Opinie o Mazurline Travel Jakub Frejnik w Sławkowo

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Mazurline Travel Jakub Frejnik. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do pracy w firmie Mazurline Travel Jakub Frejnik o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Przewóz osób - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Mazurline Travel Jakub Frejnik w Sławkowo

Daniel Nowy wpis
Inne

Zdecydowanie odradzam. Zapłaciłem 600 zł za busa z klimatyzacjią,Wi-Fi,gniazdem do ładowarki a podjechała po mnie...stara osobówka. Jednym słowem-żenada.

ZbyszekZbigniew Nowy wpis
Inne
@Daniel

Kierowcy jeżdżą po 60 godzin bez zmiennika

Iwona Nowy wpis
Inne

Nie polecam. Rezerwacja została przyjęta i nikt z firmy nie raczył poinformować mnie, że nie zabiorą mnie w dniu który rezerwowałam. Dzień przed planowanym wyjazdem skontaktował się że mną pracownik innej firmy i musiałam zwolnić się z pracy aby zdążyć na busa. To jest brak szacunku dla klienta.

Marian Nowy wpis
Inne

Kierowca jeden który jedzie bez snu 3 tysiące km ????????????

Ja
Inne

Nie polecam,bus spóźniony 6 godzin i arogancki pan odbierający telefon...

Justyna
Inne
@Ja

Dlaczego aż tyle godzin został spóźniony bus ,była jakaś awaria?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna nie musi być stresująca. Czy ta w Mazurline Travel Jakub Frejnik spełniła Twoje oczekiwania? Które pytania podobały Ci się najbardziej? Twoje doświadczenia mogą pomóc innym!
logo firmy KIEROWCA KAT C
Gogolin
Eko-Probud Sp. z o.o.
(15 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(47 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca C+E Niemieckie warunki pracy
Drezno
Profesjonalny Kierowca Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Project Execution Assistant/Asystent ds. realizacji projektu
Sosnowiec
CP Consulting Engineering Services
(35 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Weronika
Inne

Polecam!!!! Przesympatyczny Pan Piotr okazał wielka pomoc i zorganizował miejsce na ostatnią chwilę w okresie przed świętami. Kierowca Artur bardzo życzliwy i sympatyczny człowiek. Będę polecać was każdemu i życzę wam jak najlepiej. Tacy ludzie w firmie to skarb. Gorąco polecam????

Teresa
Inne
@Weronika

A jaką trasę musiałaś przejechać? I czy policzyli Ci jakoś za to miejsce "ekstra" czy był to prezent pod choinkę? ;) Wcześniej też korzystałaś z ich usług czy to był pierwszy raz?

Teresa
Inne

Jak zobaczyłam wpis o trasie wielkopolska - dolnośląskie - wielkopolska, to zaczęłam się zastanawiać czy firma nie poszukuje może jakiegoś nowego logistyka? Ja rozumiem jakieś tam zmęczenie, pomyłki, ale takie rozplanowanie trasy to ewenement. ;p Wiadomo ilu aktualnie logistyków pracuje w firmie? Mieli ostatnio jakieś rotacje?

Edyta
Inne

Jestem doświadczonym kierowcą, to zawsze było moim marzeniem. Posty niżej są sprzed roku, czy obecnie ktoś może mi udzielić informacji, jak pracuje się w firmie? Warto aplikować? Jestem dyspozycyjna i mam wiele zagranicznych tras za sobą, więc szukam wiarygodnego pracodawcy, z którym zwiążę się długoterminowo. Ktoś coś wie jak jest tam teraz?

klientka
Inne

Wracałam z nimi z Niemiec w sierpniu zrobili nam wycieczkę po Polsce najpierw wielkopolska potem dolnośląskie i znowu wielkopolska , nawet kierowcy byli zaskoczeni trasą , logistyk się popisał . Wszyscy pasażerowie wściekli , bo jeszcze nigdy tak długo nie wracali. nie polecam.

Ola
Inne

NIE POLECAM NIKOMU! Firma ma duże problemy z przekazywaniem informacji klientowi, co jest jedynie oznaką ich braku szacunku. Planowana godzina wyjazdu przesunęła mi się o ponad 10h i przewoźnik całą winą obarczył za to mnie i to, że nie odbierałam od nich "cały dzień" telefonu, co nie jest zgodne z prawdą, ponieważ nie odpowiadałam przez niecałe 4h, bo dzwonili do mnie w godzinach mojej pracy. Ostatecznie zostałam "wrzucona" jako pasażer na godzinę 23:30 (zamiast na 18:00) i nie robiłabym z tego powodu żadnych problemów, ale na pół h przed umówionym wyjazdem przesunęli mi go o 5h! Na mojego maila z prośbą o wytłumaczenie zaistniałej sytuacji otrzymałam w zwrocie, że "Problem powstał przed samą Panią nie odbierając cały dzień telefonu. ŁASKAWIE odezwała się Pani około 20.00 (…)" - od 18 próbowałam się skontaktować z kimś z firmy i po 19 mi się to udało. Podsumowując tylko klienci ZAWSZE mają obowiązek odbierać telefony, ale przewoźnik już takiego przymusu nie ma... Miałam okazję jechać z tym przewoźnikiem po raz pierwszy i ostatni. A o zwrocie jakichkolwiek kosztów czy też rekompensaty za opóźnienia można w tej firmie zapomnieć.

Jagoda
Inne

* podróż z Holandii do Polski trwała 27 godzin. *Pan Spedytor twierdzi,. że trasa była najkrótsza z możliwych a bus krążył slalomem po Polsce. * wmawiają, że telefon nie jest zaktualizowany i źle pokazuję lokalizacje oraz znaki na drodze źle wskazują miejsce w którym aktualnie się znajduje . * twierdzi, że podana była informacja o dłuższej podróży, która wogole nie była podana. (usunięte przez administratora)

Klient

Stanowczo odradzam usługi tego przewoźnika

Zostaw merytoryczną opinię o Mazurline Travel Jakub Frejnik - Sławkowo

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Mazurline Travel Jakub Frejnik
1/5 Na podstawie 1 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • 12 lok. 6
    13-200 Sławkowo
  • NIP: 5711716698 REGON: 368145970
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Mazurline Travel Jakub Frejnik
Przejdź do nowych opinii