Witajcie, interesuje mnie opis aktualnego onboardingu. Ktoś kiedyś stwierdził, że po trzech dniach pracownik powinien być samodzielny czy do dziś tak jest? ja raczej dłużej się klimatyzuje a wiem, że oferta dla Specjalisty ds. wsparcia IT właśnie jest dostępna i myślałem czy by nie aplikować
Zacznę od minusów: • Ograniczona możliwość rozwoju w strukturze firmy • Brak onboardingu (trzeciego dnia jesteś traktowany, jak normalny pracownik), a nawet wyśmiewany: „Jakoś sobie poradzi u tego klienta • Bardzo niskie wynagrodzenie • Bardzo dużo nadgodzin, które się wiążą z wyjazdami po całej Polsce (nawet na kilka tygodni) • Brak stabilnego zatrudnienia • Faworyzowanie pracowników • Oprócz pracy w IT, trzeba naprawiać samochody, wiercić dziury, wyrzucać (usunięte przez administratora) rozładowywać palety, … Plusy kieruje do młodych osób, które chciałby rozpocząć swoją przygodę w IT, brak odpowiedzialności, umowa zlecenie, możliwość przyswojenia nowej wiedzy od starszych kolegów, bo na pewno nie od Prezesa. Na chwilę warto się zaczepić, ale tylko i wyłącznie dla ludzi, którzy zaczynają swoją karierę.
Aplikowaliście na Koordynator Zespołu w Com It Solution Sp. z o.o. i zostaliście zaproszeni na rozmowę rekrutacyjną? Podzielcie się swoimi wrażeniami dotyczącymi bezpośredniego spotkania z przedstawicielami firmy. Wasza opinia może okazać się cenną wskazówką dla innych użytkowników.
Firma Com It Solution Sp. z o.o. prowadziła rekrutację na poniższe stanowiska:
- Informatyk - Specjalista ds. wsparcia IT, Warszawa - Kwiecień 2024
- Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży - branża IT, Warszawa - Styczeń 2023
Czy pracujesz w firmie Com It Solution Sp. z o.o. lub pracowałeś/aś? Zostaw raport z rozmowy rekrutacyjnej i powiedz jak Ci się pracuje .
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Com It Solution Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Com It Solution Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.