Proszę państwa co to za stanowisko pracy z tym serwisem???? W ciągu roku były już 3 ogłoszenia o pracę z nazwami (koordynator serwisu, specjalista do spraw serwisu, a teraz koordynator montaży...).A najlepsze jest to ,że tyczy się tego samego stanowiska. Ciekawe co wymyślą znowu. Czy zarządzający tą firmą wyciągną wreszcie wnioski??? Jak ktoś jest zainteresowany pracą na tym stanowisku to niech się dwa razy zastanowi. Proszę nie wierzyć w super ciekawe historyjki pani od rekrutacji bo to nie ma nic wspólnego z tym co was tam czeka. A czeka oprócz słabej wypłaty coś koło 4, (możliwe że trochę więcej na rękę )mnóstwo obowiązków. Będziecie jednocześnie kierownikem serwisu ( udział w rekrutacjach, zarządzanie zasobami ludzkimi serwisu, ( myślę że obecnie w serwisie jest około 8-10 osob( urlopy, premie, szkolenia itp)), koordynowanie prac serwisowych, ( współpraca z BOK i terminowe wykonywanie prac serwisowych plus dochodzą jeszcze oczywiście reklamację, co więcej będziesz odpowiedzialny również za dokumentację po instalacyjną i po reklamacyjna, dodatkowo wyliczenia kosztów montaży, ((liczbe serwisantów i liczbę dni potrzebnych na dany montaż), zarządzanie regałem serwisu (dodatkowo zakupy oczywiście sprzętu serwisowego też są po twojej stronie). Dochodzi kwestia zarzadzania magazynem wypożyczeń ( z tego co się orientuję to będzie z 60 sztuk różnego rodzaju lamp, budek itp i musisz ogarnąć co gdzie jest, kiedy wyjedzie, kiedy przyjedzie itp. Kolejna rzecz to wsparcie klientów po i podczas montaży ( sporo telefonów z dziwnymi pytaniami, często po pracy) Do tego kolejna rzecz to zarządzanie budżetem serwisu. Do tego pewnie dorzuca wam jeszcze flotę samochodów...... I tak to ma w obowiązkach jedna osoba. Nie ma żadnego zastępstwa. Dodatkowo kierownicy z innych działów od razu będa na was wrzucać kolejne zadania, z których się sami nie wywiązują...np dział technologiczny. I żeby jeszcze urozmaicić to dodam że oczywiście wyjazdy na targi też będą poniekąd w waszym zakresie ( serwis jeździ na targi montować budki przed pokazami). I teraz wyobraź sobie drogi kolego albo koleżanko że przychodzisz do pracy na 8 rano w poniedziałek, odpalasz komputer a tam 100 nieprzeczytanych maili(Bok pracuje często w weekendy)( (usunięte przez administratora) na magazynie ( często się zdarzało że trzeba było chodzić do kierowników produkcji kiedy będzie towar bo ekipa montażowa jedzie a budki jeszcze nie gotowe......Wszyscy chcą wszystko naraz, ( za chwilę dzwoni BOK, kończysz rozmowę z jedną panią, dzwoni druga, po minucie dzwoni księgowość ( jakieś faktury za hotele się nie zgadzają), za chwilę HR ( ktoś przyszedł na rozmowę rekrutacyjną), w między czasie przyjeżdża jakaś część, która jedzie na reklamację ( musisz ją znaleźć i odłożyć w jakieś miejsce żeby nikt Ci tego nie zabrał bo z czym pojedzie serwis na reklamację, po chwili dzwoni serwis, że nie mają akredytacji( mimo że wszystko było ustalone wcześniej), za minutę dzwoni inna ekipa że na hotel nie mają gotówki na karcie służbowej,(bo oczywiście księgowość robi przelewy na kartę co tydzień....(usunięte przez administratora)), za chwilę kolejna ekipa jedzie na Szwajcarie (dzwon do IT żeby im włączyli roaming na telefon służbowy), podeślij babce na recepcji terminy gdzie która ekipa jedzie żeby mogła hotele zamówić ( oczywiście musisz to jeszcze zweryfikować)przygotuj na tabletach protokoły serwisowe , raporty...... ..itd. tak od 8-16. No i oczywiście telefony po godzinach pracy, ( często się zdarzało że serwis jeździł za granice w niedzielę aby zacząć pracę w poniedziałek). Każdy coś od Ciebie chcę. Masz się na wszystkim znać i koniec. I dla tych którzy powiedzą że to kwestia organizacji pracy (Polecę przeczytaj uważnie jeszcze raz wszystko od początku). Firma jest głucha na wiele pomysłów, i sporo rzeczy idzie mega topornie co zdecydowanie obniża efektywność zarządzania serwisem. Generalnie (usunięte przez administratora). Niczego się nie nauczysz i jedyne co się rozwinie w Tobie to(usunięte przez administratora))Oczywiście w opisie stanowiska jest znajomość języka angielskiego ( ciekawe gdzie on się w tej firmie przydaje). Możliwe że część rzeczy się zmieniła ale podejrzewam że jak tak to na gorsze :)Wiec reasumując Stres i nerwica gwarantowane. I oto jest odpowiedź na pytanie jakie zadałem na wstępie mojej wypowiedzi. Oczywiście zdaję sobie sprawę że ta opinia jest zdecydowanie negatywna więc nie zdzwie się, że pracodawca ją usunie tym bardziej że znowu szuka (usunięte przez administratora) na to stanowisko. Aha i zanim wyleje się na mnie wiadro pomyji płynące z działu HR i jej otoczenia to na zakończenie powiem że nie jestem ani zakompleksiony ani sflustrowany. Mam się bardzo dobrze i mega odżylem po pracy w tej paskudnej firmie. Pozdrawiam z bardzo daleka:)
Piszesz, że po godzinach pracy otrzymuje się telefony. Czy ma się chociaż płacony jakiś dodatek za to, że jest się dyspozycyjnym nawet po pracy? Co jeżeli pracownik nie odbierałby takich telefonów? Szukam pracy, myślałam, aby tu zaaplikować jednak cenię sobie czas wolny...
Dzień dobry wszystkim. Chciałbym dodać merytoryczną opinie o firmie. Generalnie jest kilka rzeczy do poprawy ale reasumując pracodawca dobry. Firma się dynamicznie rozwija i super bo w rejonie jest raczej słabo z pracą. Bardzo bym pochwalił Panią Sandre z Hr. Co prawda nie kolegowaliśmy się ale fakt że wprowadza nowatorskie rozwiązania bardzo mi się podobał. Miałem rozpisany plan (wdrożenia na stanowisko, ( co w większości polskich firm nie istnieje). Od pierwszych dni poczułem się ,że jestem ważna częścią firmy. Na mnie osobiście zrobiło to wrażenie pełnego profesjonalizmu. Ta dziewczyna jest młoda ale zdolna, inteligentna , ładna i przebojowa i myślę że dlatego sporo osób jej zazdrości. Natomiast praca jest jej pasją i bardzo fajnie bo widać zaangażowanie i mnóstwo fajnych pomysłów. Więc niech sie jej wiedzie jak najlepiej i mam nadzieje, że ludzie ją docenią. Co do firmy to widać też progress jaki się dzieje. Firma sie rozwineła szybko i jeszcze nie wszystko jest jak powinno być ale bedzię tylko lepiej. Pozdrawiam
Osoba zatrudniona na stanowisku HR od spraw miękkich i rekrutacji w tej firmie to kompletne nieporozumienie.
Miałem okazję uczestniczyć w rozmowie kwalifikacyjnej. Jak wcześniej napisano totalna porażka. Zadzwoniła Pani(usunięte przez administratora)i pyta o standardowe sprawy. Nagle Pani pyta ile bym chciał zarabiać bo robią przegląd ile mogą zapłacić na danym stanowisku. Totalnie mnie zamurowało czy to jakaś licytacja? Firma jak tworzy stanowisko to wie ile chce przeznaczyć na pracownika oczywiście jeśli znajdą się kandydaci z podobnymi kwalifikacjami kryterium wynagrodzenia może być również brane pod uwagę, ale jeżeli jest to p-kt wyjścia to daje dużo do myślenia. Kolejne pytanie czy mam rodzinę i małe dzieci bo potrzebują osoby dyspozycyjnej??? Pani miała się odezwać w tym samym tygodniu. Po trzech tygodniach była cisza ... może i dobrze że nie zadzwonili. Cóż zdecydowanie odradzam!!!
He, a ty też aplikowałeś na stanowisko związane z produkcją, czy inne? Jakie to pytania w sumie padły, że o oderwaniu od rzeczywistości jest mowa? Tobie dali feedback, czy też cisza?
Osoba z działu HR oraz Właściciel ratują te firmę, dynamiczna oraz nowoczesna z interesującym produktem w segmencie premium. Proces rekrutacyjny na wyższych szczeblach pozostawia wiele do życzenia... Brak profesjonalizmu oraz szacunku dla czasu osób biorących udział w procesie a jedna z osob decyzyjnych nawet nie podaje ręki przed podjęciem rozmowy jak i po. Pracując 10 lat w biznesie z takim podejsciem nie spotkałam się ze strony żadnego z przełożonych nawet tych potencjalnych na stanowisku zarzadzajacym. Zupełny brak klasy nie tylko biznesowej choć być może to kwestia indywidualna. Nie polecam.
no ja trochę czaje się na ich oferty pracy i właśnie chciałabym wiedzieć jak wygląda u nich proces rekrutacyjny długo czekałeś na odzew po przesłaniu CV? sporo jest tych etapów w rekrutacji, czy może jest tylko jedna rozmowa? no i możesz napisać czym objawia się ten brak profesjonalizmy i szacunku do kandydata?
Dużo ładnych rzeczy w tej firmie to tylko fasada. Budynek ładnie wygląda, HR ładnie wygląda, obietnice ładnie wyglądają... Dopiero jak zajrzysz do środka to się przekonasz czym jest ta firma. Osoba decyzyjna nie podała ręki? To jeszcze nic. Można gorzej potraktować. Nie podjęłaś tej pracy to bardzo dobrze, można trafić lepiej.
Cześć. Jak wyglądają tam zarobki na stanowisku montera po UE? Co weekend jesteście w domu ? Spoko atmosfera?
A gdzie widziałeś ofertę pracy na takie stanowisko? Ja szukam i nie mogę znaleźć. Znalazłem jedynie dla konstruktora ale to jakieś dawno nieaktualne. Widzę, że jeszcze w lutym ktoś się wypowiadałam na temat procesu rekrutacji a teraz to sam jestem ciekawy, czy potrzebują pracowników.
Proszę państwa co to za stanowisko pracy z tym serwisem???? W ciągu roku były już 3 ogłoszenia o pracę z nazwami (koordynator serwisu, specjalista do spraw serwisu, a teraz koordynator montaży...).A najlepsze jest to ,że tyczy się tego samego stanowiska. Ciekawe co wymyślą znowu. Czy zarządzający tą firmą wyciągną wreszcie wnioski??? Jak ktoś jest zainteresowany pracą na tym stanowisku to niech się dwa razy zastanowi. Proszę nie wierzyć w super ciekawe historyjki pani od rekrutacji bo to nie ma nic wspólnego z tym co was tam czeka. A czeka oprócz słabej wypłaty coś koło 4, (możliwe że trochę więcej na rękę )mnóstwo obowiązków. Będziecie jednocześnie kierownikem serwisu ( udział w rekrutacjach, zarządzanie zasobami ludzkimi serwisu, ( myślę że obecnie w serwisie jest około 8-10 osob( urlopy, premie, szkolenia itp)), koordynowanie prac serwisowych, ( współpraca z BOK i terminowe wykonywanie prac serwisowych plus dochodzą jeszcze oczywiście reklamację, co więcej będziesz odpowiedzialny również za dokumentację po instalacyjną i po reklamacyjna, dodatkowo wyliczenia kosztów montaży, ((liczbe serwisantów i liczbę dni potrzebnych na dany montaż), zarządzanie regałem serwisu (dodatkowo zakupy oczywiście sprzętu serwisowego też są po twojej stronie). Dochodzi kwestia zarzadzania magazynem wypożyczeń ( z tego co się orientuję to będzie z 60 sztuk różnego rodzaju lamp, budek itp i musisz ogarnąć co gdzie jest, kiedy wyjedzie, kiedy przyjedzie itp. Kolejna rzecz to wsparcie klientów po i podczas montaży ( sporo telefonów z dziwnymi pytaniami, często po pracy) Do tego kolejna rzecz to zarządzanie budżetem serwisu. Do tego pewnie dorzuca wam jeszcze flotę samochodów...... I tak to ma w obowiązkach jedna osoba. Nie ma żadnego zastępstwa. Dodatkowo kierownicy z innych działów od razu będa na was wrzucać kolejne zadania, z których się sami nie wywiązują...np dział technologiczny. I żeby jeszcze urozmaicić to dodam że oczywiście wyjazdy na targi też będą poniekąd w waszym zakresie ( serwis jeździ na targi montować budki przed pokazami). I teraz wyobraź sobie drogi kolego albo koleżanko że przychodzisz do pracy na 8 rano w poniedziałek, odpalasz komputer a tam 100 nieprzeczytanych maili(Bok pracuje często w weekendy)( (usunięte przez administratora) na magazynie ( często się zdarzało że trzeba było chodzić do kierowników produkcji kiedy będzie towar bo ekipa montażowa jedzie a budki jeszcze nie gotowe......Wszyscy chcą wszystko naraz, ( za chwilę dzwoni BOK, kończysz rozmowę z jedną panią, dzwoni druga, po minucie dzwoni księgowość ( jakieś faktury za hotele się nie zgadzają), za chwilę HR ( ktoś przyszedł na rozmowę rekrutacyjną), w między czasie przyjeżdża jakaś część, która jedzie na reklamację ( musisz ją znaleźć i odłożyć w jakieś miejsce żeby nikt Ci tego nie zabrał bo z czym pojedzie serwis na reklamację, po chwili dzwoni serwis, że nie mają akredytacji( mimo że wszystko było ustalone wcześniej), za minutę dzwoni inna ekipa że na hotel nie mają gotówki na karcie służbowej,(bo oczywiście księgowość robi przelewy na kartę co tydzień....(usunięte przez administratora)), za chwilę kolejna ekipa jedzie na Szwajcarie (dzwon do IT żeby im włączyli roaming na telefon służbowy), podeślij babce na recepcji terminy gdzie która ekipa jedzie żeby mogła hotele zamówić ( oczywiście musisz to jeszcze zweryfikować)przygotuj na tabletach protokoły serwisowe , raporty...... ..itd. tak od 8-16. No i oczywiście telefony po godzinach pracy, ( często się zdarzało że serwis jeździł za granice w niedzielę aby zacząć pracę w poniedziałek). Każdy coś od Ciebie chcę. Masz się na wszystkim znać i koniec. I dla tych którzy powiedzą że to kwestia organizacji pracy (Polecę przeczytaj uważnie jeszcze raz wszystko od początku). Firma jest głucha na wiele pomysłów, i sporo rzeczy idzie mega topornie co zdecydowanie obniża efektywność zarządzania serwisem. Generalnie (usunięte przez administratora). Niczego się nie nauczysz i jedyne co się rozwinie w Tobie to(usunięte przez administratora))Oczywiście w opisie stanowiska jest znajomość języka angielskiego ( ciekawe gdzie on się w tej firmie przydaje). Możliwe że część rzeczy się zmieniła ale podejrzewam że jak tak to na gorsze :)Wiec reasumując Stres i nerwica gwarantowane. I oto jest odpowiedź na pytanie jakie zadałem na wstępie mojej wypowiedzi. Oczywiście zdaję sobie sprawę że ta opinia jest zdecydowanie negatywna więc nie zdzwie się, że pracodawca ją usunie tym bardziej że znowu szuka (usunięte przez administratora) na to stanowisko. Aha i zanim wyleje się na mnie wiadro pomyji płynące z działu HR i jej otoczenia to na zakończenie powiem że nie jestem ani zakompleksiony ani sflustrowany. Mam się bardzo dobrze i mega odżylem po pracy w tej paskudnej firmie. Pozdrawiam z bardzo daleka:)
Piszesz, że po godzinach pracy otrzymuje się telefony. Czy ma się chociaż płacony jakiś dodatek za to, że jest się dyspozycyjnym nawet po pracy? Co jeżeli pracownik nie odbierałby takich telefonów? Szukam pracy, myślałam, aby tu zaaplikować jednak cenię sobie czas wolny...
Miałem okazję uczestniczyć w rozmowie kwalifikacyjnej. Jak wcześniej napisano totalna porażka. Zadzwoniła Pani(usunięte przez administratora)i pyta o standardowe sprawy. Nagle Pani pyta ile bym chciał zarabiać bo robią przegląd ile mogą zapłacić na danym stanowisku. Totalnie mnie zamurowało czy to jakaś licytacja? Firma jak tworzy stanowisko to wie ile chce przeznaczyć na pracownika oczywiście jeśli znajdą się kandydaci z podobnymi kwalifikacjami kryterium wynagrodzenia może być również brane pod uwagę, ale jeżeli jest to p-kt wyjścia to daje dużo do myślenia. Kolejne pytanie czy mam rodzinę i małe dzieci bo potrzebują osoby dyspozycyjnej??? Pani miała się odezwać w tym samym tygodniu. Po trzech tygodniach była cisza ... może i dobrze że nie zadzwonili. Cóż zdecydowanie odradzam!!!
Antku, szkoda ze nie napisales o jakim stanowisku mowa i jaka kwote podales pani z hr ze jednak nie zadzwonili ? ciekawe czy beda wznawiac ogloszenie :)
Kwota nie była astronomiczna raczej standard na warunki łódzkie. Stanowisko związane z produkcją.
Dzień dobry, Podczas wstępnych rozmów zdarzają się również pytania o oczekiwania finansowe po to, aby finalna oferta dla kandydata była zgodna z jego oczekiwaniami. :) Przykro nam, że rozmowa telefoniczna z Panem nie zaowocowała spotkaniem na żywo, na które Pan liczył. Staramy się udzielać odpowiedzi zwrotnych na czas oraz nie zadajemy pytań wykraczających poza niezbędne kwalifikacje i stanowisko pracy. Niestety nie przypominam sobie rozmowy z Panem Antkiem. W przypadku pytań, zapraszam do bezpośredniego kontaktu i pozdrawiam serdecznie.
Szanowni Państwo, pracownicy firmy Creative Design / Mute i może jeszcze inne. Jestem świadomy ze nie każdy może zostać zaproszony na kolejny etap rozmowy czy też być przyjętym do pracy. Podzieliłem się moimi doświadczeniami z rozmowy wstępnej które są poniżej standardów niż w innych firmach. Pytanie o wynagrodzenie jest rzeczą normalną tylko komentarz w jaki celu jest zaskakujący jak również inne pytania które sugerują dyskryminację młodych osób zakładających rodzinę i pojawiających się w związku z tym obowiązków. Dodatkowo potwierdzanie, że w przypadku negatywnej rozpatrzonej kandydatury będzie kontakt ze strony firmy jest nieprofesjonalny. Wystarczy powiedzieć odpowiemy jak będziemy chcieli i co nam Pan zrobi :). Wiem że Galew jest w województwie wielkopolskim ale jest też zlokalizowany blisko województwa łódzkiego zaledwie 16km. Podsumowując odradzam kandydowanie do firmy Creative Design
@joker Osoba pisząca ten komentarz jak widać wylewa swoje żale. Nie widzę tutaj konstruktywnej krytyki.(usunięte przez administratora)
Ludzie zastanówcie się co wy tu wypisujecie. Ktoś kogoś nienawidzi? Uprzedzenia do Koła? Co to ma być? Koleś który ma problem z paleniem (i to chyba już dłuższy czas)? Wieje tu frustracją i zazdrością autorów tych beznadziejnych wpisów… może ego jest za mało pomerdane? Wypisywanie głupot 3 maja? Nie macie rodzin? Znajomych? Żeby jakos lepiej spędzić ten czas. A może zbyt wysokie ambicje, które nie idą w parze z kompetencjami albo raczej z brakiem mózgu i empatii. Sami tymi wpisami pokazujecie jacy jesteście i próbujecie tym swoim zepsuciem zarazić innych, którzy mają zapał do tego co robią. Radzę żebyście naprawianie świata zaczęli od siebie. Jak ktokolwiek ma was jednoczyć, jak po wpisach widać, ze nie da się z wami normalnie rozmawiać. Wysłuchiwanie jakichś chorych roszczeń to nie jest jednoczenie ludzi. Autorom wpisów życzę powrotu na ziemie, a dalsza dyskusja pewnie nie ma sensu, bo teraz poleje się fala równie inteligentnych komentarzy co wyżej.
Zgadzam się całkowicie. Miałem podobnie i szczerze mówiąc to byłem w szoku w jaki sposób pani prowadziła rozmowę. Pytania wogole oderwane od rzeczywistości i kompletnie nie związane ze stanowiskiem pracy. A jak pytasz o drogę rozwoju i awansu to pani wielce obrażona. odniosłem wrażenie, że ta osoba jest bardzo chamska.... co to ma być? Dla mnie kompletny brak taktu i jakiejś kultury osobistej. Zdecydowanie nie polecam
He, a ty też aplikowałeś na stanowisko związane z produkcją, czy inne? Jakie to pytania w sumie padły, że o oderwaniu od rzeczywistości jest mowa? Tobie dali feedback, czy też cisza?
Rekrutacja przebiegła w bardzo miłej atmosferze, na początku rozmowa z HR odnośnie mojego doświadczenia na stanowisku na które aplikowałem oraz odnośnie poprzedniej pracy/studiów/praktyk. Po rozmowie z HR, zaczęła się rozmowa techniczna z Dyrektorem IT - również w bardzo miłej atmosferze, rozmowa zaczęła się od mojego doświadczenia, kilku pytań technicznych dotyczących IT, później rozmawialiśmy na temat tego za co będę odpowiadał w firmie i na czym moja praca będzie polegać. Zostałem zaproszony na drugi etap rozmowy rekrutacyjnej który odbył się już z Dyrektorem IT oraz współwłaścicielem firmy, a na drugi dzień dostałem telefon z pozytywnym rozpatrzeniem mojej kandydatury. Obecnie jestem w trakcie wdrożenia i widzę spore możliwości na rozwój w Mute.
- Doświadczenie, praktyki, nauka - Rozmowa po angielsku - Techniczne związane z IT
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Jak wyglądają zarobki na montażu na koniec 2024 roku ? Charakter pracy spokojny czy jak na taśmie w akordzie ?
Zarobki są mega .Atmosfera super. Prezenty na Święta najlepsze w regionie przecież Tytul Firma Roku zobowiązuje.. Teraz przed każdym zdaniem dołącz partykułę przeczącą NIE I masz odpowiedź.
Hejka z tego co czytam pierwszy etap odbywa się telefonicznie a drugi to spotkanie. Kończy się na drugim etapie czy jest ich więcej? Jakich jeszcze pytan mogę spodziewać się na rozmowie kwalifikacyjnej ? Czy wiedza jest weryfikowana testami ? Również pytam o stanowisko na produkcji. Szukam pracy na wczoraj. Są dalej przyjęcia czy nie uda mi się załapać ?
Dzień dobry wszystkim. Chciałbym dodać merytoryczną opinie o firmie. Generalnie jest kilka rzeczy do poprawy ale reasumując pracodawca dobry. Firma się dynamicznie rozwija i super bo w rejonie jest raczej słabo z pracą. Bardzo bym pochwalił Panią Sandre z Hr. Co prawda nie kolegowaliśmy się ale fakt że wprowadza nowatorskie rozwiązania bardzo mi się podobał. Miałem rozpisany plan (wdrożenia na stanowisko, ( co w większości polskich firm nie istnieje). Od pierwszych dni poczułem się ,że jestem ważna częścią firmy. Na mnie osobiście zrobiło to wrażenie pełnego profesjonalizmu. Ta dziewczyna jest młoda ale zdolna, inteligentna , ładna i przebojowa i myślę że dlatego sporo osób jej zazdrości. Natomiast praca jest jej pasją i bardzo fajnie bo widać zaangażowanie i mnóstwo fajnych pomysłów. Więc niech sie jej wiedzie jak najlepiej i mam nadzieje, że ludzie ją docenią. Co do firmy to widać też progress jaki się dzieje. Firma sie rozwineła szybko i jeszcze nie wszystko jest jak powinno być ale bedzię tylko lepiej. Pozdrawiam
Hej, takie właśnie merytoryczne opinie są najlepsze, wielkie dzięki:) Co do planu wdrożenia na stanowisko masz całkowitą rację, mało spotykane, a szkoda. Był jeszcze przedstawiony plan rozwoju/awansu? Takie praktyki tez się niekiedy zdarzają. Skoro firma sie rozwija, to pewnie są aktualnie przyjęcia? Polecasz pracę gdzieś konkretnie? Jak zarobki, płacą konkurencyjnie?:)
Osoba zatrudniona na stanowisku HR od spraw miękkich i rekrutacji w tej firmie to kompletne nieporozumienie.
Jakieś nowości w firmie Mute?
a o jakieś konkretne stanowisko pytasz? Ja od jakiegoś czasu patrzę na asystenta w dziale kadr, że trzy dni temu chyba ofertę wrzucili, czekam aż ktoś właśnie cos napisze aktualnego. Myślicie, że ogólnie warto? po jakim czasie jakiś awans i dalszy rozwój występuje?
Pracowałem w tej firmie i uważam że jest to strata czasu. Nic się ciekawego nie nauczysz, a o rozwoju i awansie to zapomnij ????. Chyba że masz na myśli prace fizyczne na produkcji.
Dlaczego firma nie informuje pracowników o nowych przywilejach związane z Work -Life-Balance ? Czy pracodawca wdrożył to w naszej firmie ?Przepisy obowiązują już prawie od 4 miesięcy a w naszym zakładzie zero informacji na ten temat .Pani Sandro prosimy o informację. Chyba że nas nie dotyczą nowe przepisy lub poco nas informować pracownikow z produkcji bo nie daj Boże sie dowiedzą i będą z tego korzystac .
Nie możesz pójść bezpośrednio i dopytać? Wiesz może jak te przepisy mają wyglądać? Ile odpoczynku a ile pracy?
Wczoraj były w cudzuslowiu podwyżki na produkcji .Oczywiście żadnych podwyżek nie było tylko podniesienie wypłaty do najniższej krajowej ustawowo obowiązującej od lipca 2023 roku czyli 3600 zl .Niektórzy do tej stawki dostali 100 lub 150 zl wiecej .Od strony zarządu właściciela firmy na dziale produkcyjnym od siebie nic nie dodali . Tak się traktuje siłę napędową tej firmy .Pewnie biurowi dostali wyższe podwyżki ale cóż przecież to elita na których my robimy .Smutne to jak się traktuje pracowników fizycznych w tej firmie.A potem się szczycą na spotkaniach lub wigilii jak dzięki nam to wszystko się rozwija i nam dziękują. Ale za słowo dziękuję rodzinę się nie utrzyma . Smutne to i demotywujące..
Nie pracuję w tej firmie ale tak jest niestety we wszystkich firmach produkcyjnych. Pracownicy z produkcji są często traktowani jak zło konieczne a przecież to oni stanowią filar każdej takiej firmy. Gdyby nie wyprodukowali swoimi rękoma gotowego produktu to co na magazyn by przyjęli, co kierowcy by wozili, kim tzw. kierownicy by kierowali. To produkcyjny robią na nich wszystkich a nie odwrotnie. Kiedy to wreszcie dotrze do wielu właścicieli takich firm.
Creative Design Group sp. z o.o. sp.k. wystawiła w ostatnim czasie ogłoszenia na Pracuj.pl. Na chwilę obecną szukają do pracy jako planista produkcji.
Pewnie odszedł albo go zwolnili. A może szukają nstępnego bo firma się rozwija. W sumie można tylko gdybać. Ty masz zamiar wysłać CV że się interesujesz? Czy może już to zrobiłeś?
Skąd wy wzięliście ta księgowa ludzie czy w końcu dostaniemy poprawnie idące przelewy czy wiecznie będzie taki (usunięte przez administratora) od roku co chwile przychodzi kilka razy zapłacona ta sama faktura zróbcie porządki w tej księgowości bo dobrze to już było i chyba za szybko nie będzie!!!! Szkoda waszych pieniędzy na takie niedokształcone osoby!
Jakie są warunki zatrudnienia w Creative Design Group sp. z o.o. sp.k.?
Mamy takie spostrzeżenia (usunięte przez administratora) większość wolnych biurowych stanowisk jest obsadzane ludźmi z tego miasta i okolic. .Why?Przypadek ? Ktoś może pomyśleć że nie ma ludzi kompetentnych w naszym mieście.(usunięte przez administratora)
Najlepsze jest dzielenie palaczy na lepszych i gorszych Tzn którzy muszą się odbijać kartą przy wychodzeniu na fajkę i na tych którzy chodzą przez magazyn i nie muszą się odbijać. Wszyscy kierownicy palący fajki (usunięte przez administratora) Prawią morały żeby się odbijać a sami tego nie robią. Mało tego biorą że sobą swoich (usunięte przez administratora) liderów i razem na bezczelnego przez magazyn na fajeczkę.I chodzą kiedy mają chęć zapalić A my zwykli palacze tylko przez bramkę i najlepiej na przerwie .Pisze o tym bo to jest dzielenie ludzi Może pani (usunięte przez administratora) się tym zajmie lub przestanie udawać że tego nie widzi. A(usunięte przez administratora)
2/3 obsady to ludzie z ProfiM z Turku. Przychodzą do mute z naleciałościami z profim i nijak tego nie zmienisz.
hmmm....no to rzeczywiście niefajnie, zwłaszcza, że przykład zawsze idzie z góry...a możesz powiedzieć ile razy w ciągu dnia można wychodzić na papierosa? I te wyjścia są wliczone w jakieś ogólne przerwy np. na obiad?
Ogólnie firma spoko .Pracuje już parę miesięcy .Nie jest źle .Czekamy na obiecane podwyżki od dyrektora który był pod ogromnym wrażeniem jaką my pracownicy robimy że na Orgatec nas chwalili .Bo to w 70 % nasza zasługa że tak to wszystko wygląda . Ogólnie wkurzające są tylko niektóre osoby które zajmują stanowiska i myślą że są wyjątkowi i najmądrzejsi. A najlepsza jest gwiazda pani M którą była krótką chwilę moim kierownikiem. . Podobno jest od początku tego zakladu zrobila karierę od zwykłego pracownika do obecnego kierownika. .Jak to możliwe? I nie idzie to kompetencjami wiedzą szkołą ani umiejętnościami tej pani. Bóg w niebie sam się pewnie zastanawia jak to możliwe? , ale w piekle diabeł się cieszy. A ten kto pisze źle o pani Sandrze to się myli . Jest to bardzo miła i sympatyczna dziewczyna .
Te obiecane podwyżki były z konkretną data czy tylko tak wspomniane ? Atmosfera jest spoko oprócz epizodu z kierowniczka czy jest jeszcze coś, co ją psuje?
Tu się zgadzam jeśli chodzi o panią Sandrę, jako jedyna przed świętami przeszła się po hali produkcyjnej i życzyła zwykłym pracownikom "Wesołych Świąt "
Jak miło. A cy poza życzeniami na święta były paczki dla pracowników? Albo jakieś inne dodatki świąteczne? Chodzi mi właśnie o stanowiska na produkcji.
Pracuje w tej firmie od roku i jestem bardzo zadowolona. Świetni ludzie i fajna atmosfera w pracy, a jest to bardzo ważne, przynajmniej dla mnie. Są benefity dla pracowników i premie. Ja odnalazłam tu swoje miejsce i czuję się spełniona zawodowo.
Pewnie jesteś osobą zatrudnioną w administracji, bo na produkcji już tak kolorowo nie jest. Tam jest wieczny (usunięte przez administratora)! W tej firmie są dwie kategorie pracowników lepszych i gorszych, a ostatnia wigilia firmowa pokazała to najdobitniej!
Jakiś czas temu brałam udział w procesie rekrutacyjnym w Mute w Galewie. Mimo moich obaw, rozmowa kwalifikacyjna przebiegła w bardzo pozytywnej atmosferze. Brak jakiś niestworzonych pytań, z jakimi miałam styczność podczas rozmów w innych firmach. Osoby biorące udział w rozmowie miłe i serdeczne, chcą naprawdę poznać kandydata, a nie mają na celu wprawić go w zakłopotanie swoimi nietypowymi pomysłami. Odnosząc się do innej opinii, wysokość oczekiwanych zarobków czy dyspozycyjność pracownika ze względu na sytuację rodzinną, to z tego co mi wiadomo pytania te są typowe na rozmowach kwalifikacyjnych, aby jak najlepiej dobrać kandydata na konkretne stanowisko i aby na samym początku uniknąć jakiś nieporozumień. Z mojej perspektywy polecam spróbować swoich sił w tej firmie.
Mute hala produkcyjna w Galewie . Ogólne wrażenia są takie że panuje tu wielki bałagan .Ciągle cały czas czegoś brakuje .Brak kompetentnych ludzi do organizacji i zarządzania produkcją. Osoby które są odpowiedzialne za produkcję i pracowników na działach chyba wygrały swoje stanowiska w Chipsach Lays. Krótko pracuje więc tyle na razie mogę powiedzieć ,ale to najbardzieiej mnie zaskoczyło i zwróciło moją uwage.Takie są moje spostrzeżenia i przypuszczam że większość pracowników przyzna mi racje.
Napisz po wypłacie, jak wrażenia, ok? Chętnie się dowiem, czy od tej strony pochwalisz czy zganisz :)
Od ostatniego mojego wpisu dużo się zmieniło. Przedewszystkim zmienił się kierownik na naszym wydziale montażu kabin akustycznych .Różnica kolosalna na korzyść naszego nowego kierownika .Przedewszystkim czlowiek ktory ma pojęcie o organizacji cyklu produkcyjnego. .Duży plus to przedewszystkim empatia do naszego zespołu i asertywność. Próbuję rozwiązywać nasze problemy produkcyjne słucha nas co mamy do powiedzenia a nie odwraca się na pięcie i zamiata problemy pod dywan jak poprzedni kierownik udając że nie słyszy. Często przebywa na produkcji interesuje się tym co się dzieje .Kto pracuje na budkach zauważył że zaistniały duże zmiany organizacyjne co nas cieszy .Teraz nasz były kierownik pani M. cieszy się pewnie ze teraz wróciła do szwaczek i tapicerów i gdzie pewnie daje sobie radę lub udaje że wszystko ma pod kontrolą .Z drugiej strony patrząc na panią M to raczej nic nie robi tylko chodzi od stołu do stołu i opowiada o swoim życiu prywatnym a nie interesuje się produkcją a może tylko mi się tak wydaje .Najlepiej jakby wypowiedzieli się na ten temat szwaczki i tapicerzy bo my mamy takie spostrzeżenia jak na nią patrzymy .
Totalna porażka i przerost formy nad treścią. Stracony czas na udział w rekrutacji. 3 etapy i pytania jak na przesłuchaniu! udział biorą wszystkie koleżanki z działu pani manager :) a tak naprawdę potrzebują jedynie studenta z niemieckim... Warunki finansowe słabe i teraz najciekawsze: Wymagania maja bardzo duże, pani manager wysokie mniemanie o sobie i firmie... udaje miłą i kompetentna w trakcie rozmowy a tak naprawdę zero klasy. Nie potrafi konkretnie napisac/zadzwonic dlaczego kandytat jej nie odpowiada (po trzech rozmowach zaznaczam!!! :) a już prawie podpisywała umowę i zapraszała do zespołu....). Ciesze, się że jednak nie bede tam pracował ponieważ warunki dają słabe, benefity żadne a oczekiwania mają wielkie. Już znalazłem nowe i ciekawe zajęcie a piszę tutaj jedynie po to, aby ktoś kto posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe np. w szeroko rozumianym customer service ze znajomościa języków obcych absolutnie nie aplikował, bo to praca dla studenta i straci tylko czas na słuchanie dywagacji managerki (online nawet prezentację firmy w power poincie pokazywała, masakra :) Tymczasem: w sumie okres próbny trwa u nich 15 mcy!!! (3 mce próbny plus 12 mcy okreslony), póżniej ewentualnie przedłużają na nieokreślony. Jak dla mnie to kompletna strata czasu no i teraz najlepsze - brak opieki medycznej, nawet pakietu podstawowego co raczej jest juz standardem a w dobie pandemii to po prostu wstyd i żenada nie oferować tego...
Praca dobra, zarobki też
Czyli kiedy ,jest szansa że w tym roku mozna sie pytać o prace?
Nie ma raczej przyjęć dla kobiet? Czyli, że żadna kobieta nie pracuje w Creative Design? Faktycznie nie znajdzie się żadne stanowisko pracy? Czy po prostu na ten moment nie ma nic wolnego? Drogie panie - odezwiecie się jak ta Wasza praca tutaj wygląda?
Pracuje kilka szwaczek i panie w biurze! A tak to 90 procent to mężczyźni. Taka charakterystyka pracy!
O, widzę że wiesz co się dzieje w Creative Design Group. Może powiesz mi w takim razie ile się tu zarobi? Jaka jest stawka początkowa dla nowych pracowników? Można tu liczyć na premie i bonusy? Jeśli tak, to jakie? :D
Na okresie próbnym najniższe krajowa. A dalej około 3 tyś. na rękę z premiami. Jak coś więcej to trzeba nadgodziny brać!
To trochę za mało, żeby się czegokolwiek dowiedzieć ... Dobre zarobki to dla kogoś może być minimalna krajowa. Czyli rozumiem, że płacą coś więcej niż to? Ile?
Hej, zastanawiam się jak obecna sytuacja w Polsce wpłynęła na rozwój firmy? Jaki stosunek do pracowników ma Creative Design? Czy organizują darmowe kursy i szkolenia?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Creative Design Group sp. z o.o. sp.k.?
Zobacz opinie na temat firmy Creative Design Group sp. z o.o. sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 14.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Creative Design Group sp. z o.o. sp.k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 6 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Creative Design Group sp. z o.o. sp.k.?
Kandydaci do pracy w Creative Design Group sp. z o.o. sp.k. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.