Zdecydowanie odradzam. Zapłaciłem 600 zł za busa z klimatyzacjią,Wi-Fi,gniazdem do ładowarki a podjechała po mnie...stara osobówka. Jednym słowem-żenada.
Nie polecam. Rezerwacja została przyjęta i nikt z firmy nie raczył poinformować mnie, że nie zabiorą mnie w dniu który rezerwowałam. Dzień przed planowanym wyjazdem skontaktował się że mną pracownik innej firmy i musiałam zwolnić się z pracy aby zdążyć na busa. To jest brak szacunku dla klienta.
Kierowca jeden który jedzie bez snu 3 tysiące km ????????????
Nie polecam,bus spóźniony 6 godzin i arogancki pan odbierający telefon...
Polecam!!!! Przesympatyczny Pan Piotr okazał wielka pomoc i zorganizował miejsce na ostatnią chwilę w okresie przed świętami. Kierowca Artur bardzo życzliwy i sympatyczny człowiek. Będę polecać was każdemu i życzę wam jak najlepiej. Tacy ludzie w firmie to skarb. Gorąco polecam????
A jaką trasę musiałaś przejechać? I czy policzyli Ci jakoś za to miejsce "ekstra" czy był to prezent pod choinkę? ;) Wcześniej też korzystałaś z ich usług czy to był pierwszy raz?
Jak zobaczyłam wpis o trasie wielkopolska - dolnośląskie - wielkopolska, to zaczęłam się zastanawiać czy firma nie poszukuje może jakiegoś nowego logistyka? Ja rozumiem jakieś tam zmęczenie, pomyłki, ale takie rozplanowanie trasy to ewenement. ;p Wiadomo ilu aktualnie logistyków pracuje w firmie? Mieli ostatnio jakieś rotacje?
Jestem doświadczonym kierowcą, to zawsze było moim marzeniem. Posty niżej są sprzed roku, czy obecnie ktoś może mi udzielić informacji, jak pracuje się w firmie? Warto aplikować? Jestem dyspozycyjna i mam wiele zagranicznych tras za sobą, więc szukam wiarygodnego pracodawcy, z którym zwiążę się długoterminowo. Ktoś coś wie jak jest tam teraz?
Wracałam z nimi z Niemiec w sierpniu zrobili nam wycieczkę po Polsce najpierw wielkopolska potem dolnośląskie i znowu wielkopolska , nawet kierowcy byli zaskoczeni trasą , logistyk się popisał . Wszyscy pasażerowie wściekli , bo jeszcze nigdy tak długo nie wracali. nie polecam.
NIE POLECAM NIKOMU! Firma ma duże problemy z przekazywaniem informacji klientowi, co jest jedynie oznaką ich braku szacunku. Planowana godzina wyjazdu przesunęła mi się o ponad 10h i przewoźnik całą winą obarczył za to mnie i to, że nie odbierałam od nich "cały dzień" telefonu, co nie jest zgodne z prawdą, ponieważ nie odpowiadałam przez niecałe 4h, bo dzwonili do mnie w godzinach mojej pracy. Ostatecznie zostałam "wrzucona" jako pasażer na godzinę 23:30 (zamiast na 18:00) i nie robiłabym z tego powodu żadnych problemów, ale na pół h przed umówionym wyjazdem przesunęli mi go o 5h! Na mojego maila z prośbą o wytłumaczenie zaistniałej sytuacji otrzymałam w zwrocie, że "Problem powstał przed samą Panią nie odbierając cały dzień telefonu. ŁASKAWIE odezwała się Pani około 20.00 (…)" - od 18 próbowałam się skontaktować z kimś z firmy i po 19 mi się to udało. Podsumowując tylko klienci ZAWSZE mają obowiązek odbierać telefony, ale przewoźnik już takiego przymusu nie ma... Miałam okazję jechać z tym przewoźnikiem po raz pierwszy i ostatni. A o zwrocie jakichkolwiek kosztów czy też rekompensaty za opóźnienia można w tej firmie zapomnieć.
* podróż z Holandii do Polski trwała 27 godzin. *Pan Spedytor twierdzi,. że trasa była najkrótsza z możliwych a bus krążył slalomem po Polsce. * wmawiają, że telefon nie jest zaktualizowany i źle pokazuję lokalizacje oraz znaki na drodze źle wskazują miejsce w którym aktualnie się znajduje . * twierdzi, że podana była informacja o dłuższej podróży, która wogole nie była podana. (usunięte przez administratora)
Stanowczo odradzam usługi tego przewoźnika