Nie ma kontaktu z tą firmą i wciąż wysyłają swoje produkty. Bezczelnie odpowiadają że "może pani sobie nie chcieć, my mamy nagraną rozmowę i wysyłamy". Dzisiaj odesłałam nie otwartą przesyłkę do nich i maile o zerwaniu z nimi kontaktu. Nie wiem jaki będzie skutek Też tak mieliście?
Dokładnie, zero kontaktu, przesyłki bez uprzedzenia a potem zadania zapłaty. Szkoda kasy na przesyłkę ale też odeślę, mocno mnie wkurzyli
Z takimi komentarzami od klientów zaczynam się zastanawiać w jakiej atmosferze teraz pracuje się na ich obsłudze. Ogólnie to coś się poprawiło skoro opinii od dłuższego czasu nie ma i warto pytać o pracę?
W tym roku po raz pierwszy mam kłopot z zamówieniem. Czekałam bardzo długo na jego realizację. Natychmiast po otrzymaniu produktu opłaciłam fakturę. Ku mojemu zdziwieniu już drugi raz otrzymałam wezwanie do zapłaty. Aby wyjaśnić nieporozumienie próbowałam dzwonić do Firmy, ale oba telefony kontaktowe podane na stronie są nieprawidłowe. Nie działa na i infolinia 800 800 401, ani drugi telefon 796 557 198. Adres e-mail podany na stronie zaczynający się od info@... także nie działa ( e-mail wracają z informacją o błędzie związanym z serwerem). Za pierwszym razem udało mi się nawiązać kontakt z adresem zaczynający się od book@... Uzyskałam wówczas informację, że wszystko jest w porządku. Moja opłata została źle zaksięgowana. Niestety, pomimo tego zapewnienia, kilka dni temu otrzymałam kolejne wezwanie do dokonania płatności. Kontakt z Firmą jest bardzo trudny. O wyjaśnienia Ch telefonicznych nie ma nadal mowy, a na moją mailową prośbę o wyjaśnienie sprawy nie ma odpowiedzi.
Nie ma kontaktu z tą firmą i wciąż wysyłają swoje produkty. Bezczelnie odpowiadają że "może pani sobie nie chcieć, my mamy nagraną rozmowę i wysyłamy". Dzisiaj odesłałam nie otwartą przesyłkę do nich i maile o zerwaniu z nimi kontaktu. Nie wiem jaki będzie skutek Też tak mieliście?
W środku jest faktura i wzywają o jej zapłatę! Ja odmówiłam odbioru na poczcie, nie odebrałam, a Oni mnie wołają o zapłatę! Najgorsze to, że kłamią, bo pytałam się na FB co to za magnez, odpisali, że cytrynian! Zamówiłam, a po przyjściu okazało się, iż to TLENEK! Niech go sami jedzą. Meil też wcześniej wysłałam z rezygnacją, a Oni i tak przysłali.
Dokładnie, zero kontaktu, przesyłki bez uprzedzenia a potem zadania zapłaty. Szkoda kasy na przesyłkę ale też odeślę, mocno mnie wkurzyli
Jak długo czekaliście na odzew z Vitae Nordica Sp. z o.o.? Oddzwaniają zawsze?
To ja dorzucę coś od siebie. Dałem się złapać na ten mechanizm internetowy może wieczorem kupowałem i nie pamiętałem żebym wszedł w jakiś cwaniacki abonament. Pierwszy zakup dwa opakowania 49 zł z groszami. Przychodzi kolejny jestem zdziwiony podobne dwa opakowania ale 100% drożej i faktura już przeterminowana. Ta firma działa jak wyłudzacze. jakiś urząd do spraw handlu i ochrony konsumenta po winien zbadać ich mechanizmy działania bo jest to nieuczciwe, a co widzę po wcześniejszych wpisach pomiatają swymi klientami. Odmówię według zapisu na fakturze i jak mi kolejny raz coś przyślą to już będzie ich problem.
Nie wiem dlaczego telefon jaki jest podany na przesyłce nie odpowiada ???Chciałam zrezygnować z dostaw i nie ma takiej możliwości .Lekarz odradził mi stosowania tych suplementów i jest duży problem z rezygnacja z dostaw.
Potwierdzam wcześniejsze wpisy. Jestem zdenerwowana . Nie wykluczam że produkt mają dobry. Tylko po co wciskają na siłę?
Dostałam wit D przeterminowaną 3 miesiące. Pisałam do nich zero odzewu...
Unikać jak ognia. (usunięte przez administratora) Przesyłają Omega 3 chociaż wysłana informacja razem ze kapsułkami na podany adres do zwrotu. Następnie przychodzi zwrotka, że błędnie zaadresowane. Jak będą do was dzwonić i usłyszycie vitae nordica to się rozłaczajcie. (usunięte przez administratora) i naciągacze!
Nie kupujcie ludzie nic od nich nawet za darmo,to wielki kant (usunięte przez administratora) Ja zamówiłam u nich bezpłatną próbkę Omega 3 ( płacąc tylko za przesyłkę 9,99zł.),po czym odmówiłam e-mailowo za dalszą dostawę. Po czym dzisiaj przyszła do mnie przesyłka (wrzucona w skrzynkę pocztową) z 2 następnymi opakowaniami (360 tabletek) ,razem z fakturą do zapłacenia 99,60zł. Pytam się za co,jak ja już od nich nie zamawiałam i zrezygnowałam. Dzwoniąc pod numer telefonu podany na tej fakturze,to też jakieś kpiny. Po pierwsze nikt nie odbiera,a po drugie włącza się jakby poczta głosowa i oferuje że mam zostawić informacje w postaci numerków 1-5, bo 5 oznacza cytuję: proszę o pilny kontakt. I się rozłącza. Nikt łaskawie nie oddzwania i ma nas wszystkich w ....IE. Odeślę im ten towar na wskazany adres i tyle,ale z jakiej racji mamy to robić na nasz koszt. Firma Krzak,trzeba to zgłosić na policję,albo do orzecznika praw konsumenta.
Szanowna Pani, prosimy o podanie numeru kontrahenta. Ze względu na pandemię covid-19, nasza infolinia nie działa regularnie, ale na maila odpowiadamy bezzwłocznie. Adres mailowy jest każdorazowo podany na dokumentach dodanych do produktu. Jest to info@vitenordica.pl Co do samej oferty, o której Pani pisze, nie prowadziliśmy sprzedaży Omegi 3 za 9,90, więc prosimy upewnić się, że chodzi o naszą firmę.
Mimo rezygnacji przysyłąją kolejne przesyłki z fakturą. Neleży unikać tej firmy.
Dzień dobry. Prosimy o kontakt na adres info@vitaenordica.pl i podanie nr kontrahenta. Wszystkie rezygnacje przyjmujemy i rozpatrujemy najszybciej, jak to możliwe.
Czy państwo jesteście głusi na maile i dalej wysyłacie produkty, proszę je wstrzymać nr. 1013676kontrahent wysłałam dwa maile icisza
Naciągacze! Wysyłają kolejny towar, mimo, że wcześniej było to odwoływane. Brak informacji, co do terminu zwrotu. Trzeba odsyłać produkty na własny koszt, gdzie dużo wcześniej dzwoniłam i prosiłam o to, by mi nic nie przesyłano!
Rozumiem, że jesteś zdenerwowany, ale postaraj się tu raczej zachować spokój. W ostatnich dniach, oprócz Ciebie, jeszcze jedna osoba opisała ten sam problem z firmą Vitae Nordica, co już może dawać do myślenia. Może w tej sytuacji warto byłoby zgłosić to do rzecznika praw konsumenta. Co o tym myślisz?
Tak się stanie, zgłoszę to. Szkoda, że ich infolinia nie jest nagrywana, Pan, który odebrał powiedział mi, że nie odbierze przesyłki ode mnie, krzyczał do słuchawki... (usunięte przez administratora)
Uwaga na tą firmę - to NACIĄGACZE i (usunięte przez administratora) Wysyłają kolejne opakowania z fakturą, mimo kilkutygodnoowej wcześniejszej rezygnacji i należy na własny koszt je zwracać. Pan, który odbiera nie potrafi odpowiedzieć na proste pytania dotyczące zwrotów i warunków umowy, krzyczy do słuchawki i sam się rozłącza!(usunięte przez administratora)
Za witaminy zapłaciłam 10.04 2019 , a miałam jeszcze dwa tygodnie do terminu zapłaty. Teraz j ponaglana o zapłatę mimo że odpisuję , aby sprawdzili bo ja przelew zrobiłam. Rozmawiałam też z przedstawicielem powiedział że już jest ok. J ednak maltretują mnie ponagleniami dalej. To jest godne najgorszej krytyki. Nie można się do nich dodzwonić, skandal!!!! Nigdy więcej nic nie zasypię od naciągaczy. Mam dość.!!!! Nie polecam.
Dzisiaj otrzymałem zamówioną witaminę D i dostałem tylko 1 opakowanie ( 180sztuk) a w ofercie były dwa w cenie 39,90. Oczywiście cena pozostała taka sama czyli 39,90. Napisałem maila ze zdjęciami i ,że zapłacę tylko za otrzymaną 1 sztukę. Czytając opinie powyżej wygląda to na naciąganie. Czy ktoś poskarżył się na nich do UOKiK? Jeśli nie ja to robię. Zobaczymy jak sprawa będzie się rozwinie.
Witam, rowniez mam pewnosc,ze to firma KRZAK! Namowiono mnie przez tel.na zakup witaminy D za 20.00zl.z mozliwoscia zrezygnowania z dalszej wysylki.Wyslalam e-mel,telefonowalam,ale z ta TIRMA NIE MA zadnej mozliwosci kontaktu! Przysylaja mi SMS bym uregulowala nastepna przesylke! Mysle,ze takich osob jak ja jest wieciej i POWINNISMY WYSLAC by zbadal sprawe do RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA!
Ok 12.04. zadzwonił do mnie przedstawiciel firmy i powiedział ,że dośle mi brakujące opakowanie witaminy D i ,że za całą sytuację winna jest zewnętrza firma ,która realizuje wysyłkę. W odpowiedzi na to tego samego dani wysłałem do nich maila ,że czekam na przesyłkę tylko do 17.04 ,a po tym terminie odstępuję od umowy i zwracam im przysłaną wcześniej nienaruszone opakowanie witaminy D. Dzisiaj jest 18.04 i skoro nic nie dostałem wysłałem to co dostałem. Czyli mieszczę się w terminie 14 dni i mogę towar zwrócić bez problemu. Nie polecam tego sklepu.
Jesteście pewni, że pozytywnie nie można napisać na temat firmy?
Witam! Przysłali mi d3 jako próbkę, za którą miałam zapłacić koszt wysyłki, jeżeli rezygnuję z dalszych zakupów. Zapłaciłam 9,95 zł. i po jakimś czasie przysłali mi następną porcję. Ponieważ zatrzymałam fakturę zadzwoniłam i powiedziałam , że nie będę odsyłać i płacić za przesyłkę, to mnie zaczęli straszyć policją i karami. Odesłałam witaminę dla świętego spokoju i zaznaczyłam, że życzę sobie potwierdzenie odbioru. Potwierdzenie dostałam 28.12.2018r. że przesyłka została doręczona, a oni znowu dzisiaj tj. 04.01.2019r. wysyłają mi sms, że 25 minął termin mojej płatności za odebrany produkt, i że proszą o pilną wpłatę 49,80 na podane konto. Nie wiem jakim cudem ta firma jeszcze prosperuje. Jeżeli jeszcze raz do mnie napiszą, zgłaszam sprawę na policję jako bezprawne nękanie. Już nawet nie będę pisała do nich i prostowała. (usunięte przez administratora) i naciągacze. Pozdrawia wszystkich czytających Moje sugestie dla Vitae Nordica Sp. z o.o.: Niech przestaną naciągać i oszukiwać ludzi.