Jan-Dar Sp. Z o.o.

2.6 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy Jan-Dar Sp. Z o.o.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Jan-Dar Sp. Z o.o.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jak wygląda kwestia awansu w Jan-Dar Sp. Z o.o.? Jakie są możliwości w ramach jednego działu oraz w perspektywie całej firmy dla stanowiska Sprzedawca?

2
Nowy wpis

Pracodawca

@Pytanie

Dziękujemy za zadanie pytania. Kwestia drogi awansu jest u nas bardzo prosta. Ze stanowiska Ekspedient/tka można awansować na Kierownika sklepu, a dalej na stanowisko Koordynatora Regionu Sprzedaży. Wszystko zależy od stopnia zaangażowania pracownika w powierzone obowiązki oraz predyspozycji do kierowania zespołem.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Zostałam zatrudniona pół roku temu na stanowisku ekspedientki. Jak wyglądało to od początku? Rozmowa telefoniczna, spotkanie, przyjęcie do pracy, szkolenie 2 tygodniowe, przejście na sklep docelowy, bo to było przed otwarciem nowego sklepu. Na rozmowie przedstawiono mi system pracy i rzeczywiście jest jak powiedzieli. Rzeczywiście trzeba wstać bardzo wcześnie jeśli idziesz na pierwszą zmianę. Praca to wypiek, przygotowanie kanapek, zamówienia towaru, aktywna sprzedaż. Szłam do pracy z myślą, że chce aby w pracy było co robić, bo w poprzedniej więcej się nastałam niż cokolwiek. Po 3 miesiącach miałam test wiedzy wykonany przez menadżera i zdałam, co było jednoznaczne z przejściem na umowe o prace. To tak po krótce. Wiadomo nie jest to praca dla każdego i bywa ciężko, czasem trzeba pracować za dwóch przy dużym ruchu klienta w szczególności.

Aabc Nowy wpis
Pracownik
@Pracownik

Ale praca sama w sobie nie jest ciężka wd mnie, jest po prostu co robić, nie nudzisz się. No do pracy idzie się pracować!:)

ON
Inne
 Pytanie

Co tam się dzieje na Spokojnej że fajne Ekspedientki odchodzą ?! To już kolejna fajna Pani która opuściła ten sklep.

Klaudia
Pracownik

Z zewnątrz światowo i elegancko. Natomiast "od zaplecza" bardzo źle. Nie dostaniesz pieniędzy na środki czystości. Nie dostaniesz pomocy w razie urlopu czy L4 . Nie doprosisz się napraw usterek chyba, że sama za swoje pieniądze naprawisz . Zdjęcia, grupy, analizy a jak ci zwiększą zamówienie bez twojej wiedzy i tak ty się tłumaczysz z dużego zwrotu. Rotacja personelu na okrągło. Dużo by dalej pisać. Szczerze NIE polecam tam pracy.

Katarzyna
Inne
@ON

Przecież na niektórych punktach jest ich za dużo. Mają czas na papierocha i plotkowanie z psapsiami ze sklepów obok. Wystarczy poobserwować z okna.

Pracodawca

@Klaudia

Niestety nie możemy się zgodzić z tą opinią. Menagerowie, zawsze starają się pomóc w sprawach kadrowych w przypadku urlopów w danym sklepie, do zgłaszania usterek służy specjalny portal dzięki, któremu jesteśmy w stanie szybko dotrzeć do każdego sklepu mieszczącego się w woj. kujawsko - pomorskim i wielkopolskim. Jeśli chodzi o zwiększony towar staramy się pomóc w sprzedaży i uzyskaniu większej premii, która jest zależna od wyników.

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Szybko i sprawnie. Telefon,rozmowa...jeśli cos by nie pasowało,to manager nie zapytał kiedy moge zacząć prace. Zaczęłam nastepnego dnia. Pracuje do dziś.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

No cóż ja mam umowę,panie pracujące ze mną też mają umowę ???? Koszule mam bez dziur ???? na środki czystości otrzymuje kasę co miesiąc . Ustawiam kanapki jak jest w instrukcji (usunięte przez administratora) robię zdjęcia skoro mi karzą ... No i co ...? Pracuje ,mam wynagrodzenie ( odrazy mówię ZAWSZE NA CZAS, żeby zaraz ktoś nie powiedział że się spóźniają z wypłata ????

Wanda

Nie bardzo rozumiem o co chodzi z tą instrukcja robienia kanapek. Mógłby ktoś napisać coś więcej? Pisali tu o braku urlopu. To jak jest jeśli ktoś planuje kątem wyjazd? Trzeba brać bezpłatne wolne?

Majka
@Pracownik

A na jaki czas zwykle są zawierane umowy ? Nie rozumiem, więc zapytam' po co robione są zdjęcia kanapek? Daj znać do którego dnia jest kasa na koncie żebym wiedziała kiedy mogę się spodziewać.

Pracodawca

@Pracownik

Dziękujemy za Twoją opinię. Pozdrawiamy, Zespół Grochola Prawdziwy Chleb. Jan - Dar Sp. z o.o.

Pracodawca

@Majka

Umowa zlecenie jest zawierana na okres 3 miesięcy (w tym 2 tygodniowe szkolenie stanowiskowe). Po upływie 3 miesięcy Pracownik zobowiązany jest zdać test wiedzy, który wykonuje w obecności Menagera. Po zdanym teście przygotowujemy dla Pracownika Umowę o Pracę.

Były niedoszły pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Nie polecam, przeszłam pod koniec zeszłego miesiąca rozmowę kwalifikacyjną, byłam na dniu próbnym, za który do dziś mi nie zapłacono, podpisałam wszystkie dokumenty (formularze, ubezpieczenia itd, bez umowy). Miałam zacząć pracę od jutra a dziś dzwoni do mnie kierowniczka i mówi że jednak mnie nie chcą. Stracone trzy tygodnie z poszukiwania pracy, bo komuś się nagle odwidziało. I to głupie tłumaczenie, że jakaś inna pracownica ma przyjść na cały etat i nie mają dla mnie etatu, mimo że pierwsza się zatrudniłam. Nie polecam totalnie, szkoda czasu na takie coś. @pracodawca od kiedy legalne jest niepłacenie za dzień próbny?

3
Irmina
Inne
@Były niedoszły pracownik

Ale była wgl mowa o tym, że kasa za dzien próbny będzie? Czy na ten jeden dzień była jakaś umowa podpisana czy tylko takie słowne zapewnienie? Jaka to miała być stawka za taką próbę w firmie?

3

Pracodawca

@Były niedoszły pracownik

Szanowna Pani, niestety nie możemy zgodzić się z Pani opinią, ponieważ jest ona niezgodna z prawdą. Z informacji jakie uzyskaliśmy z działu kadr wynika, że otrzymała Pani umowę i została Pani zatrudniona na dzień próbny, po którym zrezygnowała Pani ze świadczenia usług. Została Pani zatrudniona na umowę zlecenie, w przypadku tej umowy wynagrodzenie jest wypłacane do dnia 15 każdego miesiąca, stąd Pani komentarz z dnia 8.09, że do dziś nie otrzymała Pani wypłaty jest bezzasadny. Otrzymała również Pani odpowiedź od Zarządu na wiadomość e-mail kierowaną przez Panią do naszej spółki. Mamy nadzieję, że odpowiedź Zarządu Spółki rozwiała Pani jakiekolwiek wątpliwości co do wypłaty wynagrodzenia. Pozdrawiamy Zespół Grochola Prawdziwy Chleb. Jan - Dar Sp. z o.o.

Ola
Kandydat
 Pytanie

Mam pytanie o grochole w białych błotach w netto, jak tam jest! Ktoś fajny zarządza sklepem? Jak ludzie i zarobki, i oczywiście pytanie o jakiej umowie mogę myśleć? Dziękuję

Pytanie
 Pytanie

Na jakie wynagrodzenie można liczyć w firmie Jan-Dar Sp. Z o.o.? 5 lutego na portalu Pracuj.pl pojawiło się ogłoszenie na stanowisko Koordynator Sprzedaży. Ktoś z Was aplikował?

Klient
Inne
 Pytanie

Na czym polega ustalenie cen na sklepach w Nakle nad Notecia są 2 sklepy a ceny całkiem inne . Na dole po 13 pojawiają się promocje i to na wiele towarów a na Mroteckiej jak się idzie to ceny nie podlegają promocji , od czego jest to zależne? Tymbardziej że na dole codziennie spotykam się z wieloma promocjami

Pytanie
 Pytanie

Jaka umowa obowiązuje w Jan-Dar Sp. Z o.o. podczas okresu próbnego?

Looolloo
Były pracownik
@Pytanie

Zlecenie i to często nawet ponad pół roku

Ewa
Inne
@Looolloo

Czyli zlecenie jest na początek? Można później przejść na umowę o pracę? No i idąc dalej to czy można tu uzyskać umowę na czas nieokreślony?

Ola
Pracownik
@Ewa

Tak oczywiście umowa zlecenie jako okres próbny. Minimum 3 miesiące. Jeśli po 3 miesiącach się sprawdzisz nie ma przeciwwskazań do przejścia na umowę o pracę.

Ewa
Pracownik
@Pytanie

Umowa zlecenie

Ola
Pracownik
 Pytanie

Nawet o zlecenie trzeba się prosić. Często dostajesz z "poślizgiem ". Atmosfera? Proszę poczytać wpisy. 100 % prawdy niestety. Ja oceniam na minus.

Wanda
Inne
@Ola

A jak pieniądze? Można chociaż dobrze zarobić skoro atmosfera i zarządzanie na minus?

Zajawka
Kandydat
 Pytanie

Dużo negatywnych opinii i wskazywanie na łamanie Kodeksu Pracy oraz (usunięte przez administratora). A czy ktoś to w ogóle zgłosił do PIP lub Sądu Pracy, czy tylko żale nad swoim losem w internecie, czyli rasowa piaskownica?

Zajawka
Pracownik
@Zajawka

Zgłaszane jest notorycznie i (usunięte przez administratora) Z tym robią jak Darek ma znajomości to wszystko da się schować pod śmierdzący dywan .

Zajawka
Kandydat
@Zajawka

No coś mi się nie wydaje, że do sądu nikt się nie zgłosił o pomoc. Tam nie ma koleżeństwa. Poza tym PIP już też nie działa jak kiedyś, że wychodzi z pełnymi siatami i przymyka oko na niedopatrzenia. Wiem, bo sama miałam z nimi do czynienia, jako pracownik walczący z nieuczciwym pracodawcą i jestem zadowolona z efektu. Wiem też, że ludzie często mocni są w gębie za plecami pracodawcy, czy w necie - jak tu, ale w rzeczywistości boją się zaingerować, bo to nieco zachodu wymaga, a naród leniwy.

Anonim
Były pracownik
 Pytanie

Panie Dario Prezesiku, może się Pan wypowie???? ????

Magda
Inne
 Pytanie

Jako stała klientka mam bardzo ważne pytanie. Co się stało z sałatkami? Kupowałam u was systematycznie sałatki i zawsze byłam zadowolona z ich jakości. Niestety od niedawna te sałatki wyglądają jakby ktoś zapomniał dodać sałaty, a przypominam, że kosztują one prawie 15 zł. Składniki zajmują mniej więcej 1/4 czy 1/3 opakowania. Sałata tak podrożała, że liczycie się z każdym listkiem czy o co chodzi??? Mam nadzieję, że sklep powróci do dawnego wyglądu sałatek, bo na chwilę obecną zaprzestałam ich zakupu, gdyż nie są warte wydania nawet połowy tej ceny...

Joanna
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda szkolenie ile powinno trwać by świeży pracownik mógł śmiało zacząć pracę ?

1
Xxx
Pracownik
@Joanna

Szkolenie trwa 2-3 dni i do dzieła.

Izabela
Inne
@Xxx

No i w jaki sposób ono przebiega?

Pytanie
 Pytanie

Czy Jan-Dar Sp. Z o.o. ma ściśle ustalone godziny pracy?

Pp
Były pracownik
@Pytanie

Nie

Xy
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Tak, przychodzisz na 4:00 do ?? Niewiadomej, po czym płacą ci za 8 (usunięte przez administratora) Bo nadgodzin u nas nie ma ????

Ona
Pracownik
@Xy

To racja i od 4, praca obowiązki, telefony i wysluchiwanie że ciągle źle nie mówiąc o pracy dodatkowej co musisz zrobić poprostu jedną osoba etatów ha3 lub więcej no cóż taka prawda.

Iza
Inne
@Ona

Jak się godzicie to macie.... To żłobek czy przedszkole? Nigdy w życiu nie zgodziłabym się na takie traktowanie

Aa
Były pracownik
@Xy

Niestety taka prawda. Od lat ta sama polityka widzę....

Maria
Były pracownik
 Pytanie

Nie polecam. Stosowany jest notoryczny (usunięte przez administratora) próba ukazania wyższości przez menadzerow i kierownictwo. Pracownicy są traktowani przedmiotowo. Pracodawca nie daje prawdziwych umów, „umowa” miała być na 3 miesiące była dana na 1,5 miesiąca(usunięte przez administratora) Nie miła atmosfera, pracodawca żąda po tygodniu pracy by umieć wszystko. Ciągła rotacja. Menadżerka z góry powiedziała ze nie ma czegoś takiego jak „choroba” lub „l4” niestety zachorowałam i musiałam iść na l4. Koleżanka która robiła ze mną została zwolniona po 3 tygodniach mówiąc: nie zamykała pani sklepu, nie nadaje się tu pani. (A nikt nie pokazał jak zamykać). Zwalniając pracodawca powiedział: pójdzie pani za porozumieniem stron czy mamy panią zwolnić z dniem dzisiejszym? - [x] Zero wyjaśnień dlaczego została zwolniona. Ja na szczęście sama się zwolniłam, i to była najlepsza decyzja w moim życiu. Nie wytrzymałabym tam ani minuty dłużej. Nie odzyskałam swojego fartucha który zostawilam a to był mój prywatny. Gdy poszłam się zapytać o fartuch kierowniczka mi powiedziała ze to nie jest jej problem. (usunięte przez administratora). Ostrzegam każdego przed ta praca. Nie dajcie się złapać Sklep Środa Wlkp

klient z Bydgoszczy
Inne
 Pytanie

Ma ktoś z Was adres e-mail do firmy Jan-Dar? W piątek kupiłem ciasto jogurtowe z jabłkiem z dodatkiem- pleśń w środku ciasta!!! Chciałbym zgłosić reklamację ,a nie widzę na google strony www oraz adresu email.

Młoda
Pracownik
@klient z Bydgoszczy

Nawet zgłoszenie do siedziby niczego nie zmieni, ta firma to dno,syf i (usunięte przez administratora) płacą gruba kase jak przychodzi sanepid...żeby nie zamknęli zakładu

Marysia
Inne
 Pytanie

Dzień dobry, w Wągrowcu chyba też nieciekawie. ? Taka rotacja dziewczyn .... Coś musi być nie tak ????... Za to pieczywo najlepsze w mieście. Chleb z metra bardzo smaczny.

pracownica
Pracownik
@Marysia

rotacja bo obiecują umowy o pracę a potem dają same zlecenia, obiecując, że następna umowa będzie już "normalna" a potem się okazuje, że znów zlecenie, bo nie ma etatu.. . teraz nikt nie chce śmieciówek.

Marysia
Inne
@pracownica

Jestem klientka od blisko 3 lat .... Co do obsługi nie mam zastrzeżeń, choć tych uśmiechniętych pań, które przyciągaly już nie ma ... :/ Widać, że jest za mało ekspedientek bo długie kolejki są. Najgorsze są soboty. Zdarzyło się, że stałam w kolejce poza marketem.

pracownica..
Pracownik
@Marysia

no kolejki są, ekspedientek mało bo i etatów mało. Choć mimo pandemii spożywka idzie normalnie a i obroty nie są niższe niż wcześniej a etaty są cięte.. na popołudniu jest 1 pracownik co musi ogarnąć kolejki, sklep, piece, towarować, w między czasie co chwilę raportować bieżącą sprzedaż, zliczać, zdać towar, pomyć lady, lodówki, rozliczyć dzień i przygotować sklep na rano.. a etatów dla nowych pracowników brak. dają im śmieciówki- zlecenia i jak tylko zauważą, że na etat nie mają co liczyć to odchodzą i szukają normalnej pracy.

Anna
Były pracownik
@pracownica..

Cześć, chciałabym się podzielić swoją opinią na temat pracy na punkcie w Wągrowcu. Praca, pomimo fajnej ekipy nie była łatwa. brak pomocy od strony pani kierownik i pani manager. Notoryczne nieporozumienia. Brak przekazywania informacji. Ekspedientki musiały za każdym razem się domyślać czy o to chodzi.. a jak dobrze było wszystko zrobione to i tak było źle. Notoryczne Nie przestrzeganie doby pracowniczej... Narzucane okresy urlopów wypoczynkowych. Pracy co nie miara na rano szczególnie bo trzeba dostawę sprawdzić, zgodnie z fakturą,(której często nie było) wyłożyć towar, zrobić wypiek bułek, uszykować sałatki, kanapki w dwie osoby w przeciągu godz było niewykonalne. Tak samo jedna osoba wieczorem by ten bałagan posprzątać popakować towar do zdania i przygotować ladę na następny dzień i z raportować dany dzień sprzedażowy. Ale to zawsze była wina pracownika bo to zła organizacja pracy. Praca niby od 5-13, i od 13-21 ale nigdy w tym czasie się człowiek nie wyrobił. Raportowanie sprzedazY co 3 godz wybranego produktu bardzo psuło jakość obsługi,... Wiecznie praca w stresie gdy klienci stoją za drzwiami marketu a tu trzeba napisać smsa z raportem do p.manager. Praca efektywna w 2 osoby jest poprostu na tym punkcie niemożliwa. Nie wspomnę, że przerwy śniadaniowe na punkcie nie zawsze są przestrzegane.. brak normalnego grafiku i skakanie raz na rano raz na popo. Człowiek nie miał czasu na regenerację ... Ale uważam, że czynnikiem najbardziej stresowym była konieczność kontaktu z panią manager jako przełożonym. W strachu odbierało się od niej tel. Nierzadko była to bardzo nerwowa rozmowa... Z uniesionym głosem itd.... Szczerze Nie polecam ...

marta
Były pracownik
@pracownica

Taka niestety jest praca albo zlecenie albo inna nowa osoba samo zycie

marta
Pracownik
@Anna

taka jest prawda niestety wymagania takie ze pracownik nie możne skupić się na sprzedażny tylko na telefonach ,informacjach ,robienie zdjęć wysyłaniu raportów i to z poleceniem np,do godz 11 proszę podać do godz 10 proszę podać itd nie ma płynnej spokojnej pracy z klientem tylko tel i ciągła informacja co i czego dotyczy itd .A temat managera to tylko jak się pali w biurze to ciągle tel i ciągła nagonka i krzyki zero pomocy pracownik nie możne się wypowiedzieć bo zaraz jest skreślany przez managera i ciągle strach i nerwy Zastanawiam się czy pracodawca jest aż tak zły jak menado czy to tylko siła wyższa managera potrafi zrujnować spokojną prace w firmie bo wymiana pracowników jest ilością straszna nie dziwie się bo przychodzi czas ze człowiek nie daje rady nawet jesli chce pracować

Była pracownica
Były pracownik
@Marysia

To prawda że chlebek pyszny. Reszta pod wszelką krytyką. Dziwne wewnętrzne przepisy, a co za tym idzie nacisk na pracowników. Trzeba mieć mocne nerwy. Placek po terminie z pleśnią kierowniczka karze sprzedawać po przecenie. Wstyd żeby robić coś takiego. A najważniejsze umowy śmieciowe i jak to mówi pani Menager "cieszcie się że macie pracę". Za mniej niż najniższa krajowa. Osobiście nie polecam.

N
Pracownik
@Była pracownica

Boże, jak dobrze, że piszecie o swoich doświadczeniach z tą firmą. Niestety w 99 %negatywnych. Ja miałam przyjść na szkolenie, ale po rozmowie kwalifikacyjnej miałam tyle wątpliwości, że musiałam wejść na tą stronę. Jest to pierwsza firmą, o której naczytałam się tyłu złych rzeczy. I nie wierzę w to, że wyssanych z palca. Taka pat. logia, że nikt tam nie będzie chciał pracować, niech kierowniczki i menagerki same prowadzą ten biznes. Szacunek i normalne warunki pracy to podstawa w pracy, a nie (usunięte przez administratora) i zastraszanie ludzi. (usunięte przez administratora) Piekiełko. Żal ludzi, którzy muszą tam pracować.

Monika
Inne
 Pytanie

Czy ktoś w koncu zrobi porządek w sklepie na błoniu? Okropna obsługa, ciągle obrażone miny maja kobiety, szczególnie Pani w blond włosach. Nie można swobodnie robić zakupów. Niechętnie się w tym miejscu przebywa. Nie jestem pierwsza osobą której obsługa w tym sklepie sprawia problem.

2
Grochola
Kandydat
@Monika

Tez tak odczuwam już zakupów tam nie robię ze względu na personel tragedia a była taka fajna obsługa i została zwolniona

Dorota
Inne
@Grochola

Nie zgadzam się z tymi opiniami jestem stałą klientką zakupy robię tam codziennie od kilku lat. Panie pracujące w tej piekarni są bardzo miłe chętnie doradzą w wyborze dobrego chlebka lub bułeczek zawsze uśmiechnięte .Ktoś kto wstawia takie opinie nie wie co znaczy zła obsługa .Fajny personel to chyba nie ta pani w rudych włosach co tam pracowała. Ta osoba to dopiero odstraszała ludzi swoją osobą wiecznie naburmuszona i niezadowolona mina .Cieszę się że zmieniła się obsługa i z zadowoleniem robię tam zakupy

klient z konina
Inne
 Pytanie

Witam wszystkich co piszą pozytywne i negatywne opinie.Czasem zastanawiam się ile trzeba mieć jadu w sobie by pisać takie zmyślone opinie tylko po co to komu po co ta złość nienawiść jeśli coś nie podoba się można powiedzieć prosto w oczy (czy bark odwagi )? Jestem stałym klientem w Koninie i nie zauważyłam aż takiej nienawiści stojąc w kolejce każda z pań podoła swoim zadaniom każda chce by klient był zadowolony uśmiechnięte panie mimo kolejki która czasem jest potrafią zażartować ze czasem miło się stoi w kolejce. Po co ludzie piszą takie bzdury widzę jak te panie pracują i wiem ze czasem każdy może mieć ciężki dzień ,ale to nie powód by aż tak oczerniać osoby i jakim to trzeba być człowiekiem przychodząc a później opisywać bajki które są nie warte czytania.Życzę tej osobie by kiedyś ją spotkało opisanie osoby jej samej jakim to ona /on/ jest człowiekiem A panie głowa do góry jest klimat fajny i miła obsługa dziękuje za każda serdeczna kawę oraz miła obsługę do zobaczenia na kolejnych zakupach.Pozdrawia nieznajoma

3
Milosz
Inne
@klient z konina

Witam Państwa. Robia moi znajomi tam zakupy i są niezadowoleni te dwie panie blondynki kierowniczka sklepu i zastępca są okropne, najlepiej obsługują swoich i jak ktoś u nich na kontroli jest. Dziwię się że szefostwo je trzyma, same sobie piszą pozytywne opinie, od tej pory jak jedna z tych pan powiedziała mi pani kierownik ze jak mi się nie podoba są inne sklepy, więc to zrobiłem. Chodzę do Piekusia panie są przemiłe, obsługa najwyższej klasy nie to co u Grocholi wstyd i hańba.

Klientka
Inne
@klient z konina

Witam. Ma Pan rację, te dwie panie są straszne, ale umieją mydlić oczy innym,. Sama tam kupowałam pieczywo i ciasto, ale tego już nie robię i moi znajomi. Są inne piekarnie na wysokim poziomie. Nie wiem jeżeli są złe opinie na stronie na te panie czemu nikt nie reaguje, czy poprostu tak potrafią perfidnie kłamać. Jest tyle ludzi przemylych do pracy . Też bym chciała żeby te dwie blondynki nie pracowały, wróciłabym z znajomymi do tej piekarni.

Roman
Pracownik
@klient z konina

Co może wiedzieć klient o atmosferze w pracy i stosunkach pracowmik kierownik menager

Klientka
Inne
@Roman

Witam. Piekarnia Grocholi w Koninie to porażka. Panie blondynki to sa niemile,pyskują,co one tam jeszcze robią. Ludzie chwala jje ,ale kto ,chyba znajomi tych pan Jestem postronna osoba i nie robią tam zakupow,piekarnia Piekus jest dużo lepsza i obsługa na 6 najlepsza . Zal mi tych ludzi którzy robią tam zakupy.

Sławomir
Inne
@Klientka

Może w takim przypadku warto zgłosić te uwagi bezpośrednio do piekarni? Zachęcam też wszystkich pracowników Jan-Dar Sp. Z o.o. do dzielenia się swoimi opiniami na temat pracy w tym miejscu, każdy szczery wpis jest cenny dla potencjalnych kandydatów.

Zostaw merytoryczną opinię o Jan-Dar Sp. Z o.o. - Szubin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Jan-Dar Sp. Z o.o.
Przejdź do nowych opinii