nie zgadzam się z negatywnymi opiniami, pracowałam 3 lata w tej firmie i nie miałam żadnych problemów w pracy, wynagrodzenie w czasie czasami nawet i to nawet czasem spore w zależności od targetu miesięcznego, grafik elastyczny, jeśli ktoś będzie potrzebował jakiś dzień wolny bez problemu taki dostanie, każdy jest sprawiedliwe traktowany, dostajemy nawet prezenty sezonowe więc myślę że fajnie być doceniony i finansowo i materialnie w firmie, polecam pracę
Praca ponad pełen etat(usunięte przez administratora).Lista obowiązków, która jest podawana na dniu próbnym nijak ma się do tego czego później od pracownika wymaga (usunięte przez administratora). Atmosfera zależy wyłącznie od tego w jakim humorze danego dnia jest (usunięte przez administratora). Oprócz standardowej listy obowiązków (która moim zdaniem jest zdecydowanie za długa jak na tak śmieszne zarobki) należy bezwzględnie wykonywać wszystkie wymysły (usunięte przez administratora) oraz rozwiązywać problemy, którymi powinien zajmować się kierownik jednak żaden ze sklepów takiego oficjalnie nie posiada. (usunięte przez administratora) wszystko widzi i wie co powoduje, że atmosfera często jest napięta a on sam potrafi zrobić awanturę z byle powodu rzucając przy okazji stosem przekleństwem. Pójście na zwolnienie wiąże się z podejrzliwością (usunięte przez administratora), że na pewno ktoś udaje chorobę co jest śmieszne bo dziewczyny bardzo rzadko chodziły na jakiekolwiek zwolnienia. Głównie ze względu na to że 80% z takiej podstawy to grosze. Co prawda istnieją tutaj premie od sprzedaży jednakże nikt jest w stanie nigdy przewidzieć ile one wyniosą bo są kalkulowane przez (usunięte przez administratora) w znany tylko jemu sposób. Są one również często niesprawiedliwe bo mniejsze utargi nie wiążą się z brakiem pracy - wręcz przeciwnie często żeby zrobić całą listę zadań na cały dzień liczy się na to żeby klientów było jak najmniej. Jedynym plusem tej pracy są dziewczyny które tam pracowały oraz możliwość zdobycia doświadczenia na tak wielu płaszczyznach, że jest chociaż co wpisać później w CV.
Kto odpowiada za brak paragonu? Za brak paragonu odpowiada osoba przyjmująca płatność, czyli właśnie sprzedawca.
W przypadku niewypłaconego wynagrodzenia najpierw najlepiej jest złożyć do Państwowej Inspekcji Pracy skargę zawierającą jak najwięcej informacji, m.in. kwotę zaległości. PIP po jej otrzymaniu ma 30 dni na rozpatrzenie i ewentualne rozpoczęcie postępowania kontrolnego. W razie stwierdzenia naruszenia przepisów, PIP może zobowiązać pracodawcę do wypłaty wynagrodzenia i innych należnych pracownikowi świadczeń. Takie nakazy podlegają natychmiastowemu wykonaniu. Pracodawca może się od nich odwołać do Okręgowego Inspektora Pracy lub jeżeli decyzja zostanie podtrzymana przez PIP, do Sądu Administracyjnego. Za niewypłacone wynagrodzenie PIP może ukarać pracodawcę karą grzywny od 1 000 do 30 000 zł. Może również skierować wniosek do sądu o ukaranie pracodawcy. Wówczas kara może wynieść nawet 30 000 zł. Pracodawca może zostać również ukarany ograniczeniem wolności lub pozbawieniem wolności do 2 lat
Powiem tak, praca nie jest łatwa. Często, gdy nie ma ludzi, jest to praca po prawie 10h przy komputerze.(usunięte przez administratora) robi wielki problem, gdy tylko masz "za dużo" wydrukowanych paragonów, rozchorujesz się lub będziesz robiła coś za wolno jak na jego "wiedzę", której niestety nie posiada. (usunięte przez administratora)Pracy jest bardzo dużo i z każdym kolejnym dniem trzeba umieć więcej. Wymaga się żebyś robiła wszystko na raz i bezbłędnie, oczywiście przez (usunięte przez administratora), który jak go nie ma osobiście to patrzy w kamery. Nie wiem jak jest teraz, ale dziewczyny były bardzo miłe i pomocne. Minusem jeszcze magazyny do którego trzeba latać jeśli nie ma rozmiaru na sklepie lub zapleczu, lub wysyłać dziewczynę z innego sklepu, żeby ci przyniosła coś czego potrzebujesz, przez co tak naprawdę dodajesz jej roboty, której i tak ma dużo.
Dziewczyny, jak teraz w sklepie, dalej te stawki za godz. są inne niż w umowie było?
Nie polecam. Pracownicy są instruowani żeby wydawać jak najmniej paragonów fiskalnych więc to praca nie dla uczciwych ludzi. Właściciel ciągle siedzi na kamerach co przez stałe pracownice jest używane jako lekki "straszak" na nowe. Grafik praktycznie w ogóle nie elastyczny.
Nie polecam tego pracodawcy. Nie wypłaca uczciwie zarobionych pieniędzy, choć na umowie podpisuje stawkę zgodna z prawem. Pracuje się 18 dni w miesiącu po 11 godzin za 1800 zł, co daje lekko ponad 9 zł za godzinę. (w umowie 17 zł brutto za godzinę) Po zwolnieniu się i upomnieniu o pieniądze ma to głęboko w poważaniu.
Dnia 12 grudnia kupiłem w sklepie kilka rzeczy „pod choinkę”. Sprzedawczyni zapewniła mnie, że w razie wybrania złego rozmiaru na prezent mogę bez problemu je wymienić na inny rozmiar zaraz po świętach. Powiedziano mi nawet, żebym oderwał metki, bo wszystko i tak jest w systemie. Metek nie oderwałem i jak się okazało - kilka z prezentów było za małych. Chciałem je wymienić rano 27 grudnia - kierowniczka odmówiła, mówiąc teraz, że na wymianę jest jednak tylko 5 dni. Zaznaczam, że nie chodziło o żaden zwrot pieniędzy i że byłem tego dnia bardzo dobrym klientem. Zostałem (usunięte przez administratora) Odradzam zakupów w tym sklepie.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Burdan Jeans Shop Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Burdan Jeans Shop Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Burdan Jeans Shop Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 1 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!