Jakość i doskonalenie
Stawiamy na najwyższą jakość i doskonalenie naszej organizacji
W 2020 wdrożyliśmy standard zarządzania ISO 900 w celu udoskonalenia naszej organizacji w zakresie dostosowywania się do oczekiwań i wymagań klientów, realizacji strategicznych celów rozwojowych oraz oceny rzeczywistego zaangażowania naszych pracowników. Chcemy zapewnić sprawny przepływ informacji oraz wprowadzić uporządkowany system zarządzania zasobami. Dzięki wdrożeniu normy ISO 9001 chcemy:
- szybko oraz skuteczne wykrywać i rozwiązywać pojawiające się w naszej organizacji problemy;
- ułatwić optymalizację i monitoring procesów;
- zadbać o wzrost wewnętrznej motywacji pracowników;
- udoskonalić funkcjonowanie firmy;
- zminimalizować ewentualne strat w zakresie produkcji i dostarczania naszych produktów i usług;
- usprawnić procesy zarządzania;
- zwiększyć jakość oferowanych produktów;
- trwale wzmacniać przewagę konkurencyjną;
- podnieść prestiż firmy na rynku krajowym, ale również stać się rozpoznawalną marką na rynkach zagranicznych;
- wzmocnić wiarygodność firmy oraz zaufanie wśród klientów, partnerów i dostawców.