Booksy cierpi niestety na ten sam problem, co większość miejsc pracy - obok super ludzi jest zarząd, który chyba działa po omacku. Atmosfera w samej pracy jest świetna, masa specjalistów, prawie wszyscy są sympatyczni i pomocni (wszędzie się trafią wyjątki). Można się bardzo wiele dowiedzieć i nauczyć, tak samo jak poznać super ludzi. Dopóki "góra" nie włazi do codziennej pracy, jest naprawdę dobrze i wszystko działa. Tylko że właśnie wszelka "góra" co chwilę wchodzi ze swoimi wizjami i pomysłami. Pół biedy, jeśli tylko zmieniają co tydzień cele. Jakiś czas temu postanowili zrobić zwolnienia grupowe, bo nas nie stać na tylu pracowników. Miało nie być kolejnych - były. Pół roku później pozatrudnialiśmy ludzi na miejsce tych zwolnionych, bo pieniądze magicznie się odnalazły. Kiedy już miało nie być zmian, ktoś uznał, że od testowania jakości są klienci i zwolnił prawie cały dział QA. Jeśli więc chcecie stabilną pracę, przy której nie będziecie musieli się martwić, czy jutro jest po co wstawać z łóżka - to nie ten adres. Nigdy nie wiadomo, kogo zwolnią tu nasyępnym razem i to z dnia na dzień.
Nie mam pojęcia skąd te negatywne komentarze - chyba od osób, którym nie udało się przejść rekrutacji. Ja pracuje w sprzedaży od kilku miesięcy i z czystym sumieniem polecam, Booksy to najfajniejsze miejsce, w jakim do tej pory pracowałam. Świetna atmosfera, przyjazny team, jasno przydzielone obowiązki, super produkt i bardzo przyzwoite zarobki - dla mnie 10/10 :)
Masz na myśli benefity czy okazjonalne prezenty od pracodawcy? Dają takie gifty niewielkiej wartości? A prawdziwe pozapłacowe dodatki są? Np. pakiet prywatnej opieki dla pracowników i ich rodzin?
Szkoda, że tyle tu jadu. Pracuję z powodzeniem na jednym z najniższych stanowisk w tym korpo. Jasne, że zdarzają się sytuacje, kiedy mamy dość - nieodpowiedzialne koleżanki i koledzy, którzy rzucają L4 po kilka tygodni z rzędu, więc ciężko wyrobić wskaźniki premiowe jak brakuje ludzi. Szukanie na wyższe stanowiska ludzi z zewnątrz, zamiast awansować swoich sprawdzonych. Ale końcowo nie mam co narzekać na wypłatę, mogę pracować z domu, praca jest do zrobienia chociaż klienci potrafią dać popalić. Nie wchodzę nikomu w (usunięte przez administratora) robię swoje, poznałam tu świetnych ludzi. Mam umowę o pracę od początku. Jak komuś nie chce się pracować to i na najwyższym stanowisku za kosmiczny hajs znajdzie powody do narzekania ;)
Przychodzi człowiek poczytać opinie a wy o jakimiś zmuszaniu już na froncie piszecie. A ci developerzy którzy teraz testują te apki za testerów maja to w zakresie zadań na umowie? chyba ze aneksy jakieś były?
Booksy cierpi niestety na ten sam problem, co większość miejsc pracy - obok super ludzi jest zarząd, który chyba działa po omacku. Atmosfera w samej pracy jest świetna, masa specjalistów, prawie wszyscy są sympatyczni i pomocni (wszędzie się trafią wyjątki). Można się bardzo wiele dowiedzieć i nauczyć, tak samo jak poznać super ludzi. Dopóki "góra" nie włazi do codziennej pracy, jest naprawdę dobrze i wszystko działa. Tylko że właśnie wszelka "góra" co chwilę wchodzi ze swoimi wizjami i pomysłami. Pół biedy, jeśli tylko zmieniają co tydzień cele. Jakiś czas temu postanowili zrobić zwolnienia grupowe, bo nas nie stać na tylu pracowników. Miało nie być kolejnych - były. Pół roku później pozatrudnialiśmy ludzi na miejsce tych zwolnionych, bo pieniądze magicznie się odnalazły. Kiedy już miało nie być zmian, ktoś uznał, że od testowania jakości są klienci i zwolnił prawie cały dział QA. Jeśli więc chcecie stabilną pracę, przy której nie będziecie musieli się martwić, czy jutro jest po co wstawać z łóżka - to nie ten adres. Nigdy nie wiadomo, kogo zwolnią tu nasyępnym razem i to z dnia na dzień.
(usunięte przez administratora)
Widzę że na tym portalu są "podwójne standardy", a informacja o zwolnieniu ponad 90% testerów jest bardzo niewygodna dla Booksy skoro została tak szybko usunięta. Życzę booksy powodzenia w ponownym szukaniu testerów po tak nieprzemyślanej decyzji, a deweloperem, tak jak wspominałem - współczuję przymusu testowania.
czy w booksy rozmowy przez sdr są nagrywane?
Niedawno brałam udział w rekrutacji do Booksy i chciałabym podzielić się moim doświadczeniem. Proces przebiegał bardzo szybko, sprawnie i z ogromnym szacunkiem. Pracownik działu HR skontaktował się mailowo i telefonicznie by umówić spotkanie. Rozmowa była bardzo rzeczowa, niektóre pytania niestandardowe i dobrze bo trzeba było odpowiedzieć bez przygotowania, co daje prawdziwszy obraz. W kolejnym etapie rozmowa z przełożonym, który bardzo klarownie opowiadał o stanowisku, zadawał pytania ĝłównie nastawione na sprawdzenie doświadczenia przydatnego do stanowiska. Po spotkaniu otrzymalam także informację zwrotną. Oceniam bardzo pozytywnie proces rekrutacji i dziękuję.
Cześć. gdy zaproszą mnie teraz na rozmowę jako Office Managera to z kim będę rozmawiać i o czym, jakieś ścieżki rozwoju? Podkreślają rozwój już w samym ogłoszeniu a na nim mi zależy. na jakie stanowiska potem już się przechodzi?
Wow pierwszy raz spotykam coś takiego w ogłoszeniu które mnie interesuje jak biuro przyjazne pieskom. Jak to wygląda? Chodzi o ogłoszenie People & Culture Development Specialist (L&D Specialist), mój Czako byłby zachwycony jakby nie musiał na mnie czekać w domu i jeszcze najlepiej miał towarzystwo innych psiaków!!! Każdego dnia można zabierać pieska, trzeba mieć jakąś decyzję?
Tak można każdego. W biurze jest miska z wodą i salki gdzie pies może z Toba spędzić czas. Jedyny "problem" to biurowiec, który jest w centrum Warszawy i niestety sam beton dookoła i trudno z psiakiem gdzieś wyjść na spacer
Jeśli chcesz być zatrudniony tylko poczuć smak zwolnienia, to to jest najlepsze miejsce. Ludzie zarządzający tą firmą nie mają bladego pojęcia o zarządzaniu kadrami. I w tym samym czasie robią zwolnienia grupowe i zatrudniają ludzi.
Dla soób starających się o stanowsiko marketing analyst: W ogłoszeniu znajdziecie info: "Knowledge of Power BI (including DAX) or a similar tool". Mam doświadzcenie 1,5 w looker, pół roku w power bi + certufikacje microsoftu oraz 5 lat doświadczenia w wizualizacji w innych narzędziach bi i po drugim etapie zostałam odrzucona ponieważ "szukamy kogoś z wieloletnią znajomością w power bi". Piszę to aby osoby ze znajmością "similar tool" zaoszczędziły swój czas i nie aplikowały.
Chciałam startować na konsultanta technicznej obsługi klienta, ale trzeba znać ukraiński i polski na wysokim poziomie. Czy bywają rekrutacje na to stanowisko z polskim, albo z polskim i angielskim na przykład? Inną opcją na robotę jest konsultant ds. retencji klientów, ale tutaj oczekują min. 2 lat doświadczenia w telesprzedaży, czego osobiście nie mam.
Od Analytics Engineera wymagają jakichś certyfikatów czy nie patrzą na to? Doświadczenie doświadczeniem, ale jeśli chodzi o SQL i Pythona etc no to mam tylko papierek z kursu z amerykańskiej platformy, nie wiem, czy ta firma uznaje takie coś.
Opowiem wam o rekrutacji do tego korpo (usunięte przez administratora)firmy i naprawdę omijajcie szerokim łukiem. Hitem jest to że dostałem rozwiązane zadania jak i inni którzy aplikowali w sierpniu na stanowisko call center ds technicznych i potem dostałem zadania pisane na kolanie w ciągu godziny o podobnej (usunięte przez administratora)tematyce do rozwiązania w 15 minut. Sama rozmowa rekrutacyjna bardzo nie profesjonalna, a gdy odpowiadałem na wszystkie pytania i w sumie widziałem pozytywny feedback to gdy powiedziałem oczekiwania na start 3500 to zapytali się mnie czy brutto czy netto XD, dostałem nie miłą odpowiedź na e-maila że nie spełniam oczekiwań i "inni kandydaci mają jeszcze kolejny już 3 etap do pracy za 3500 brutto. Szanujcie się ludzie i nie aplikujcie do tej (usunięte przez administratora)firmy.
A czy te zadania były jakoś bardzo wymagające? Trudne? Czy raczej nie sprawiały większych problemów? Poza tym, to ile firma jest w stanie zaoferować wynagrodzenia brutto? Mówili coś, czy można spodziewać się jakiejś premii, dodatków?
Podobno klienci dają popalić, ale to chyba jak w każdym CC. Mnie brakuje w ogłoszeniu i w tym co piszecie jakiegoś konkretu, jakie problemy się rozwiązuje jako Konsultant ds. Technicznej Obsługi Klienta. Czy to rodzaj helpdesku IT? Ale nic o znajomości tego nie ma w ofercie... To co tak naprawdę zgłaszają klienci, nieumiejętność obsługi i wyjaśnia im się, jak się zapisywać, czy co..
Szkoda, że tyle tu jadu. Pracuję z powodzeniem na jednym z najniższych stanowisk w tym korpo. Jasne, że zdarzają się sytuacje, kiedy mamy dość - nieodpowiedzialne koleżanki i koledzy, którzy rzucają L4 po kilka tygodni z rzędu, więc ciężko wyrobić wskaźniki premiowe jak brakuje ludzi. Szukanie na wyższe stanowiska ludzi z zewnątrz, zamiast awansować swoich sprawdzonych. Ale końcowo nie mam co narzekać na wypłatę, mogę pracować z domu, praca jest do zrobienia chociaż klienci potrafią dać popalić. Nie wchodzę nikomu w (usunięte przez administratora) robię swoje, poznałam tu świetnych ludzi. Mam umowę o pracę od początku. Jak komuś nie chce się pracować to i na najwyższym stanowisku za kosmiczny hajs znajdzie powody do narzekania ;)
Chciałabym podpytać o pracę z domu. To 100% praca zdalna czy czasem trzeba pojawić się w biurze? Dotyczy wszystkich czy tylko jakiegoś konkretnego działu? Możesz powiedzieć ?:)
Zdalna 100%, pracownicy są rozrzuceni po całym kraju, więc mógłby być problem, żeby dojechali do biura w Bielsku czy Warszawie ;)
To super z ta praca zdalną :) Nie ma żadnych problemów z komunikacją, skoro część osób jest w biurze, a część zdalnie? Chcę aplikować na stanowisko Business Analyst, i tak się jeszcze zastanawiam, co robić. Twoje wpisy mnie przekonują, ale jeśli mogę chciałabym zapytać o widełki. W niektórych ofertach są podane, a przy tym stanowisku nic nie napisali. Miałeś z nim styczność? tutaj ludzie podają kwoty 3 500, a ja w jednej ofercie widziałam nawet 12 000.
Wszystkie spotkania odbywają się zdalnie, więc nie ma problemu. Niestety nie wiem jakie zarobki na tym stanowisku.
Ja chciałabym się odnieść jeszcze do twojej wcześniejszej wiadomości odnośnie awansów. Nawet jeżeli ktoś się wywiązuje ze swoich obowiązków i jest ambitny to nie ma szans na awans? Nawet przy rozmowach z kierownictwem? Szkoda by było gdyby firma nie doceniła w ten sposób swojego pracownika:(
Jak najbardziej są szanse na awans i to bardzo duże i dość częste. W CS jest w sumie chyba 7 team leaderów, z czego 5 osób to osoby wcześniej pracujące jako zwykli konsultanci. Ostatnio menagerem CSu został typek, który był team leaderem, a wcześniej też konsultantem. Product Experci - cała trójka była kiedyś konsultantami. Na project managera w operacjach rekrutację wewnętrzną wygrał inny typ, co był leaderem w CS. Nie wspominam o innych rynkach, bo tam jest tak samo. W IT jest kilka osób, które wcześniej pracowały w CS i dostali awanse lub wygrali rekrutacje wewnętrzne. Gadanie, że nie ma szans na rozwój to zwykłe kłamstwo, bo przykładów osób, które poszły wyżej jest cała masa.
Miałem okazję przechodzić rekrutację w Booksy ponad m-c temu. Pierwsza rozmowa bardzo miła, natomiast po zadaniu testowym zero odzewu. Człowiek traci dla takiej firmy ponad 3h i nie dostaje nawet głupiej wiadomości jak mu poszło. Nie dziwie się skąd tutaj tyle opinii i to opinii negatywnych. Bo skoro traktują tak kandydatów, to pewnie z pracownikami jest podobnie.
Napiszesz, jakie zadanie testowe dostałeś? Ile czasu Ci na to dali i ile realnie Ci ono zajęło. Help, w sumie to chyba jedyna rzecz, jakiej do tej pory nie wiem.
Spróbuję chyba się zgłosić na to ogłoszenie Software Engineering Team Leader, zobaczymy co z tego wyjdzie. Pracuje ktoś na takim albo podobnym stanowisku? Lepiej na UoP czy B2B? Na jakiej większe zarobki wychodzą? Bo obie są podane i nie wiem w sumie, na B2B nie miałem okazji wcześniej pracować.
Ogłoszenie na Android Developer do Booksy International Sp. z o.o. pojawiało się w Pracuj.pl, polecacie aplikować?
Bardzo polecam!! Swietna i profesionalna obstuga. @Elite Beauty @Monika Konsek
Już same zadania rekrutacyjne potwierdzają wszystkie komentarze tutaj napisane. Komediodramat. Jeżeli współpraca zapowiada się tak źle już na samym etapie kandydowania to ja nie chcę sprawdzać co będzie dalej. Szukałam tutaj odpowiedzi czy warto zmarnować z 2h życia na odpowiedź na te absurdalnie obszerne pytania i odpowiedź przyszła bardzo szybko. Jeżeli waszym marzeniem nie jest (usunięte przez administratora) w którym jednocześnie trzeba odpisać na 20 zgłoszeń, trzy aktywne czaty, odebrać telefon i zrobić zadanie od leadera w godzinę, to myślę, że będzie super zabawa.
Ja jeszcze nie aplikowałam, ale to rozważam. Długo się czeka na odpowiedź od rekrutera? Mówili coś ile łącznie etapów ma być? Te zadania to jak dokładnie wyglądają? Bo aż się boję co to za pytania tam padły, że tak Cię zszokowały ;)
Nie mam pojęcia skąd te negatywne komentarze - chyba od osób, którym nie udało się przejść rekrutacji. Ja pracuje w sprzedaży od kilku miesięcy i z czystym sumieniem polecam, Booksy to najfajniejsze miejsce, w jakim do tej pory pracowałam. Świetna atmosfera, przyjazny team, jasno przydzielone obowiązki, super produkt i bardzo przyzwoite zarobki - dla mnie 10/10 :)
Tak - zgadzam się! Niestety gdyby odpowiedzi na GoWork nie były anonimowe, tylko np. połączone z Linkedin, nie byłoby tutaj takiego spływu negatywnych opinii, ale wiadomo - łatwiej się schować za anonimowym hejtem (bardzo często nieprawdziwym). Cieszę się JS, że jesteś zadowolony/a z pracy w Booksy :) Oby więcej takich ambasadorów naszej firmy - którzy dbają o dobre imię Booksy SAMEMU - nikt u nas nie zmusza do dzielenia się pozytywnymi opiniami ( to też w ramach odpowiedzi na wcześniejszy oczywiście anonimowy zarzut )
zgadzam się! :) Dużo inicjatyw wpierających dobrostan, możliwości rozwoju. Zdecydowanie polecam pracę w Booksy a jestem tu już 2 lata
Od Twojej opinii minęły prawie 3 lata... pracujesz tam jeszcze w ogóle, czy już Cię zwolnili?
Również się pod tym podpisuję! Super klimat, dużo możliwości rozwoju i nie są to puste słowa :) W ciągu blisko 3 lat w firmie moja rola ewoluowała i za każdym razem miałam realny wpływ na jej kształt i zakres obowiązków. Czuję się zaopiekowana i widać, że moim przełożonym zależy na moim dobrostanie i rozwoju.
mówisz o tej mące na święta czy o freesbee na wakacje? czekaj.. było coś jeszcze ???!! aaa tak, piłka plażowa! no 3 dychy na rok, faktycznie wsparcie :) chyba żyjesz w szałasie
Masz na myśli benefity czy okazjonalne prezenty od pracodawcy? Dają takie gifty niewielkiej wartości? A prawdziwe pozapłacowe dodatki są? Np. pakiet prywatnej opieki dla pracowników i ich rodzin?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Booksy International Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Booksy International Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 98.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Booksy International Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 72, z czego 17 to opinie pozytywne, 53 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!