miesiącu masz powiedzmy 168 godzin do wypracowania i tyle praktycznie powinienies mieć. Jeśli w tym miesiącu i w marcu będzie więcej to w kwietniu będziesz pracował tyle co nic ???????????? firma nie lubi nadgodzin i nie płaci za to.

Kier
Pracownik
@Nowa

Obowiązuje równoważny system pracy. Np. Pracujesz 3 dni z rzędu po 12h- kolejne 3 masz wolne. W ciągu okresu rozliczeniowego nie można przekroczyć sumy godzin zaplanowanych na dane 3 miesiące. I nie ma mowy o żadnych nadgodzinach.

5678
Inne
 Pytanie

Cześć chciałem zapytać jak u Was z odprawami wszystko było wypłacone normalnie i w terminie?

Nowa
Pracownik
 Pytanie

Jak wygląda sprawa z Pitami odbieramy od kierownika sklepu?

kuka
Pracownik
@Nowa

Wszystkie pity będą na platformie po to ona jest :) Chyba zlecenie będzie tylko wysłane .. takie suchy mnie doszły :) Pozdrawiam.

Młoda
Pracownik
 Pytanie

Mam pytanie czy pity odbieramy ze sklepu od kierowniczki czy wysyłają?

Nela21
Pracownik
 Pytanie

jak wyglada sprawa z urlopem jak mam umowę do końca marca?

GenZ
Były pracownik
@Nela21

Znając ich to pewnie będą chcieli żebyś wykorzystała. Jak wiesz, że nie przedłuża ci umowy, albo ty nie będziesz miała ochoty już tutaj pracować, to najlepiej trzymaj ten urlop do końca. Będą musieli ci za niewykorzystane godziny zapłacić dodatkowo

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Hej,a ja mam pytanie ile jesteście na swoich sklepach zrobić palet,kasjer plus druga osoba,a wiecie sami że one nie są małe

Voice
Pracownik
@Pracownik

Przy dwuosobowej obstawie i braku dodatkowych zadań typu : liczenie dnp, przebudowa sezonu, przebudowa metrów na ścianie, pogłębianie redu, okolniki, zmiana aktuela to jesteśmy w stanie maxymalnie 2 palety wyłożyć pod warunkiem że jest miejsce na ten towar. Ostatnio aby wyłożyć cokolwiek trzeba przerabiać u czasem zrobimy tylko 1 paletę. Do tego jeszcze na bieżąco sprzątamy. Jeśliby przyjąć politykę braku sprzątania i wykładanie towaru byle gdzie w każdą możliwą dziurę nie bacząc na kolorystykę, wielkość, strukturę materiału to może i bylibyśmy w stanie więcej wyłożyć, ale tego nie robimy bo tego sklepu potem już nikt nie wyprowadzi. Dostajemy często towaru więcej niż jesteśmy w stanie wyłożyć bo każdy tydzień to dodatkowe zadania i tworzą się co rusz korki

1
Pracownik
Pracownik
@Pracownik

3 można spokojnie wyłożyć oczywiście jeśli ma się dobrych pracowników którzy nie stoją i nie gadają. Ale to już kwestia ludzi

6
Pracownik
Pracownik

Jestem zwykłym pracownikiem . Wiem o czym mówię. Też pracujemy po 2 na zmianie. I szczerze powiem że jest czas pogadać. Dodam że nie mamy żadnych opóźnień i wszystko robimy na czas. Mamy dobrą ekipę która potrafi się sprężyć i zrobić robotę ???? .

2
Pracownik 4
Pracownik
@Pracownik

Takie bajki to dzieciom opowiadaj pani regionalna. Tylko kto nie pracuje w Tedim na sklepie to plecie takie głupoty. Samo sprzątanie po bałaganiących klientach zajmuje wieki! Rzucają wszystko gdzie popadnie , rozwalają. Idziesz wyłożyć towar a tam bałagan wcześniej sprzątnij.Przerwy , zwrotów milion , pytań od klientów milion. I wiecznie nie mogą niczego znaleźć chociaż powiesz gdzie leży to i tak zaprowadzić musisz. Do tego towar, klienci dzwoniący dzwonkiem bo 1 sekundy nie poczeka. Tak i jest czas pogadać i 3 palety wyłożyć . (usunięte przez administratora)

1
PracownikF
Pracownik
@Pracownik

Zgadzam się. U nas jest to samo. Wykładamy po 3 palety czasem 4 jak jest większa dostawa jak trzeba du.. ruszyć to i 5 wyłożymy aby nie mieć zaległości nikt za Nas tego nie zrobi i tak. Mamy czas na posprzątanie sklepu i na przerwę też jest czas. ????????????

5
Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Wszystkie sklepy wrzucacie do jednego worka. Ja się osmieszam. ? Dziewczyno/ chłopaku. Daj spokój. Ty myślisz że wszystkie sklepy są takie same ? Co to jeden Tedi jest. Ty myślisz, że każdy sklep jest taki sam ? Mylisz się. Nie jestem jedynym sklepem który jest w stanie wyłożyć 3 palety czy 4 jak trzeba. Znam też inne sklepy. Znam ich nawet kilka. Nie pracuje pół roku czy rok. I wiem co mówię. Wiem że się da. Więc daruj sobie.

2
Nick
Pracownik
 Pytanie

Czy kiedykolwiek regionalna pomogła pracownikowi w sporze kierownik, pracownik, czy nie ma sensu rozmawiać,poradzcie, czy jest sens udawać się do niej czy iść dalej proszę

1
ONA
Pracownik

Co Ty za bzdury piszesz Tylko do Regio . My mamy spoko szefową Wszystko się można dowiedzieć i we wszystkim pomoże

2
Pracownik
Pracownik
@Nick

Nie rób nic, regionalna pójdzie za kierownikiem chociażby kierownik nie miał racji. Dla nich zwykły pracownik jest zwykłym (usunięte przez administratora) Nikt Cię nie poprze. W najgorszym wypadku dostaniesz wypowiedzenie że działasz na szkodę firmy…

1
Nullware
Pracownik
 Pytanie

Zaglądam i czytam i dziwię się tym wszystkim osobom co tu piszą. Myślicie że pisanie jak tu jest beznadziejnie coś pomoże? Cała kadra wyzszego szczebla ma gdzieś sklepy i osoby w nich pracujące. Jestem pracownikiem z dłuższym stażem i nie jedno tu doświadczyłam. Większość opini jest prawdą i dla osoby która zastanawia się nad pracą w tej firmie to mam jedną radę - szukaj dalej pracy a tediego omijaj szerokim lukiem. To jest mój najgorszy pracodawca jakiego kiedykolwiek miałam. Trzeba mieć jaja żeby coś zrobić , walczyć ale oficjalnie a nie na goworku. Tutaj nic nie da pisanie i płakanie jak jest źle. Zmień pracę bo tutaj to na lepsze nigdy się nie zmieni a jak chcesz zostać to akceptuj ten stan i płacz.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Słyszał ktoś że pod koniec stycznia regionalne mają walczyć od podwyżki dla kierowników i zastepcow? Czy jest szansa w ogóle o wywalczenie dodatkowych pieniędzy dla nas?

....
Inne
 Pytanie
@Pracownik

Przepraszam ale.... Dla kierowników?? A co z pracownikami? Kierownik ma etat i jakieś 4300 na rękę a pracownik obcięty etat do 1/2 i 2150 brutto...............................

1
@ONA
Pracownik
@Pracownik

Nie żadne regionalne tylko firma będzie nad tym pracowac. Po tym jak kasjerzy dostali wzrost minimalnej zmiany muszą objąć wszystkie stanowiska w sklepach Ale jak mniemam zapewne nie wcześniej niz nowy rok obrotowy czyli od maja

Bomba
Pracownik
@Pracownik

Raczej już niebawem będą kierownicy zwalniani a na ich miejsce nowi z niższą stawką.

Nullware
Pracownik
@@ONA

Szczerze wątpię że firma będzie podwyższać. Chyba że załodze w sklepach wysokoobrotowych ale na pewno nie wszystkim. Wręcz przeciwnie zatrudniając kierowników czy zastępców proponują wynagrodzenia NIŻSZE w porównaniu do tych co już pracują. Nie ma sprawiedliwości i nie będzie. Wykorzystują pracowników na maksa , nie jedna osoba przychodzi na dniu wolnym żeby zrobić coś i nadrobić. Za dużo negatywnych cech firmy jest. Firma wyssysa jak pijawka zaangażowanie i pracowitość rzetelnych pracowników. A w zamian nawet nie daje złapać oddechu odpoczynku. Codzienność pracy na sklepie zawsze jest na wysokich obrotach. Tutaj nie da się pracować na spokojnie tylko zawsze z motorkiem w (usunięte przez administratora) i w pospiechu . Na raz jest tyle do zrobienia że nie wiadomo w co ręce włożyć bo wszystko wymaga czasu. W zamian usłyszysz że źle zarządzasz personelem. Za to góra nigdy nie ma problemu z zarządzaniem. Idealny przykład z BN. Każą przygotować pod inwentaryzacje a kilka dni później z powrotem na salę sprzedaży. W głowie się nie mieści co oni wyprawiają. Za długo tu pracuje i umiem dodać fakt do faktu żeby pewne rzeczy wiedzieć. A regionalna wciska kit bo myśli że człowiek nie umie myśleć. Nasza frustracja sięga zenitu na to co oni wyprawiają i na ich niby zarządzanie . Nie jeden kierownik na sklepie wie co ma robić tylko potrzebuje załogi do pracy. Potrzeba tylko ludzi i podejścia ludzkiego. Tutaj nie ma nic. Ci którzy się zastanawiają nad pracą w Tedi zobaczycie jak szybko przekonacie się że komentarze tutaj są prawdziwe. Przykre to jest bo sercem powinni być ludzie, w tedim nie są.

Zostaw merytoryczną opinię o Tedi Sieć Handlowa Sp. z o.o. - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Tedi Sieć Handlowa Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii