World Trans to jedna wielka (usunięte przez administratora) i kontrabanda. Mój chłopak u nich pracował. Kierowcy to narzędzia do pracy i pionki na mapie do zarabiania pieniędzy Jazda głównie w nocy jak kontrolę drogowe pójdą spać bo auta są przeładowane. Na firmie jeden wielki (usunięte przez administratora) bo jest tam więcej biurokracji niż samochodów dostawczych na placu. W spedycji wiele nieporozumień które odbijają się niestety na kierowcach bo ktoś komuś czegoś nie przekazał. Ktoś pytał jak wygląda ścieżka kariery w firmie. A no wygląda tak że kierowcy często nie śpią po dwie noce a praca głównie 24/7 także kariera może się zakończyc powrotem do Polski na wózku inwalidzkim. Także kto się do nich wybiera niech się dwa razy zastanowi nim będzie za późno bo to (usunięte przez administratora). Musisz liczyć na łaske pracodawcy jeśli u nich pracujesz. Jedno wielkie (usunięte przez administratora) bo puste auta ważą blisko 4t a są zarejestrowane na 3,5t i jeżdżą bez tachografu.Kierowcy zasługują na szacunek bo gdyby nie parobki to prezes nie jeździł by Porsche tylko na rowerze. A pozytywnych opinii nie bierzcie pod uwagę bo większość to pierdoły pisane pewnie przez znajomych pracodawcy. A firma nie potrafi udzielić sensownej odpowiedzi tylko pisza o jakiejś zazdrości i żalach Pozdrawiam
Czy poszukiwani przez Poicję, Malgorzata Musielak i Tomasz Musielak są powiązani rodzinnie z tą firmą? Pytam jako kandydat na kierowcę, bo nie chcę trafić na minę jak ostatnio, gdzie właściciel zażywał nakotyki, krzyczał przez telefon, bo nie przewidział święta w Belgii i zakazu jazdy, a wziął ładunek z dostarczeniem na styk. Oczywiście nie wziął pod uwagę korków na autostradzie i czasu kontroli drogowej.
Z firmą jestem związany od lat i nie wiem po co są te negatywne komentarze. Byłu kilku kierowców którym się pomyliło kto u kogo pracuje a teraz się mszczą w komentarzach ???? Praca dobrze płatna pieniądze zawsze na czas kontakt z szefostwem, spedycja zawsze dobry. Zresztą każdy ma wybór jak jest komuś źle to po co się męczy, nie znam firmy która płaci tak dobrze . Ktoś napisał że auta porozwalane i mają tylko zarabiać co mnie rozbawiło bo flota zaczyna się od 2019 w zwyz. Jeżeli ktokolwiek się waha nad podjęciem pracy poprzez durne komentarze polecam przyjechać zobaczyć jak to wszystko wygląda a później śmiać się tak jak ja z tych negatywów w komentarzach poniżej ????
Taki oto napis powinien widnieć nad bramą wjazdową do tego (usunięte przez administratora). Nie szanują ludzi a kierowcy to personel 2 klasy. Po części nie dziwię się bo większość z nich to (usunięte przez administratora)lkoholicy. Firma to jedno wielkie (usunięte przez administratora) a Prezes Bartuś to (usunięte przez administratora) czubek własnego nosa i któremu wiecznie za mało. Potrafi wyzywać kierowców jeśli się spóźnisz lub coś pójdzie Nie po jego myśli. Niejeden pracownik chciał mu spuścicić za to łomot. Biuro to jedno wielkie grono przyjaciół które kierowców ma w dalekim poważaniu. W aucie radzę nic nie zostawiać swego czasu zginęła mi nawigacja warta 1950zl. Po zgłoszeniu tego do biura uzyskałem odpowiedź: NO I CO W ZWIĄZKU Z TYM Ostrzegam wszystkich przed tą firmą!!!
Czy ktoś próbował postawić warunek i nie pojechać, skoro to kierowcy odpowiadają w razie kontroli? Czy były za to jakieś konsekwencje?
Witam pracowałem w tej firmie około pół roku nie polecam ze względu na przeładowany samochód oraz czas pracy. Z początku było dobrze kilka tras ale później jak spedytorzy zobaczyli, że da się radę więcej przejechać to próbowali wyciągnąć jeszcze więcej. Praca po godzinie 18:00 ze względu mniejszą liczbę kontroli policji. Wynagrodzenie wypłacane na czas lecz jest ryzyko jeśli coś się stanie a zawsze jesteś przeładowany bo samochód na pusto waży 3.5T a jest zarejestrowany do 3.5T to nie Pan Bartosz Musielak idzie do (usunięte przez administratora) tylko ty! Zgodziłeś się na zabranie towaru podpisałeś dokument CMR trudno on będzie się z ciebie śmiał bo zgarnie na tobie śmietankę a ty nic nie zrobisz będziesz tylko mówił po co ja jeździłem dla tej firmy. Pan Bartosz Musielak posiada kilka firm ze względu na to, że płaci mniejsze opłaty związane z firmą jak i przez to iż dostaję zakaz w danym kraju. To się niedługo skończy Bartku poczekaj jeszcze chwilę. Już masz mnóstwo spraw w sądzie a będzie jeszcze więcej pieniądze ci nie pomogą bo organy dostaną więcej od Państwa niż cała twoja firma jest warta. Pozdrawiam czytających.
Padło już tutaj parę razy stwierdzenie, że płacą po terminie pensje. A jak sytuacja wygląda z nowymi pracownikami, Ci też mają od początku opóźnienia w wypłatach? Chłopak chciałby pracować tu jako kierowca, ale chciałby normalnie dostawać kasę... Jeśli już dostanie się pieniądze to można chociaż liczyć na jakieś odsetki za zwłokę?
UWAGA! NIE PŁACĄ!!!!!!!! Wykonana usługa transportowa dnia 01.09.2023 termin 30dni. Niestety dzisiaj mija 55dzień terminy zapłaty i nikt nawet nie raczy odebrać telefonu! Taka firma zasługuje mna zamknięcie.
Pytanie, co na to pracownicy firmy i tu szkoda, że tak trudno Wam się skontaktować. A co do pracy w tej firmie, to jak tu jest z wypłatami, pieniądze wpływają na konto bez opóźnień, tak jak wypada termin rozliczeniowy w UoP? Kto z pracowników coś dopisze o warunkach pracy? Zwłaszcza, że wyczytałem z wrześniowej opinii z forum, żeby nie wierzyć zbytnio w wypisywane tu pozytywy, bo to ponoć szef pisze, by łatwiej było im kogoś znaleźć. Pisano o pracy kierowcy, że ponoć ludzie szykowali się do zmiany pracodawcy i że ponoć był zakaz zatrzymywania się w Belgii. No więc, jak tu jest z pieniędzmi, ile to płacą kierowcą?
Z wypłatami różnie, wypłacane czesto w ratach lub dopiero jak wyjedziesz, ostatnie pół roku rzadko podstawa była na czas. Kombinowanie z wypłatami. Na początku płacą ok w czas, abyś jeździł, potem coraz gorzej. Są lepsze firmy, to jest najgorszy (usunięte przez administratora) transportu w Europie. Kierowca dostaje zakazy za przeładowane Auto czy to w Anglii czy Szwecji, często zostaje zostawiony sam z problemem.
Czy zdarzają się nadgodziny w Worldtrans Sp. z o.o.?
Weszłam tutaj, żeby sprawdzić opinie, ponieważ chciałabym spróbować swoich sił jako kierowca. Wiele komentarzy mówi o przeładowanych autach - ktoś zgłaszał szefowi, że jest to problem i ryzyko? Jaka była jego reakcja? Poza tym chciałabym się dowiedzieć jaka umowa jest oferowana przez firmę i jakie są w niej zapisy?
Wszystkie pochwały i pozytywne komentarze to zwykłe bzdury pisane przez(usunięte przez administratora) Szefa pisane po to by łatwiej było im znaleźć jelenia do czarnej roboty. Większość kierowców z którymi rozmawiałem w UK chce się od nich ewakuować. W Belgii kierowcy pewnie już sikają do butelek w czasie jazdy bo mają zakaz zatrzymywania się w Belgii i wiele innych.
Taki oto napis powinien widnieć nad bramą wjazdową do tego (usunięte przez administratora). Nie szanują ludzi a kierowcy to personel 2 klasy. Po części nie dziwię się bo większość z nich to (usunięte przez administratora)lkoholicy. Firma to jedno wielkie (usunięte przez administratora) a Prezes Bartuś to (usunięte przez administratora) czubek własnego nosa i któremu wiecznie za mało. Potrafi wyzywać kierowców jeśli się spóźnisz lub coś pójdzie Nie po jego myśli. Niejeden pracownik chciał mu spuścicić za to łomot. Biuro to jedno wielkie grono przyjaciół które kierowców ma w dalekim poważaniu. W aucie radzę nic nie zostawiać swego czasu zginęła mi nawigacja warta 1950zl. Po zgłoszeniu tego do biura uzyskałem odpowiedź: NO I CO W ZWIĄZKU Z TYM Ostrzegam wszystkich przed tą firmą!!!
Możesz napisać czy dawno tu pracowałeś? I jak długo? Jaka jest flota? Pisali tu też o problemie z przeładowanymi samochodami - prawda to? W razie kontroli to kto za to odpowiada?
Pracowałem swego czasu lecz stanowczo za długo. Auta to iveco Daily 7,5t. Które powinny mieć tachografy bo to kat C Przeładowane auta to normalka u nich. W razie kontroli odpowiada kierowca. 80% ładunków to UK. Niestety Angole ustawili na nich nagonkę bo ten (usunięte przez administratora) ładował po 5t na samochody i ciągle na nich polują. Ostatnia wpadka miała miejsce na Ashfordzie. Pozatym firma ma już prokuraturę na karku więc raczej za długo nie pohula. Polecam ci extrego 450zł na własnej działalności na chłodni auto pod dom i wszystko na legalu niż użerać się z wielkopolskim pyrą.
Czy ktoś próbował postawić warunek i nie pojechać, skoro to kierowcy odpowiadają w razie kontroli? Czy były za to jakieś konsekwencje?
Też jestem tu z powodu trwającego naboru na posadę Kierowca krajowy kat. C. Szukam info dla brata, bo napisali, że praca jest od zaraz. Czy wiecie ile czasu mija od rozmowy rekrutacyjne do pierwszego wyjazdu? I jakie badania czy wizyty u lekarza są wymagane przed podjęciem pracy?
Nie polecam Rozliczenie pensji podstawowej jak na umowie jest na koniec miesiąca ale jak nie wyruszysz w trasę bo jesteś np akurat na wolnym to ci nie wypłacą. Dopiero jak wyjedziesz to dostaniesz wypłatę. A co do jazdy to jak by mogli to byś jeździł bez odpoczynku i tylko esmsy od Bartka cytuje : Dziś ogień bo jutro rano ma być dostawa a przejechałeś już 600kilometrów a przed tobą drugie tyle Więc warto się zastanowić przed pracą w tej firmie
Z firmą jestem związany od lat i nie wiem po co są te negatywne komentarze. Byłu kilku kierowców którym się pomyliło kto u kogo pracuje a teraz się mszczą w komentarzach ???? Praca dobrze płatna pieniądze zawsze na czas kontakt z szefostwem, spedycja zawsze dobry. Zresztą każdy ma wybór jak jest komuś źle to po co się męczy, nie znam firmy która płaci tak dobrze . Ktoś napisał że auta porozwalane i mają tylko zarabiać co mnie rozbawiło bo flota zaczyna się od 2019 w zwyz. Jeżeli ktokolwiek się waha nad podjęciem pracy poprzez durne komentarze polecam przyjechać zobaczyć jak to wszystko wygląda a później śmiać się tak jak ja z tych negatywów w komentarzach poniżej ????
Popieram .Wszystkie złe opinie ,to wypowiedzi tych co już nie mają szansy wrócić do tej firmy .
Długo pracujesz w tej firmie? Są jakieś szanse na podwyżki? I czy atmosfera między szefostwem a pracownikami faktycznie jest taka dobra jak było wspominane w komentarzach?
Bez problemów? Jakie teraz masz na myśli, bo rozumiem, że na bazie swojego doświadczenia to piszesz?
Rozumiem rozgorączkowanie, ale trzymajmy klasę. W czym najbardziej się z nim nie zgadzasz? Pisał, że zadowolony jest z zarobków, to napisz proszę, ile płacą? I jak układa się współpraca ze spedycją oraz szefostwem?
World Trans to jedna wielka (usunięte przez administratora) i kontrabanda. Mój chłopak u nich pracował. Kierowcy to narzędzia do pracy i pionki na mapie do zarabiania pieniędzy Jazda głównie w nocy jak kontrolę drogowe pójdą spać bo auta są przeładowane. Na firmie jeden wielki (usunięte przez administratora) bo jest tam więcej biurokracji niż samochodów dostawczych na placu. W spedycji wiele nieporozumień które odbijają się niestety na kierowcach bo ktoś komuś czegoś nie przekazał. Ktoś pytał jak wygląda ścieżka kariery w firmie. A no wygląda tak że kierowcy często nie śpią po dwie noce a praca głównie 24/7 także kariera może się zakończyc powrotem do Polski na wózku inwalidzkim. Także kto się do nich wybiera niech się dwa razy zastanowi nim będzie za późno bo to (usunięte przez administratora). Musisz liczyć na łaske pracodawcy jeśli u nich pracujesz. Jedno wielkie (usunięte przez administratora) bo puste auta ważą blisko 4t a są zarejestrowane na 3,5t i jeżdżą bez tachografu.Kierowcy zasługują na szacunek bo gdyby nie parobki to prezes nie jeździł by Porsche tylko na rowerze. A pozytywnych opinii nie bierzcie pod uwagę bo większość to pierdoły pisane pewnie przez znajomych pracodawcy. A firma nie potrafi udzielić sensownej odpowiedzi tylko pisza o jakiejś zazdrości i żalach Pozdrawiam
Czy poszukiwani przez Poicję, Malgorzata Musielak i Tomasz Musielak są powiązani rodzinnie z tą firmą? Pytam jako kandydat na kierowcę, bo nie chcę trafić na minę jak ostatnio, gdzie właściciel zażywał nakotyki, krzyczał przez telefon, bo nie przewidział święta w Belgii i zakazu jazdy, a wziął ładunek z dostarczeniem na styk. Oczywiście nie wziął pod uwagę korków na autostradzie i czasu kontroli drogowej.
Jaki jest okres rozliczeniowy w Worldtrans Sp. z o.o.? Kiedy można spodziewać się przelewu wynagrodzenia?
Jedna z najlepszych firm transportowych w jakich pracowałem. Polecam.
World Trans to jedna wielka (usunięte przez administratora) i kontrabanda. Mój chłopak u nich pracował. Kierowcy to narzędzia do pracy i pionki na mapie do zarabiania pieniędzy Jazda głównie w nocy jak kontrolę drogowe pójdą spać bo auta są przeładowane. Na firmie jeden wielki (usunięte przez administratora) bo jest tam więcej biurokracji niż samochodów dostawczych na placu. W spedycji wiele nieporozumień które odbijają się niestety na kierowcach bo ktoś komuś czegoś nie przekazał. Ktoś pytał jak wygląda ścieżka kariery w firmie. A no wygląda tak że kierowcy często nie śpią po dwie noce a praca głównie 24/7 także kariera może się zakończyc powrotem do Polski na wózku inwalidzkim. Także kto się do nich wybiera niech się dwa razy zastanowi nim będzie za późno bo to (usunięte przez administratora). Musisz liczyć na łaske pracodawcy jeśli u nich pracujesz. Jedno wielkie (usunięte przez administratora) bo puste auta ważą blisko 4t a są zarejestrowane na 3,5t i jeżdżą bez tachografu.Kierowcy zasługują na szacunek bo gdyby nie parobki to prezes nie jeździł by Porsche tylko na rowerze. A pozytywnych opinii nie bierzcie pod uwagę bo większość to pierdoły pisane pewnie przez znajomych pracodawcy. A firma nie potrafi udzielić sensownej odpowiedzi tylko pisza o jakiejś zazdrości i żalach Pozdrawiam
Co Ty w ogóle piszesz kobieto? Ty rozumiesz w ogóle znaczenie słowa "kontrabanda" ? To raz. A dwa? Nie gadaj głupot, bo z jazdą wcale nie jest gorzej niż gdzie indziej - a w wielu przypadkach jest większy luz. Płacą dobre pieniądze, które są zawsze na czas. I z szefostwem można się dogadać ze wszystkim. Tylko trzeba być też człowiekiem i wykonywać swoje obowiązki sumiennie. I nie. Nie jestem znajomym pracodawcy. Robię tu półtora roku i nigdy nie miałem z niczym, ani z nikim problemu. Szanuję swoją pracę i staram się szanować pracę innych i zobacz. Magia! Inni odpłacają mi tym samym!
Panie B to może powiedz pod jakim nr rejestracyjnym jeździsz?? Fakt pieniądze są może i dobre i głównie zaraz po zjeździe do domu. Ale czy wiozłesś kiedyś 5T ładunku na samochodzie??? Więc się lepiej zastanów dlaczego jest tak dobra stawka. Bo w razie wypadku z twojej winy idziesz do kryminału bo auta jeżdżą przeładowane. Jeden Pan kierowca z pod Krakowa będzie miał sprawę w Angielskim sądzie za przeładowanie auta. Tylko Ciekawe czy Pan Prezes B zapłaci mu za samolot w obie strony i opłaci hotel??? Drugi kierowca został złapany na wadze drogowej w Anglii 3x i dostał ostrzeżenie że następnym razem pójdzie siedzieć do sprawy, to dostał drugie tablice rejestracyjne na swój samochód żeby się w Anglii nikt nie połapał.Wiekszosc kierowców jeździ na haju a towar kupują na bazie bo spedycja chce żebyś pracował po 30h i spał po 3h na dobę. A jak zaśpisz albo się spóźnisz to wszystko kablują do szefa. Nawet w weekend nie możesz odpocząć bo nawet jak nie mają ładunku to musisz gdzieś jechać bo komuś się zepsuł samochód.
A tzw LUZ wygląda tak że potrafią dzwonić o 22 żebyś się przestawił 600km bo rano będziesz ładował????
Ciągła gonitwa w większości to ekspresiki i brak czasu na odpoczynek nikt nie wie na co się pisze jeśli się zatrudnia bo prezes nie powie Ci przez tel że w naszej firmie jeździsz przeładowanym autem i po krajowych drogach w Niemczech bo pewnie wtedy przychodzili by sami Ukraińcy albo Białorusini do pracy także wszystko wychodzi później w praniu. Kierowcy to tylko pionki do zarabiania pieniędzy. Spedycja o 17 kończy pracę a ty tłuczesz się do rana z towarem okrężnymi drogami. Nic nie można zaplanować bo w dzień każą ci stać do 18h bo auta są przeładowane. Jedyny plus to tylko pieniądze w tej firmie ale chytry 2 razy traci bo jedna noga jesteś w kryminale w razie jakiegoś wypadku. Firmą powinna zająć się prokuratura i zabrac licencję na transport ale pewnie i tak Bartuś zmienił by nazwę firmy i zarejestrował na wujka.
Kobieto ogarnij się, zmądrzej i daj im spokoj . Wiemy że żal (usunięte przez administratora) ściska ale nie lepiej było na fb?Z twarzą obsmarowac A nie tak z ukrycia . Wszystko to zwykła zazdrość
O co chodzi z tym całym żalem? Podważasz te wszystkie opinie, które wcześniej padły? Bo skoro piszesz, że to kobieta to widzę, że orientujesz się w temacie chyba
OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!! Firma to jedno wielkie (usunięte przez administratora) a bracia szefowie to zwykli (usunięte przez administratora) którymi powinna zająć się prokuratura. Nie słuchajcie pozytywnych opinii bo są wystawiane w większości przez spedytorów albo wujków prezesa. Jeśli firma jest ok to żaden pracownik nie wstawia pozytywnych komentarzy do internetu ale robi to tylko wtedy by ostrzec innych. Jeździsz przeładowanym autem głównie w nocy po jakichś dziurach okrężnymi drogami żeby Bartuś nie zamoczył (usunięte przez administratora) na wadze. Spedytorzy to kłamcy którzy sami wymyślają terminy dostaw by jak najszybciej zwolnić auto. Auta prawie w ogóle nie są serwisowane ani myte, jeśli już to są naprawiane w dniu wyjazdu. W biurze na bazie jest jedno wielkie hamstwo i brak kultury. Auta to głównie Iveco 7,5T ale zarejestrowane na 3,5t bez tachografu ani czasu pracy. Ładują po 3,5t ale w razie wypadku idziesz do więzienia ale ciekawe czy prezes za okres pobytu w więzieniu będzie Ci płacił podstawę na konto????
Tak kierowcy to dorośli ludzie i podejrzewam że mają świadomość ryzyka ale pracują bo 350zl za dzień i dodatki za ręczne rozładunki to dobra stawka i firma tylko tym przyciąga kierowców. Możesz się sprzeciwić ale prezes powie żebyś zmienił branże i posadzi drugiego jelenia na twoje miejsce. Po Francji każą jeździć krajowymi drogami a pieniądze które dostają na autostrady pchają sobie w kieszeń. Jest tam kilka dużych ciężarówek i chodzą słuchy że każą im jeździć na jakichś pendrivach albo magnesach by oszukać tachograf.
No to w nieciekawej sytuacji zostają w takim razie postawieni. No może i stawka 350 ładnie wygląda ale pytanie czy na pewno warto?
Polecam firme jestem pracownikiem od 5lat i nie zamierzam zmieniac. Jedna firma chyba która cieszy sie tak dobrą opinią wśród kierowców. Dobry kontakt z prezesami a co do spedytorow to trzeba umieć z nimi sie dogadac.. Negatywnych komentarzy nie bierzcie na poważnie bo większość to pierdoly
Polecam!!!Wszystkie negatywne opinie,to słowa osób którym ciężko pogodzić się z utratą pracy w tej firmie.(usunięte przez administratora). Większość ma nieciekawe życie.Nie potrafili docenić szansy jaką dał im ten pracodawca,a teraz mszczą się na forach bo co im pozostało.
Potwierdzam słowa Arka ! Nie znamy się pewnie osobiście ale firmę polecam w 100% szanują pracownika, nie ma tzw. gonitwy , płaca adekwatna do wykonywania pracy ! Komu się nie podoba jego sprawa ale każdy wiedział na co się pisze !
To w sumie na co się tu człowiek pisze? Bo to zabrzmiało troszkę tak jakby były tu jakieś wyzwania lub trudności jednak?
Czy jako kierowca w tej firmie można fajnie zarobić?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Worldtrans Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Worldtrans Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 21.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Worldtrans Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 20, z czego 5 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!