Opinie o Booksy International Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy Booksy International Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Booksy International Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi dla firm - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Booksy International Sp. z o.o. w Warszawa

Chomiczek w kołowrotku
Pracownik

Pracuję od niedawna w obsłudze klienta. Byłoby wszystko dobrze, gdyby nie zagmatwane procedury, upośledzony CRM, w którym wypełnienie czegokolwiek pochłania masę czasu, a przede wszystkim, poziom przeprowadzonego szkolenia. Główny trener chyba dobrze musi się z kimś trzymać, że nadal tu pracuje, bo jego poziom wiedzy i forma w jakiej prowadzi szkolenia, są żenujące. Potwierdzają to zarówno rówieśnicy ze szkolenia, jak i osoby już dłużej pracujące. Poziom wiedzy bardzo niski, nie raz zdarza się mu mówić nieprawdę i bardzo często dopytuje stałych pracowników o (jak się okazuje) podstawy. Jestem już po szkoleniu i nie czuję się na siłach żeby pracować z klientami. Zadając jakiekolwiek pytanie lub zgłaszając błąd na przeznaczonym do tego kanale, wychodzi niejednokrotnie, że nie mam podstawowej wiedzy, która powinna zostać mi przekazana podczas MIESIĘCZNEGO szkolenia. Zamiast zajmować się głupimi zabawami i kolorową otoczką szkolenia, prowadzący powinien skupić się na konkretach, które faktycznie przydadzą się w pracy. Gimnastyka w trakcie zajęć, śmieszne obrazki, czy porównania funkcji systemu do wesołych zwierzątek, nic mi nie dadzą. Myślę coraz mocniej nad zmianą pracy.

2
51
Pracownik
@Chomiczek w kołowrotku

w booksy jak dobrze trzymasz się z "górą" to zawsze masz dobrze :) nie daj boże podpaść swojemu przełożonemu XD

buraknabarszcz
Pracownik
@Chomiczek w kołowrotku

poczytaj wcześniejsze komentarze, tak jest, trzeba pchać się z wazeliną , żeby awansować. wiedza prawie wszystkich pracowników jest znikoma, dlatego rozpatrywanie niektórych reklamacji trwa miesiącami. reklamacja to tutaj bardzo niewygodne słowo, super klientem jesteś podpisując umowy, później radź sobie sam, telefony nagle przestają być dla klienta dostępne. otrzymując reklamację masz obowiązek jak najszybciej zbyć klienta i wmówić mu że pracujemy nad jego rozwiązaniem w rezultacie przesyłając zgłoszenie dalej bo z taką wiedzą nie jesteśmy w stanie mu pomóc, ale większe (usunięte przez administratora)są w sprzedaży, tam jesteś marionetką w rękach "kołcza"

ejdżent
Pracownik
@buraknabarszcz

Częściowo się z Tobą nie zgodzę bo jestem bezpośrednio z CS i wiem jak to wygląda. Tutaj liczą się wskaźniki i wszystko musi być zrobione. Reklamacje ogólnie są rozpatrywane bardzo szybko a leżą tylko wtedy gdy sprawa dotyczy błędnego działania systemu. Tego typu sprawy to już kwestia podejścia IT bo to oni sami uznają co naprawić i jeśli problem zgłasza jedna osoba to najczęściej tego nawet nie ruszają. Dopiero przy większej skali coś działają. Dobrą wiedzę produktową ma kilka osób i jak trzeba to pomogą. Oczywiście poza trenerem bo on to jest obcykany tylko w śmiesznych obrazkach. Z tym nieodbieraniem telefonu od klienta to na pewno nie na infolinii, może to kwestia indywidualnych kontaktów ze sprzedawcami. Tu na CS nie ma opcji by od kogoś nie odbierać ale faktycznie potwierdzam że zbywanie jest na porządku dziennym.

Normalna
Były pracownik
@Chomiczek w kołowrotku

Tak czytając te komentarze...zastanawiam się co Wy tam jeszcze robicie...Nie podoba się to się odchodzi a nie marudzi jak źle czy niedobrze. Zamiast pracować siedzicie na forach. Pracowałam w tej firmie i nie wszystko było idealnie. Ale w żądnej nie jest. Jak widze to żyganie to tylko świadczy o was jak kiepskim ludźmi jesteście. Nie podoba sie to odchodzisz albo wracasz do (usunięte przez administratora) w łęcznej albo bielsku do pseudopracodawców, którzy spełniali każde zachcianki pseudopracownika

NewHire
Pracownik
@Chomiczek w kołowrotku

100% prawdy. Podpisuję się nogami i rękami. Szkolenie to dramat.

Wygrana
Pracownik

Wpadłam na chwilę, podziękuję. Nie podoba mi się nierówne traktowanie ludzi i nadludzi.

Wanda
Inne
@Wygrana

To ciekawa jestem ile ta chwila trwała... Ale co wobec Ciebie zrobili, że od razu takie coś zauważyłaś?

Pracownik CS
Były pracownik

Świetna praca, świetna atmosfera, współpraca międzydziałowa! Zawsze można było na siebie liczyć. Nikt nie rozlicza Ciebie czy pracujesz 6/7/8 godzin - robota my być zrobiona. A często bywało tak, że siedziało się i tak ponad etat - bo się chciało po prostu! Do czasu... Przyszła nowa head, która powiedziała wszystkim jak to źle było w poprzedniej firmie i nie chce na pewno tego wcielać w Booksy, a następnie sukcesywnie kawałek po kawałeczku rozbijała dobrą/prawidłową atmosferę (tutaj akurat ma zdolności ponadprzeciętne, bo oddziałuję to nie tylko na dział CS) tworząc kopię swojego poprzedniego pracodawcy (obecnie w dużej mierze także kadrowo - tak BTW bardzo dobra taktyka, wew. NPS będzie się zgadzał!). Efekt każdy może przewidzieć... Dobrzy pracownicy zaczęli masowo odchodzić - stąd taki ogromny spadek jakości w obsłudze. Jeżeli potrafisz tylko przytakiwać to się odnajdziesz. Zarobisz jak wszędzie, no chyba że weźmiesz dodatkowe dyżury popołudniami i w weekendy (wtedy kilka stówek może wpadnie - ale chętnych jest zawsze ponad stan). Wartości, którymi szczyci się Booksy w żaden sposób nie są respektowane w dziale CS. Zdecydowana duża część Twojej pracy to odklikiwanie czegoś w CRM niż działanie z klientem. Złożone tickety - potrafią wisieć 10 miesięcy - a Ty świeć oczami do klienta. Jednym z niewielu plusów jest praca zdalna. Jeszcze jakiś czas temu benefity byłyby atutem, ale teraz to już standard w firmach.

pracownikmarzeń
Pracownik

polecam booksy każdemu kto chce poświęcać mało czasu na swoją pracę, wystarczą 3h dziennie, żeby zyskać aprobatę przełożonego, praca z domu, idealna na posprzątanie, ugotowanie, pranie i odebranie dziecka z przedszkola. za ładne oczy można zostać pupilkiem szefa. w pracy brak szacunku otrzymasz na starcie, więc bez sentymentów można się po prostu (usunięte przez administratora):) Polecam (usunięte przez administratora) i osobom bez ambicji :)

A
Pracownik
@pracownikmarzeń

Nikt nie jest zatrudniony na 3/8 etatu. Gratuluję olewania pracy...

soksosoksk
Były pracownik
@A

Olewają to ciepłym (usunięte przez administratora)bezpośrednich przełożonych którzy są warci tyle, ile złoty płyn. To prawdziwe korpo - im jesteś niżej, tym gorzej. Zasada ta sama, jak w przypadku piramid finansowych :)

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rekrutacja na stanowisko iOS Developer w firmie Booksy International Sp. z o.o. odbywa się w pełni/również zdalnie? Ile jest etapów? Jak oceniasz każdy z nich?
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Techniczny z językiem włoskim lub francuskim
Ochmanów
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
2000
Były pracownik

Nie zrobiłem planu 2 miesiące i mnie zwolnili

niepolecam
Pracownik

nie polecam, na szczęście niedługo odchodzę

#wolnośćiswoboda
Były pracownik

praca w miarę ok, nie trzeba się napocić, większość pracuje z domu z laptopem i kawą na kolanach, żadna filozofia, dzwonisz do klienta i za wszelką cenę próbujesz go przekonać że Booksy to złoto , tego nauczą cię na cotygodniowych szkoleniach, wciskasz ludziom kit i regułki w które sam nie wierzysz ,umawiasz nic warte prezentacje, na które ludzie zgadzają się bo mają dość twoich telefonów, a później dostajesz opierdziel od sales ,że to co umawiasz to(usunięte przez administratora) w rezultacie nie ma się co dziwić, bo z góry wiesz że ten klient już cię nienawidzi przez stalking który prowadzimy. Nie namawiasz - zle - bo przecież szkolą cię jak Marines dokładając z każdym szkoleniem kolejne żenujące pytanie, nic dziwnego że klient ma negatywny obraz firmy po twoim telefonie, umawiasz na siłę - żle , bo zjadają cię sprzedawcy a lider jak marionetka, skacze jak mu guru zagra, sam boi się podjąć jakiejkolwiek decyzji i musi wchodzić w przysłowiową (usunięte przez administratora) żeby nie wylecieć. nigdy nie jesteś dość dobry żeby dostać jakąś specjalną kasę, bo jak nie za mało to jakościowo (usunięte przez administratora). więc poświęcasz 1/3 czasu pracy jaki powinieneś pracować na swoją manianę i dostajesz najniższą krajową +300 netto, więc pytanie czy chcesz się rozwijać i zarabiać czy się obijać za jałmużnę.

Anna
Pracownik
@#wolnośćiswoboda

Jakbyś przepracowała uczciwie należyty etaty nie zarabiałabyś najniższej krajowej.

A
Pracownik
@#wolnośćiswoboda

Może Cię uświadomię, praca w dziale sprzedaży jest oparta na prowizji. To oczywiste im więcej zrobisz tym wiecej zarobisz... Jeśli byś uczciwie przepracowała 8 godzin nie zarabiałabyś najniższej krajowej. Trzeba być leniem, żeby podchodzić tak do pracy, albo bardzo nie uczciwym człowiekiem.

Dardar
Były pracownik
@A

Pracowałam ponad godziny w sales i tych kokosow nie było. Brałam prezentacje po godzinach pracy.

zakłopotana
Były pracownik

lubiłam ludzi w tej pracy niestety pracy nie polecam :( terroryzm psychiczny wieczna walka z obiekcjami klient cię drzwiami a ty musisz oknem, chociaz doskonale rozumiesz ze to nie jest dobry czas klienci na nas narzekali funkcjoinalnosci nie dzialaja a ty musisz sie usmiechac i wmawiac ze bedzie ok chociaz wiesz ze nikt sie ta awaria nie zajmie praca bez przyszlosci

zakazanyowoc
Były pracownik

niestety nie zgadzam się z opinią , że wystarczy się starać, żeby dobrze zarabiać. nawet z ogromnym wysiłkiem zarobisz tutaj krocie, system premiowy jest upośledzony i zależy od farta. z drugiej strony w kwestii awansu musisz być koleżanką kierownika, żeby go otrzymać. nie możesz na głos wypowiadać swojego zdania i najlepiej za każdym razem gryźć się w język, jeżeli coś ci nie pasuje. nie polecam booksy osobom z ambicjami ale to dobre miejsce na pierwszą pracę

Bezszalu
Były pracownik

Kasa kiepska, 100 czy 200 zl brutto ponad najnizsza krajowa więc nie ma się czym szczycić. Leader zatrudnia tylko osoby, którymi będzie mógł sterować. Najchętniej dziewczyny ok. 20r.z. - zawsze oszczędności graja główna rolę. Cięcia kosztów wszędzie, redukcje etatów, praca nie jest pewna, nie pierwszy raz zwalniają 1/3 ekipy bez przyczyny. Pracowałam w sdr. Plus taki ze wiele obowiązków nie ma. Zrobisz swoje 50 sygnalkow i masz wolne.

Lola
Pracownik
@Bezszalu

Widocznie za 50 sygnałków już nie pracujesz... gratuluję tak olewawczego stosunku do pracy.

Anna
Pracownik

Pracuje tu już wiele lat, ale uważam jest to dobre miejsce pracy. Jak wszędzie trzeba się postarać o awans, nie dostaje się go za wykonywanie minimum z minimum. Negatywne opinie są od osób które nie odeszły z firmy w dobrej atmosferze często z winny własnej po przez liczne konflikty z pracownikami i przełożonymi. Totalana zawiść...

Bezimienny
Były pracownik

Pracowałem krótko ale nie polecam

Angelika
Kandydat
 Pytanie

ja właśnie też trochę czaje się na pracę w ich firmie! halo, halo czy ktoś mi jest w stanie opowiedzieć na temat atmosfery w ich firmie? weszłam sobie na ich facebooka i urzekło mnie to, że można psiaki przyprowadzać do biura ! Mam samoyeda i mega mi się podoba taka inicjatywa

m
Pracownik
@Angelika

Generalnie w firmie atmosfera jest bardzo fajna, ale też wiele zależy od działu i osób na jakie trafisz. Ja tu jestem 6 lat i sobie chwalę, choć nie zawsze jest bardzo kolorowo. Negatywne opinie tutaj są niejednokrotnie mocno wyolbrzymione lub nie pochodzą od osób, które faktycznie tu pracują. Mimo wszystko aplikuj, warto spróbować.

Wiktoria
Inne
@m

A jak sobie radzicie z problemami w zespole? Rozmawiacie o tym, co wam nie pasuje?

m
Pracownik
@Wiktoria

W moim zespole staramy się rozmawiać na bieżąco o wszystkim, ale każdy dział jest inny, więc nie mogę wypowiedzieć się za całą firmę.

szukampracy
Kandydat

żenada i (usunięte przez administratora), rozmowa odbyła się ok 2 tygodnie temu, super Pan M. - decyzyjny, zadowolony, praca łatwa, na słuchawce, do 7 dni miałam otrzymać odpowiedź, pozytywną czy negatywną - na 100% do tygodnia będę wiedziała, oczywiście cisza, po 14 dniach mail, że zdecydowali się na innego pracownika. Na rozmowie bez przerwy wracaliśmy do tematu czy jeżeli coś nie będzie mi pasowało, albo zauważę złe zachowanie pracownika, pobiegnę na skargę, to jedno zdanie obracane na 20 różnych sposobów wertowaliśmy wielokrotnie, co już bardzo mi się nie podobało, bo ewidentnie szukają kapusia , który wszystko będzie latał za pochwałę sprzedawać. Nie wiem czy zespół jest tak słaby że taka funkcja jest dla nich na wagę złota. Odebrałam to tak jakby ludzie się wzajemnie sprzedawali. Ogólnie bardzo złe pierwsze wrażenie. Nie skupiali się na mojej osobie tylko na tym czy będę wystarczająco wystraszona żeby nie zgłaszać pretensji i absolutnie nie wypowiadać swojego zdania, Cieszę się , że się nie dostałam. cenne doświadczenie.

Grażynka
Pracownik

W Booksy jest dobry socjal. Jesienią parasol, latem dmuchana piłka na plażę i ręcznik, na Święta mąka, cukier, kajmajk i kilka migdałów - składniki na mazurka, inflacja wysoka, cukier w cenie, liczę na 3 bryłki węgla na zimę (ogromna prośba - bzdetów z logo booksy mam już wystarczająco) żeby ocieplić wizerunek co pół roku dostaniesz jakąś super paczuszkę, wartości 20, baaaa może nawet 25 złotych! przy okazji można zapomnieć o bonach na święta, ale za to mazurek wyszedł mi klasa!

Kandydatka
Kandydat
 Pytanie

Dlaczego ludzie w booksy nie przedluzaja umow tylko po okresie probnym odchodza? Slyszalam duzo zlych opinii o booksy w srodowisku kosmetyczek. Czy na pewno warto skladac kandydature? I czy to prawda ze podstawa to ledwo najnizsza krajowa?

anonim
Były pracownik
@Kandydatka

ludzie lubią stabilność i szacunek do swojej pracy - booksy tego nie oferuje. ostatnio masowe zwolnienia, po tym fala zwolnień od ludzi którzy wiedzą, że to nie jest dobra firma. zauważ, że teraz wrzucają sporo komunikatów na np. linkedin z "ocieplaniem" wizerunku wokół employer brandingu i nie tylko. jak widzę #peoplefirst czy inne puste frazesy to naprawdę nie dziwie się, że ludzie zmienili pracę :)

Kandydatka
Kandydat
@anonim

Właśnie znajoma mówiła mi że ludzie sami masowo odchodzą dlatego nie jestem pewna czy kandydowac a w zasadzie juz jestem pewna. Dziękuję za Twoja opinie

ExBooksy
Były pracownik

Na +: Firma która może pochwalić się niesamowitym klimatem w biurze i wieloma cudownymi ludźmi. Do dziś po mimo zmiany pracy wspominam dobrze owy klimat. Na -: Niestety problemy pojawiły się u mnie na płaszczyźnie karierowo/rozwojowej. Mój przełożony niestety regularnie wymyślał powody czemu nie mogę dostać obiecanego awansu/podwyżki. Mówione przez niego były bezpodstawne oksarżenia w moją stronę które były kompletną nieprawdą (co potwierdziło wielu innych pracowników) oraz udowadnianie były licznymi zarzutami ekranu które ukazywały bezpodstawność oskarżeń. Osoba ta komentowała także regularnie cechy mojego wyglądu, fryzurę, tatuaże oraz moje polityczne przenonania i używała tych argumentów jako powód czemu nie mogę otrzymać obiecanego awansu/podwyżki. Ostatecznie współpraca ze mną została rozwiązana z absurdalnego powodu a po zakończeniu jej przekazano mi informację od innych pracowników, że mój przełożony rozpowiadał ludziom kompletnie nieprawdziwe rzeczy jako powód rozwiązania umowy. Podsumowując: Wiele osób bardzo stara się o bardzo dobry klimat w pracy jednakże praca ta nie jest nigdy niczym pewnym. Jednego dnia wszyscy chwalą to co robisz dla organizacji a następnego rozwiązują z tobą umowę. Pomimo jasno wyznaczonych i spełnionych warunków awansu można zostać zwolnionym. Co jakiś czas firma także zwalnia dużą część pracowników przez co nigdy nie można być w 100% pewnym swojej przyszłości w organizacji.

Wiktoria
Inne
@ExBooksy

Odczuwam wrażenie że zwalniają osoby nie pasujące kierownictwu lub takie, które za dużo mówią. Mam racje?

akysz
Były pracownik
@Wiktoria

z jakich działów zwalniają

smutny
Były pracownik
@akysz

Ze wszystkich, teraz polecialo 20% pracownikow

Grażyna
Inne
@smutny

To dużo twoim zdaniem? Może czasem po prostu ludzie się nie nadają i tak wychodzi?

yyyyyyyyyyyy
Pracownik
 Pytanie
@Grażyna

ponad 200 osób się nie nadaję?

exbooksy
Były pracownik
@Wiktoria

dokładnie

zadługowyrozumiała
Były pracownik

(usunięte przez administratora), selekcja na lepszych i gorszych, brak możliwości rozwoju, chyba że jesteś koleżanką lidera, lider zawsze znajdzie sobie ofiarę, nie polecam, przynajmniej nie sdr

Rafał
Inne
@zadługowyrozumiała

Ale co takiego się dzieje? Opiszesz to nieco dokładniej? Bo nie wiem co o tym sądzić

zadługowytrzymała
Były pracownik
@Rafał

dosłownie wchodzenie w (usunięte przez administratora) jest w cenie, nie robisz wyniku, nie dzwonisz 40 kontaktów dziennie = powiedz przełożonemu , że się starasz i jak masz sobie z tym poradzić, bo jaki on jest mądry, pomocny, ect. rzucisz kilka komplementów i jesteś usprawiedliwiony, a ktoś kto na prawdę się stara i robi po 50 i więcej tel. w ciągu dnia , robi wynik ale w tyłek nie wchodzi od razu traktowany jest gorzej. w zespole przeważnie fajna atmosfera, z przełożonym dramat

Spawacz
Kandydat

Pracując w Booksy na słuchawce możesz spokojnie wziąć drugi etat w tym samym czasie ????????

Spawacz
Były pracownik
@Spawacz

Pracując w Booksy na słuchawce możesz spokojnie wziąć drugi etat w tym samym czasie.

Adam
Były pracownik

Unikać tej fimy, teraz wyrzucili 20% z dnia na dzień na bruk, bez informowania przełożonych o takich decyzjach.

pracownikmarzeń
Pracownik
@Adam

.

Zostaw merytoryczną opinię o Booksy International Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Booksy International Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Booksy International Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 98.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Booksy International Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 72, z czego 17 to opinie pozytywne, 53 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Booksy International Sp. z o.o.
1.9/5 Na podstawie 131 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Aleja Komisji Edukacji Narodowej 105 lok. U4
    02-722 Warszawa
  • NIP: 9512381607 KRS: 0000515914
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Booksy International Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii