to co się dzieje to jakaś kpina ! NOTORYCZNIE autobus nr 124/134 się spóźnia . Nigdy jeszcze nie był punktualnie . Na dodatek ostanio motorniczy tramwaju 5 kierunek oporów pojechał zła trasa bo mu się pomyliło ... Żenada.. . Kilka dni temu Tramwaj 1 kierunek poświętne zmienił sobie tak nagle trasę w kierunku stadionu. Jednak najlepsza część na koniec . Autobus K KIERUNEK KAMIENSKIEGO PETLA( dnia 24.10.21 ) z dworca głównego na rynek jechał ok 45 MINUT ! ja rozumiem że korki , godziny szczytu itp ale po poproszeniu przez pasażerów o otwarcie drzwi aby wypuscic ludzi trochę przed przystankiem się NIE zgodził . Autobus 106 kierunek lotnisko zawsze ale to zawsze ma conajmniej 15 minutowe opóźnienie . Jednak chyba najlepsze są autobusy linii 144 które są tzw autobusami widmo , czyli po prostu ludzie czekają jak idioci na przystanku a on wgl nie przyjedzie tylko trzeba czekać na kolejny który też nie przyjdzie i dopiero łaskawie zjawi się kolejny z opoznieniem . Bardzo nie polecam Wrocławskiej komunikacji miejskiej , lepiej już się przejść kawałek niż się denerwować czy nawet pojechac hulajnoga
Dzień dobry, wszelkie uwagi dotyczące realizacji kursów, naszych pojazdów, pracy kierujących czy kontrolerów, itp. prosimy zgłaszać poprzez stronę: www.mpk.wroc.pl/strefa-pasazera/obsluga-pasazera/wyslij-do-nas-zgloszenie. Wówczas będziemy mogli zweryfikować zgłoszoną sprawę oraz wdrożyć działania dążące do jej rozwiązania. Pozdrawiam, Anna Wójcik Dział Rekrutacji
I bardzo dobrze zrobił bo od wysiadania jest przystanek. Jak by ktoś się wywrócił podczas wysiadania to kierowca by miał duże problemy xe otworzył drzwi po za przystankiem.
Rozumiem , że jesteś bardzo wygodna jak większość Polaków w tym kraju , ale czy Ty naprawdę nie widzisz , że Wrocław jako jedno z większych miast w Polsce jest zakorkowane i godziny szczytu to nie tylko porażka dla ludzi jeżdżących komunikacją ale także dla kierowców , którzy nie jednokrotnie rzucają mięsem pod nosem jak widzą co się dzieje przed ich wozem....Pozdro
Z MPK nie można się nudzić. Zmianę tras proszę nie traktować jako pomyłek, proszę je postrzegać jako twórczy i kreatywny wkład pracowników w podczas wykonywanej pracy, a być może komuś się nowa trasa przejazdu spodobała, ale był nieśmiały i nie napisał o tym. Na pewno znajdzie się przynajmniej jedna osoba, której się to podobało.
(usunięte przez administratora)
Trzeba wychodzi dziesięć minut wcześniej to rozwiąże problem po obydwu stronach.
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry, wszelkie uwagi dotyczące realizacji kursów, naszych pojazdów, pracy kierujących czy kontrolerów, itp. prosimy zgłaszać poprzez stronę: www.mpk.wroc.pl/strefa-pasazera/obsluga-pasazera/wyslij-do-nas-zgloszenie. Wówczas będziemy mogli zweryfikować zgłoszoną sprawę oraz wdrożyć działania dążące do jej rozwiązania. Pozdrawiam, Anna Wójcik Dział Rekrutacji
Szanowny panie czy pani do autobusu przychodzi się na odjazd a nie siedzi godzinami w środku. Kierowca też człowiek chce odpocząć. Ciekawe czy wam pasażerom było by miło jak ktoś przyszedł by do was do domu otworzył drzwi i siedział np.30 minut. Wy jedziecie parę przystanków a kierowca 10h.
Ja bym proponował jako wniosek racjonalizatorski ogrzewanie przystanków. A mianowicie wyposażenie kierowców/motorniczych w miotacze płomieni, mogą być kerozynowe albo gazowe. Prowadzący pojazd przed odjazdem z pętli wychodziłby,... no dobra wyściubiałby końcówkę miotacza z pojazdu i entuzjastycznie rozgrzewałby płomieniem wyczekujących z antycypacją pasażerów, urozmaicając im czas oczekiwania i jednocześnie zagrzewając ich do odpowiedniej temperatury.
Mpk to miejskie (usunięte przez administratora) bez szkoły. Zawsze przyjeżdżają spóźnieni, nawet o 5 rano! To jest ich jedyne zadanie- przyjechać na czas na przystanek, a nawet tego nie potrafią. Skargi praktycznie nie da rady złożyć bo nie idzie się dodzwonić do tych dziwek. Kierowcy i motorniczy to chamy i prostaki. Oni służą nam- społeczeństwu, a w większości wypadków są obrażeni na świat, że w ogóle ktoś śmie skorzystać. Weźcie się za nich bo w końcu dojdzie do samosądów na tych (usunięte przez administratora)
Polecam pić, herbatę rumiankową to uspokaja, można spróbować medytować, albo długie spacery, na przykład o 5 rano. Pozdrawiam.
Większość kierowców jest chamska, zamykają drzwi przed nosem kobiecie w ciąży albo nie czekają aż wszyscy pasażerowie wejdą i jadą. Albo maja pretensje o przewożenie dużego, starszego psa. Masakra. Prezes obraża dziennikarzy, wyrażając się o nich wulgarnie, a potem łasi się do mediów. Żenada . Zdarzył mi się może raz albo dwa razy w życiu miły kierowca. Pomijam fakt, że niezorganizowanie rozkładów. 129 jeździ co 5 minut, a 143 czy 122 czasem raz na pół godziny, bo wypadają z kursu. Dramat.
Kobiecie w ciąży nie można zamknąć drzwi przed nosem, prędzej zamknie się drzwi przed brzuchem. Jeśli chodzi o przewożenie funkcjonariuszy Policji, to reguluje to ustawa, i naprawdę nie ma to nic wspólnego z tym czy są duzi, starsi, itp.
Kierowca stojąc na przystanku nie otworzył drzwi; mimo swojego „czerwonego” światła i oczekiwania na zielone, kiedy spokojnie mógł mnie wpuścić (linia 9 sepolno o 15:20 z przystanku weigla????)
Trzeba było być o czasie na przystanku, ci co mieli wysiąść, to wysiedli, ci co mieli wsiąść, to wsiedli, a ci, którzy się spóźnili, to jadą następnym tramwajem. Postaraj się nie spóźniać. Wtedy będziesz mógł wsiąść normalnie do tramwaju.
I kolejny problem z MPK. Robią coraz więcej buspasow, że nie ma jak autem jeździć, a zatrudniają kierowców bez doświadczenia, które na zajezdni powodują stłuczkę dwóch autobusów (Tarnogaj linia 125), co powoduje, że ludzie nie mogą dojechać w wymaganych godzinach.
Dziś 17.32 spod Galerii Dominikańskiej wsiadałam do tramwaju linii 33 Pilczyce, czekałam aż pasażerowie opuszcza tramwaj weszłam na schody a motorniczy ścisnął mnie drzwiami. Jak możecie zatrudniać ślepych ludzi? Stałam w 2 drzwiach,jak taką osoba może przewozić ludzi????
Nigdy (usunięte przez administratora) nie czekają. Nienawidzę mpk, kto tym zarządza??? Nie polecam i życzę niemiłego dnia
Ta praca to dramat dla rodziny pracownika i samego zatrudnionego.
Są sytuację, że autobus przyjeżdża nie punktualnie. Czasami nawet w ogóle nie go nie ma.
Dzień dobry, czy ktoś wie jaka jest stawka wynagrodzenia na stanowisku inspektor ds windykacji?
Ten zakład pracy to jakaś kpina, człowiek myślał że to poważny pracodawca. A tu się odbywa jeden wielki cyrk, przy zatrudnieniu obiecują cuda na patyku. Mówią że maksymalnie jeździ się 10h i to tylko w celu wyrównania godzin raz/dwa razy w tygodniu. A w praktyce pracujesz tygodniami po 10h często przekraczasz 10h pracy. Płacą Ci nadgodziny ale chyba mam prawo wyboru czy chce te nadgodziny i ile ich chce mieć? Dla mnie po za pracą liczy się też jakieś życie prywatne a tutaj przez taką ilość godzin możesz o tym zapomnieć. Grafik dostajesz 1-2 dni przed który w 60% nie pokrywa się z grafikiem miesięcznym. Zaplanować coś zapomnij jesteś pracownikiem MPK i masz być na każde skinienie. Chociaż są równi i równiejsi jedni pracują na jakimś innym kluczu i tylko jedna zmiana nie przekraczają aż tak godzin. Wiecznie psujące się pojazdy, wszyscy maja gdzieś ciągle wywalane błędy przez pojazd. Będziesz motorniczym, mechanikiem i biurem informacji. A po upływie czasu okazuje się że umowa szkoleniowa jest tak świetnie skonstruowana, że mogą Cię wyrzucić kiedy chcą za co chcą a ty będziesz oddawać kasę. Nie podpisujcie tej umowy! Pieniądze? Na wielu mniej wymagających stanowiskach dają podobne stawki. Naprawdę poważnie radzę przemyśleć czy chcesz być osobą bez życia prywatnego.
(usunięte przez administratora)
Współczuję, serio. Zgłoś to może bezpośrednio do firmy też. Może szybciej zareagują
Jestem nowym kierowcą w tej firmie i moge powiedzieć , że już pokochałem tę pracę ;) Pozdrawiam
Dzień dobry, bardzo się cieszymy! Życzymy bezpiecznej jazdy i dużo satysfakcji z pracy :) Pozdrawiam, Klaudia Węgłowska Dział Rekrutacji
Oczywiście , że znam topografię . Na początek każdy nowy kierowca dostaję pakiet 15 linii autobusowych , którymi jeździ na okresie próbnym przez 3 miesiące . Ogólnie jak się jest bystrym to szybko można połapać co i jak ;) Pozdrawiam
Widać, żeś dopiero zaczął. Poczekaj, aż coś się wydarzy. Miałem wypadek w pracy nie z mojej winy i kilka miesięcy leczenia, po którym nie mogę prowadzić pojazdów. Mimo osobistego zapewnienia Prezesa, że "takich pracowników nie pozostawiamy w potrzebie" i przekazania sprawy dyr. personalnemu, kończy się tylko na pięknych słowach. Jak cokolwiek się zdarzy, przestajesz dla nich istnieć. Niedługo zmienisz zdanie.
Szczęśliwy . Współczuję . Już miałem małe zdarzenie z mojej winy . A ile pracowałeś jako kierowca ? Pozdro kolego
Potwierdzam , jak coś potrzeba od ciebie, to ciuciuciu , ale jak już ty potrzebujesz, to o co chodzi itd.
Ja też kocham MPK - choć jestem dopiero dzieckiem . Ale za naście lat zasilę szeregi spółki i będą się napawał pracą aż do emerytury a może i dłużej
UWAGA NA MPK!! ... 12.05 Kupiłam bilet ulgowy (pojawił się komunikat miłej podróży), kilkanaście minut później zobaczyłam kontrolerów wsiadających do tramwaju. Wyjęłam legitymację oraz kartę czekając aż kontrolerka podejdzie do mnie sprawdzić bilet. Byłam spokojna, bo przecież miałam bilet.. Ku mojemu zdziwieniu kontrolerka powiedziała, że nie mam ważnego biletu i że w ostatnim czasie pasażerowie często mają takie sytuacje, bo to wadliwy system.. Wystawiła mi mandat i uspokoiła mówiąc, że mogę się odwołać i bez problemu zostanie on anulowany jeśli tylko był kupiony.. Oraz że dowodem może być nagranie z kamer. Tak też zrobiłam. Po wizycie w siedzibie na ul. Prusa dowiedziałam się, że nagrania z kamer nie mogą posłużyć jako dowód.. Ale złożyłam meilowo odwołanie do MPK dołączając potwierdzenie zakupu biletu z banku z danego dnia o danej godzinie i na daną kwotę. Miałam niepodważalny dowód zakupu biletu. Mimo to dostałam odmowę uznania reklamacji i wezwanie do zapłaty. Będę nadal walczyć o uwzględnienie odwołania, bo to co się dzieje to jest cyrk! Mandat został wystawiony niesłusznie, a kontrolerzy wprowadzają w błąd pasażerów. Takie sytuacje są nagminne, a wszystkie sprawy zamiatane pod dywan! Każdy kto miał podobną sytuację powinien ją opublikować, może ktoś wreszcie zajmie się tą sprawą!
Ja bym jeszcze pare epitetow dodal do wypowiedzi bo zasluguja. Od urodzenia tu mieszkam i moge stwierdzic ze (usunięte przez administratora) w mpk trwa nadal
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry, wszelkie uwagi dotyczące realizacji kursów, naszych pojazdów, pracy kierujących czy kontrolerów, itp. prosimy zgłaszać poprzez stronę: www.mpk.wroc.pl/strefa-pasazera/obsluga-pasazera/wyslij-do-nas-zgloszenie. Wówczas będziemy mogli zweryfikować zgłoszoną sprawę oraz wdrożyć działania dążące do jej rozwiązania. Pozdrawiam, Anna Wójcik Dział Rekrutacji
Kolejny raz nie zdążyłem do pracy, mimo dużego zapasu czasu. Tramwaj nie przyjechał, brak jakiejkolwiek informacji o zmianie w rozkładzie jazdy. M A S A K R A. MPK Wrocław - szczerze nie polecam.
Autobus 8420 na linii 136 około godziny 18:00, 21.02.2022 wciśnięto było przycisk stop, autobus nie zatrzymał się na przystanku „Rękodzielnicza”. Ja ta jeszcze kilka osób, śród których była Pani z torbami, musieliśmy wracać o jeden przystanek wstecz. Często się zdarza, że autobus linii 136 w ogóle nie przyjeżdża! Z powodu takich przypadków traci się zaufanie do komunikacji miejskiej.
Ludzie czy wy jesteście tacy ograniczeni czy coś z wami nie tak? To jest miejsce do opinii na temat pracodawcy, a nie do użalania się i rozczulanie jakie to są tramwaje i autobusy!
opinie na temat tramwajów i autobusów po części świadczą o pracodawcy... ale zastanawia mnie odjeżdżanie przed czasem, z tego co wiem kierowca może mieć nieprzyjemności jeśli chodzi o spóźnienia ale wcześniejszy odjazd? w jakim celu? :)
Kierowca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za spóźnienia. Ponosi odpowiedzialność za odjazdy przed czasem
Nie jeździmy przed czasem, bo mamy za to nieprzyjemności jak ktoś to zglosi-brak premii, nagana, rozmowa z kierownikiem, jednak często to tylko wygląda na jazdę przed czasem, a w rzeczywistości jest to opóźnienie rzędu -7/10/12/15/20 minut przez co wydaje się że jedziemy przed czasem, a po prostu jedziemy już o czasie innej brygady.
no w sumie to logiczne, szkoda że nie każdy jest w stanie to zrozumieć... ale rozumiem, że łatwo dojść do tego czy jest to odjazd związany ze spóźnieniem czy szybszy odjazd i nie macie z tego powodu jakiś negatywnych konsekwencji?
Za odjazdy przed czasem jest specjalna tablica na każdej zajezdni. Jak jesteś na jej szczycie to nie masz premii, więc nikt przed czasem nie jeździ z własnej woli(można przed czasem jak dyżurny cr mówi że masz jechać przed ponieważ są sytuacje po objazdach itd różne, ale to wyjątki.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 87.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 40, z czego 6 to opinie pozytywne, 22 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.