Jaki rodzaj umowy preferowany jest w firmie Centrum Lakiernictwa Samochodowego Sp. z o.o. sp.k.?
Dzień dobry. Charakter umów jest przedmiotem indywidualnych uzgodnień z przyszłym pracownikiem. Obecnie rekomendujemy trzy formy zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, kontraktu bądź współpracy na zasadzie świadczenie usług.
Muszę przyznać, że dawno nie spotkałem się z takim profesjonalizmem wykonania usługi. Termin naprawy - 7 dni, bez żadnych opóźnień. Na każdym etapie byłem informowany o możliwościach postępowania i ewentualnych kosztach z tego tytułu (wymiana części, jej renowacja, czy tylko konserwacja). Warto tu podkreślić, że naprawa finansowana była w całości z mojego budżetu. Auto było przy tym przeglądane kompleksowo i naprawie poddano również te elementy, które nie były przeze mnie dostrzeżone przy stłuczce. Dodatkowo poddano konserwacji klapę bagażnika, która miała rysę nie związaną ze stłuczką i otrzymałem to jako usługę gratis w kompleksie. Jeśli dodam, że cena usługi nie była wygórowana, trudno się dziwić mojemu entuzjazmowi. Wielkie dzięki dla Pana Adama.
Z uwagi na panujące wczoraj warunki atmosferyczne bałam się jechać autem po naprawie. Właściciel firmy zaproponował dostarczenie auta pod dom gratis. Dzisiaj obejrzałam samochód po naprawie i jestem bardzo zadowolona z jakości i obslugi. Dziękuje i polecam wszystkim
Odebrałem niedawno auto. To była moja druga przygoda z tym serwisem. Na początku roku wszystko było Ok lecz teraz wydaje mi się ze pomalowanie jak i obsługa mnie była trochę na średnim poziomie. Serwis widać ze ma zadatki na dobry, lecz jeszcze sporo brakuje...
Pare dni temu odebrałem swoje auto, jakość i obsługa pozostawia wiele do życzenia. Auto zastępcze w miarę Ok , lecz pan który mnie obsługiwał chyba krótko pracuje. Niestety nie polecam.
Polecam firmę CLS. Dzisiaj odebrałem auto po naprawie i jestem bardzo zadowolony z usługi I obsługi Pana Michała. Samochód wyglada lepiej niż przed kolizją. Na czas naprawy dostałem nowe auto zastępcze a nie jakiś wyklepany wrak jak to zwykle bywa w warsztatach. Tak trzymać! Polecam
Byłem umówiony w zeszłym tygodniu na zostawienie mojego auta. Pojawiłem sie w serwisie przed 17 a niestety Pan który mnie obsługiwał przekazał że juz za poźno i mam przyjechac w innym terminie... Nie tak powinien funkcjonować serwis.... Nie polecam...
Dzień dobry Panie Januszu. Proszę o kontakt pod numerem 519535168 abym mógł zweryfikować opisaną przez Pana sytuację i osobiście za nią przeprosić. Nieustannie poodnosimy jakość naszych usług dlatego każda uwaga jest dla nas cenna i pozwala nam eliminować słabe strony naszej działalności. Serdecznie pozdrawiam
Jaki jest wkład kierownictwa Centrum Lakiernictwa Samochodowego Sp. z o.o. sp.k. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?
Atmosfera jest i była słaba, mysle ze to przez obecnego prezesa.... Potwierdzą ja niestety aktualni pracownicy firmy
Czekam na naprawę już ponad 2 miesiące i nikt się nadal ze mną nie skontaktował! Zmienię serwis na inny bo to jest żart ..
Szanowny Panie: Postaramy się Pana usatysfakcjonować i rozwiązać sprawę. Abyśmy mogli się nią pilnie zająć, zachęcam do kontaktu bezpośredniego pod nr tel 519535168 aby podać jej szczegóły.
Obiecali, że naprawią mój samochód do piątku i dotrzymali słowa. Auto odebrałem dzień przed terminem, umyte i po ozonowaniu co mnie bardzo mile zaskoczyło. Bardzo miła oraz prefosjanalna obsługa doradców, polecam serwis w 100%.
Jestem zadowolona z naprawy choć trzeba długo czekać na przyjęcie bo mają dużo pracy. Mąż również ocenił usługę dobrze.
W piątek odebrałem moje auto i muszę przyznać, że wygląda dobrze. Widać, że znają się na rzeczy. W gratisie wypolerowali mi maskę silnika. Jestem zadowolony i mogę spokojnie polecić ten warsztat.
Zgłaszałem dzisiaj tutaj szkodę na moim aucie. Bardzo profesjonalna i błyskawiczna obsługa. Pan, który mnie obsługiwał wyjaśnił mi wszystko, pomógł wypełnić dokumenty i przepakować rzeczy do auta zastępczego. Mam nadzieje, ze przy odbiorze po naprawie rownież będę tak zadowolony.
Obsługa jak i jakość serwisu pozostawia wiele do życzenia. Kierownik tego bałaganu również nie pomógł w mojej sprawie. Polecam przyjrzeć się jak to wyglada w najlepszych serwisach w Bydgoszczy!
Miło mi czytać Państwa niepochlebne i mniej wiarygodne pochlebne opinię na temat tego warsztatu. Zadziwiający jest fakt, iż na kilka negatywnych opinii w początkowej fazie korespondencji, nagle pojawiły się te które chcą zatrzeć skazę na Tym warsztacie. Ja z całą satysfakcją nie polecam!!!!
Odebrałam w zeszłym tygodniu swój samochód z serwisu. Mąż która już na miejscu oglądał auto powiedział ze kolorystycznie bardzo przeciętna naprawa widać różnice oraz co do samej obsługi serwisu tez mam zastrzeżenia. Następnym razem spróbuje udać się do innego serwisu
Czy ktoś w Państwa firmie odpisuje na e-maile? Pisałem pare dni temu do was i bez odpowiedzi.
Również dzwoniłem w tym tygodniu i ciężko się dodzwonić . PS. Kolega z kolei pisał email do Państwa i zero odpowiedzi.
Czekam na naprawę swojego auta już około 3 miesięcy! W żadnym serwisie nie musiałem tyle oczekiwać . Dramat
Szanowny Panie Piotrze. Bardzo nam przykro. Niestety sprawny proces likwidacji szkód nie leży wyłącznie po naszej stronie ale również towarzystwa ubezpieczeniowego i jego akceptacji kosztów naprawy oraz dostępności części zamiennych na rynku, która w okresie pandemii znacznie się wydłużyła i nie mamy na to wpływu. Proszę o podanie telefonu do siebie bądź kontakt z kierownikiem serwisu 504224907 aby przekazać Panu niezbędne informacje.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Centrum Lakiernictwa Samochodowego Sp. z o.o. sp.k.?
Zobacz opinie na temat firmy Centrum Lakiernictwa Samochodowego Sp. z o.o. sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Centrum Lakiernictwa Samochodowego Sp. z o.o. sp.k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!