Opinie o Afnet Sp. z o.o. w Kraków

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie Afnet Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Afnet Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: IT i telekomunikacja - doradcy techniczni

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Afnet Sp. z o.o. w Kraków

Monia Nowy wpis
Inne

Warto pracować tu jako specjalista ds. wsparcia IT? Niby ogłoszenie było ważne kilka miesięcy temu, ale mąż jest uparty i jak sobie coś postanowi, to nie odpuści. Ma dużo doświadczenia na podobnym stanowisku i chciałby negocjować wynagrodzenie do 12k brutto, jest to możliwe?

Cleo Nowy wpis
Inne

Z całego serca polecam! Pełen profesjonalizm, fachowa, zawsze spokojna, cierpliwa i rzetelna pomoc w każdej sytuacji:)

Smarku Nowy wpis
Kandydat

Rozmowa jak rozmowa. Dali test teoretyczny do rozwiązania. Potem pogadanka z "kierownikiem". Fajne było to, że pytał o rzeczy na które nie napisałem - jakby sprawdzał czy brak odpowiedzi to chwilowa "zaćma" czy ni w ząb nie kumam tematu. Rozmowa o pieniądzach bez "kręcenia nosem". Oddzwonili kilka dni później i z kulturą poinformowali, bez zbędnego bajerowania, że w tym momencie nie jest nam po drodze. Szacun za samo podejście i luźną atmosferę podczas rozmowy.

Kamil Nowy wpis
Były pracownik

Nie pracuję w AFNET’cie już jakiś czas i trochę denerwuje mnie taki „wysryw” żali i zabarwiania rzeczywistości. Kilka kwestii: - IT a w szczególności support techniczny to specyficzna branża – rozwiązujesz problemy zgłaszane przez klientów w określonym czasie: od błahostek typu niedziałająca drukarka po poważne awarie serwerów. Każdy ma swoje taski do zrobienia, ale są sytuacje, w których cały zespół jest angażowany w rozwiązanie problemu – nie ma wtedy czasu na zajmowanie się innymi kwestiami np. „świeżakiem” – jeżeli ktoś pisze, że zarabiał w tej firmie najniższą to musiał być na okresie próbnym lub przyuczeniu – chłopaki ze stałymi umowami dostają dużo wyższe wynagrodzenie. - Pomoc kolegów – każdy ma swoje do zrobienia. Jeżeli czegoś nie wiedziałem zawsze mogłem dopytać szefa lub kolegi. Zdarzały się sytuacje, że byłem „zlewany” z powodu nawału ASAPów – wtedy dopominałem się o feedback i to pomagało– na początku mnie to też frustrowało ale dzisiaj sam wiem, jak to jest mieć pilne taski i niekoniecznie czas w tym momencie na pomoc innym. Na okresie próbnym często dostawałem rzeczy do zrobienia, które wymagały samodzielności i wydawały się trudne – z perspektywy czasu te zadania były banałami i zupełnie wystarczało odpalenie Googla i poszukania rozwiązania ze zrozumieniem problemu… - Stres – jeśli ktoś przychodzi do pracy w supporcie technicznym z przekonaniem, że jego praca będzie polegała na klepaniu w klawiaturę, piciu kawki ogólnym chilloucie – niech da sobie spokój. Jak w każdej robocie bywa stresująco i nerwowo, zwłaszcza gdy zgłoszenia sypią się masowo bo producent softu cos spaprał. Nie brakowało sytuacji, gdzie był totalny luz i czas turnieje w piłkarzyki. Nie wiem jak „Marcina” ale mnie na rozmowie rekrutacyjnej wielokrotnie pytano jak sobie radze ze stresem i podkreślano, że robota jest stresogenna i pod presją czasu. - Nauka – klienci pracują na różnych programach i oczekują pomocy jak coś im nie działa. W tej branży wymagana jest ciągła samodzielna nauka i rozwój - nawet jak nauczysz się jakiegoś narzędzia to wychodzi aktualizacja, która często odwraca wszystko o 180 stopni. - Problemy natury ludzkiej – jak były spięcia z kolegami to szło się na bok i mówiło się wprost co mi nie pasuje. Można się pow****iać na siebie, ale wracaliśmy z powrotem do zadań. Szef jak miał do mnie obiekcje (a na początku było tego sporo) to zawsze dotyczyły one realizacji przeze mnie zadań, które zawaliłem a nie ad personam… nawet jeśli mówił to dosadnie. Jak dostawałem zrypę to wiedziałem dokładnie za co. - Hasła – Właściciel jest zakręcony na punkcie bezpieczeństwa, więc za moich czasów nie używaliśmy żadnych takich samych haseł u różnych klientów – jeżeli ktoś to robił to pewnie szybko wyleciał. - Odzysk – na montażach sieci używaliśmy zawsze kabli ze szpuli. Jeżeli zabieraliśmy stare kable to większość trafiała na przemiał. Zdarzało się, że coś zostało „na aucie” i wykorzystywało się je do własnych celów – normalna rzecz. - Januszex – To prawda ze szefu był kur**sko wymagający, zawsze powtarzał że jakość obsługi klientów musi być na wysokim poziomie.… jak wiadomo klient zadowolony płaci; niezadowolony – nie płaci. A to z kolei ma związek z punktem poniżej. - Wypłata – zawsze była przed terminem i na tyle ile się ustaliło. Robisz za tyle, za ile się zgodziłeś. Jak nie jesteś zadowolony z hajsu to negocjujesz albo zmieniasz robotę. W moich czasach, gdy nie było reklamacji czy skarg od klientów zawsze dostawaliśmy spore premie na koniec miesiąca chodź wiem, że na taki przywilej nie mogli liczyć chłopaki na okresie próbnym. - Zwolnienia – aby wylecieć, trzeba się bardzo postarać… chyba, że solidnie zawalisz procedury bezpieczeństwa to nie ma zmiłuj – taka branża, lub gdy po prostu nie nadajesz się do tej roboty. - Najważniejsze – pomimo „trudnych początków”, ta robota dala mi ogromny zasób wiedzy i nauczyła praktycznego rozwiązywania problemów, szukania przyczyn a nie tylko skutków błędów.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rekrutacja na stanowisko Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia IT w firmie Afnet Sp. z o.o. odbywa się w pełni/również zdalnie? Ile jest etapów? Jak oceniasz każdy z nich?
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(542 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy .NET -Backend Engineer (w Dubaju)
Bydgoszcz
Bamboo Card
(4 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Karolina
Inne

W ogłoszeniu o pracę na stanowisko technik informatyk w Afnecie: https://www.gowork.pl/oferta-zewnetrzna/technik-informatyk,praca.gov.pl417b937d236ac586ce44d53a2ca159bc,krakow podaną wymagania co do znajomości języka angielskiego. Napiszcie, w jaki sposób sprawdzana jest nasza znajomość tego języka na rozmowie kwalifikacyjnej?

Zostaw merytoryczną opinię o Afnet Sp. z o.o. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Afnet Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Afnet Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.

Afnet Sp. z o.o.
0/5 Na podstawie 0 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Kamienna 10
    31-403 Kraków
  • NIP: 6762439890 KRS: 0000384939
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Afnet Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii