Opinie o PKP Intercity S.A.
Czy do kogoś dzwonili zaprosić na rozmowę na konduktora Wrocław ?
To jest pytanie (nie ocena, nie opinia, nie powiadomienie, nie informacja): Jak i z kim z PKP Intercity S.A. moge się skontaktować poza infolinią?
570490902 numer telefonu bezpośrednio do mnie .dodzwoni się pan do mnie
Witam, czy ktoś może powiedzieć jak wygląda test z angielskiego podczas rozmowy na stanowisko konduktor?
Do przeczytania tekst, później trzeba zdania przetłumaczyć na Polski i ostatnie zadanie to przetłumaczenie 2 zdań na angielski. Poziom z 4klasy podstawówki :)
(usunięte przez administratora)
Na przyszłość proponuje nie jechać samemu tylko wziąść kogoś dorosłego do pociągu umiejącego czytać, wtedy na pewno nie będziecie mieć takich problemów.
Doskonale Pana pamiętam. „Pogoń” o której Pan pisze była najzwyklejszym podejściem do Państwa, ponieważ gdy widzieliście że zbliżam się by skontrolować bilety cwaniacko poszliście na drugi koniec wagonu do drugich drzwi. Druga sprawa, nie moja wina, że zamiast do Szczecina pojechał Pan w kierunku Warszawy … podstawowa orientacja co do tego do jakiego pociągu sie wsiada może się Panu przydać, wiec polecam potrenować. Trzecia kwestia, szkoda, że podczas kontroli nie był Pan taki wygadany, tylko udawał Pan greka … pomylenie zachodu ze wschodem to przyznam nieczęsty przypadek w podróży. (usunięte przez administratora) P.S GoWork to portal do oceny miejsca pracy przez pracowników a nie do opinii nieporadnych pasażerów, jeśli chce Pan reklamować moją decyzję może Pan to zrobić prawidłową drogą kontaktu, z tym że nie zrobi Pan tego bo wie Pan, że pomyłka wynikła z winy Pana i nikogoinnego. (usunięte przez administratora) Oby nie do zobaczenia, pozdrawiam Kondukto(usunięte przez administratora) w okularach
I dopowiem Panu jeszcze jedno, gdybym chciał zrobić na złość to zamiast 27 złotych z groszami zapłacił by Pan ponad 174 złote, ale kary za brak biletu nie uwzględniłem … jak widać niesłusznie i powinienem był potraktować Pana regulaminowo. Z życzeniami owocnych efektów w nauce poruszania się transportem zbiorowym, (usunięte przez administratora)konduktor w okularach
Rekrutacja odbywała się etapowo. Do rozmowy zostałem zaproszony stosunkowo szybko, bo już zaledwie kilka dni po złożenie aplikacji przez portal internetowy. Pierwsza część (etap I) to coś w rodzaju pogadanki przeprowadzonej grupowo. Oprócz mnie było tam może jeszcze z 10 osób. Następnie po tym jak Pani prowadząca złotymi słowami opisała nam cudowność spółki, przygotowała argumenty, że jest to nasz najlepszy wybór oraz upewniła się, że wyraz twarzy żadnego z kandydatów na tym etapie nie przejawia zniesmaczenia tym propagandowym porzygiem udzieliła informacji, że następna część będzie prowadzona w formie rozmowy 1 na 1 w kolejności alfabetycznej po nazwiskach uczestników. Rozmowa (II etap) prowadzona była przez Panią rekruterkę, i przyglądał się jej przyszły przełożony (w zależności od sektora był to kierownik drużyn lub naczelnik sekcji, choć niektórzy podobno mieli okazję ujrzeć tam nawet i dyrektora). Myślę, że pytania zadawane przez prowadzącą były dość standardowe, nie wybiegały ponad to co spotykamy przy naborze na stanowiska w innych branżach. Pojawiła się również inscenizacja scenki, gdzie to mieliśmy wcielić się w rolę obsługi pociągu w niejednoznacznej lub trudnej sytuacji. Ja wylosowałam scenę, w której to musiałam poprosić podróżnych z biletem na klasę 2 o opuszczenie przedziału w klasie 1. Z tego co wiem, kolega miał coś podobnego, jednak w jego przypadku scenka dotyczyła sytuacji, w której należy poinformować podróżnych o awarii klimatyzacji w upalny dzień. Cały proces oceniam mocno średnio. Po tym jacy ludzie dotarli na kurs widać było, że firma zaczyna chwytać się brzytwy by ktokolwiek chciał u nich pracować. Przede wszystkim bardzo odepchnęła mnie część pytań, które były zadawane publicznie. Tak, to co działo się na I etapie również było wiążące, każdy z uczestników musiał powiedzieć o sobie parę słów oraz udzielać odpowiedzi pod pytania pisane zdaje się przez jakiegoś ministra ds propagandy, gdyż związane były one z tym jakie są największe zalety pracy w tej spółce (to była rozmowa o pracę i nikt nie miał nawet pewności czy przejdzie badania, a przyszły pracodawca już zadawał takie pytania), czy naszym zdaniem nie lepiej było by nam u konkurencji i chyba wisienka na torcie bo coś w stylu czy ktoś z naszej rodziny jest kolejarzem. Całość tak jak pisałam wcześniej wypadło średnio i moim zdaniem cringe'owo. Jeśli chodzi o informacje dotyczące proponowanych zarobków, totalne zero odpowiedzi. Żadnych konkretów. Pani po usłyszeniu tego pytania poczuła się wyraźnie zmieszana, zaczęła wymieniać dziesiątki składowych na pensję kolejarza by na samym końcu podać nam medianę zarobków drużyn konduktorskich z jakiegoś (innego niż nasze) województwa. Niezbyt polecam, chyba że lubicie mało konkretne wywody, oraz rozmowy kwalifikacyjne w stylu szkoleń dla wielu osób w auli.
Dlaczego wybrała Pani PKP Intercity? Jak Pani zdaniem pracuje się w PKP Intercity? Na jakie wyzwania jest Pani gotowa w pracy? Co sądzi Pani o pracy w systemie 3 zmianowym i w święta? Czy miała Pani kiedykolwiek styczność z pracą na kolei? Co skłoniło Panią do aplikacji? Czy jest Pani gotowa do odbycia kilkutygodniowego szkolenia, z czego 1 miesiąc przebywać będzie Pani w innym mieście?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
07.05.24r Generalnie było by okej, gdyby nie to że mam wykupiony bilet w przedziale dla matki z dzieckiem do lat 6. Przed zakupem trafiłam na ostatnie dwa miejsca które zaraz wykupiłam, tylko że po tym jak wsiadłam z córką do pociągu okazało się że w przedziale dla matki z dzieckiem do lat 6, siedzi sobie mężczyzna+50 i ma on wykupione te 4 miejsca z 6 miejsc. Rozwalony, buty ściągnięte, nogi na fotelu. Zero komfortu podczas jazdy. Dziecko nie może się swobodnie poruszać. Dyskomfort, tym razem trase zaliczam do mało ciekawych.
Dziś spóźniłam się na wizytę do lekarza ponieważ z Sandomierza pociąg wyjechał pół godziny po czasie. Pytałam dlaczego czekamy na dworcu pracownika ja go pociągu ta dowiedziałam się że czekamy na autobus jadący z Warszawy z jakimiś ludźmi i że bez tych ludzi pociąg nie ruszy. Odjechaliśmy 10:10 zamiast 9:42. Tak się traktuje pozostałych pasażerów którzy pół godziny czekali w pociągu mając wykupione bilety?. Zgroza
Zgrozą jest to, że jadąc do lekarza wybierasz taką rezerwę czasową i taki środek transportu. Każdy zdrowo myślący wie że na kolei mogą zdarzyć się przeróżne zdarzenia na które często czy to obsługa czy maszynista nie ma wpływu
Cześć! Szukam osób które czekają na termin badań. Rekrutacja z kwietnia :) Czy wiadomo może, w jakim mieście odbędzie się szkolenie na Konduktora?
Hej, tak, dostałam informację. Dzisiaj otrzymałam z telefon z wyznaczoną datą badań oraz z datą rozpoczęcia szkolenia. Z jakiego jesteś miasta?
To co wyprawiją instruktorzy z Krakowa na egzaminach wewnętrznych jest nie do pomyślenia. Takich pytań to nawet diabeł by nie wymyślił, zwłaszcza, że są pytania ze starych instrukcji itp. Jaki to ma cel ?
Podróż IC 82104 Górski ponad 6 godzin bez klimatyzacji. Temperatura na zewnątrz 27 stopni a w wagonie jak w saunie, ponad 30!! Komfort pasażerów zerowy, skandal aby płacąc za bilet podróżować gorzej niż (usunięte przez administratora)! Nie polecam i nie skorzystam! Ze strony obsługi pociągu braz reakcji.
ja tam wole bez klimatyzacji, zdrowiej. do poźnych lat 2 tysiecznych nikt nie słyszał w polsce o klimatyzacji w transporcie zbiorowym czy to miejskim czy dalekobieżnym i ludzie żyli.
Wiadomo kiedy rusza rekrutacja na stanowisko konduktora w Warszawie? Czy warto wysyłać aplikacje? Na jakie wynagrodzenie można liczyć? Czy trudno przejść rozmowę rekrutacyjną i jak ona wygląda? Jak wygląda sprawa ewentualnego awansu z konduktora na kierownika pociągu?
Obsługa Klienta w PKP Intercity to porażka. Pracownicy wyszkoleni by nie informować o wszystkim pasażera, a później to Klient jest winny za niedopełnienie formalności i nie chcą zwrócić pieniędzy za bilet. (usunięte przez administratora) w biały dzień. Nie polecam.
Cześć. Wczoraj pojawiła się oferta dla eksperta ds. testów. Na plus jak dla mnie jest to, że możliwa ma być hybryda. Był ktoś już wcześniej na rozmowie i dalby znać co dają? będę aplikować i wole wstępnie wiedzieć
Pociąg ponad 50 min opóźniony a następnie odwołany. Podeszłam do pani kasjerki około 9 poprosiłam o zmianę biletu lub zwrotu kosztów i pani mi powiedziała że to moja wina że nie zdążyłam na pociąg bo pociąg niby był. Na infolinii mi powiedzieli że pociąg ominął stację
W kuszetkach warunki spartańskie. Niby jest klimatyzacja (choć tylko na naklejce na ścianie agonu), duchota nie da się wytrzymać. Na panelu ustawione 19 stopni, nic to nie zmienia powietrze nigdzie nie dmucha, brak jakiejkolwiek cyrkulacji powietrza. Okna (prędzej lufciki jak od czołgu) zamknięte Wi-Fi nie działa (brak), chociaż oczywiście miało być.
Niedziela, 28.04.2024. Wejherowo Główne, remont dworca. Kupuję dobowy w pociągu, bo z racji remontu dworca w Wejherowie, nie sposób zdążyć na pociąg !!! Siedzi dwoje konduktorów, oboje mówią że dopłata 8 pln ( "bo gdy kasy czynne, można kupić na miejscu").. Owszem, można. ALE, w tej chwili opcja kupna i zdążenia slalomem gigant na peron pod tunelem jest AWYKONALNE!!!! Zero informacji skąd odjeżdża pociąg !!!!! Chłopak przede mną chciał przez tory skakać, byle zdążyć na pociąg. Jeżdżę kilka/kilkanaście razy w miesiącu kupujac dobowy, w kasie jak i u konduktorów. I NIGDY nie żądali opłaty dodatkowej. Miałam tylko gotówkę, zero na koncie; jechałam do szpitala. Konduktor w końcu się ugiął, nie wziął opłaty dodatkowej. Kobieta poszła od razu sprawdzać bilety, nie omieszkała stwierdzić że to "żenada nie kupować w kasie". DRAMAT, STWÓRZCIE TYMCZASOWE KASY NA CZAS TEGO REMONTU ORAZ INFO, PRZED WEJŚCIEM NA DRORZEC, Z KTÓREGO PERONU ODJEŻDŻA POCIĄG !!!!! NIE POLECAM, NIE NIE NIE, ZAŚCIANEK PRZED, W TRAKCIE I PEWNIE PO REMONCIE.
Witam Czy do kogoś dzwonili z rekrutacji na konduktora CV do 14 kwietnia
Jakie miasto?
Nie umieją rzetelnie wywiązać się z umowy. Gdyby nie to, że to jedyna opcja komunikacji "na torach" to w życiu bym nie skorzystał z tego przeżytku PRL
(usunięte przez administratora)
Zgadza się… elita większości sekcji to są (usunięte przez administratora) krzykacze ze związków zawodowych często wychowani w poprzednim systemie. Często też nagłośniejsi i „najważniejsi” maszyniści w PKP IC to ludzie zawodówkach kolejowych z (usunięte przez administratora). W dużej mierze to przez nich ze spółki odeszło większość perspektywicznych młodych maszynistów, którzy z taką kulturą nie chcą mieć nic wspólnego.
Tak staram się zrozumieć i jakoś nie mogę.(usunięte przez administratora) Słyszałem że z grup macie porównywalnie a nawet na starcie młodzi mają więcej niż starzy maszyniści. Od niedawna kilometr macie płacony tak samo czyli ten wolny poszedł w górę... więc jak ci wyszła rożnica rzędu kilku tysia w dodatku kilometrowym ? W twojej kiełbasie też dużo czosnku było ? Trzeba przejść z łukowskiej zwyczajnej na krakowską suchą :) A może jesteś zły że nadgodzin ci nie dają i w normie godzin nie przejedziesz tyle kilometrów co ci którzy zabiegają o nadliczbowe? Nijak tego zrozumieć się nie da.... i wy dziwicie się że traktują was niepoważnie skoro sami nie umiecie liczyć i nie wiecie czego chcecie ? Rozumiem tych co chcą dorobić, przyjdą na jedną turę.... ale zrozumieć nie mogę, że w firmie szczególnie państwowej są ludzie co są na każde skinienie, rzucają wszystko i przychodzą do pracy na telefon od naczelnika czy planisty, czasem pracują za darmo aby móc przyjść na dobry pociąg następnego dnia. Podobno rekordziści robili po 60 nadgodzin..... szok! To jest jakiś ewenement że są nawet tacy co sprzedają urlopy bo i tak nie mają czasu z nich korzystać ... i ty się dziwisz że w nagrodę za swoje poświęcenie dostają najlepszą pracę ? :) że dostają niedziele i święta ? To już jest fanatyzm..... oni zawsze przyjdą.. nawet chorzy. Tak więc nie psiocz tylko ustawiaj się w kolejce i sprzedaj zaległy urlop, 10-go odczujesz różnicę na koncie :)
Dokładnie tak ale praca maszynisty to praca dla ludzi po zawodówkach więc nie ma czego wymagać, jak na budowie. Dziwne ,że parę osób po studiach również chciało wykonywać tę pracę, chyba z nimi coś jest nie tak.
Koło wedkarskie to jedno , a naczelnikowstwo drugie , Chaos, niekompetencja, nierówne traktowanie, dyskryminowanie i brak szacunku do pracowników. tak wygląda dzisiaj prestizowa Sekcja na Olszynce. Kierownik Bandziorek (usunięte przez administratora)jakich mało , brak z nim komunikacji wylgada jakby pił kawe z termosu. O zastepcy lepiej sie nie wyopowiadac bo to maskotka owocowa , brak kompentencji, brak fachu i ta ciągła arogancja i zbywanie porządnych ludzi , pracuje chyba z domu albo zdalnie bo chłopa na oczy nie widać. Nic z nim nie można nigdy załatwić. Żenada jednym słowem. O głowno dowodzącym nie będe już nic mówił , brak słóww. Dyrekcjo Pora się obudzić i zmienić te niekompetente rządy i ludzi. Centralo obudźcie się.
Widzisz, ja jestem po studiach wyższych i pracuję tu już kilka lat i jakoś robię służby z każdego planu regularnie - lepsze albo gorsze. Dużo zależy od podejścia do planistów i współpracy - jeśli nie chcę nie robię nadgodzin, jeśli chcę - zawsze coś się znajdzie. To już nie te czasy kiedy klęcznik był w modzie albo włazidupstwem można było coś załatwić. Tylko trzeba mieć i szlaki i tabor a nie trzy linie na krzyż i Pendolino
Napisałby ktoś jak wygląda praca maszynisty w zakładzie w Poznaniu?
Dzień dobry, Mam pytanie jak wygląda zakwaterowanie jeśli szkolenie teoretyczne na stanowisko kasjera odbywa się w innym mieście? Jest jakiś w miarę przyzwoity standard, pokoje są jedno czy wieloosobowe?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w PKP Intercity S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy PKP Intercity S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 730.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w PKP Intercity S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 259, z czego 38 to opinie pozytywne, 86 to opinie negatywne, a 135 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy PKP Intercity S.A.?
Kandydaci do pracy w PKP Intercity S.A. napisali 19 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.