DuoLife S.A.

3.5 Dodaj merytoryczną opinię
      

O nas

DuoLife to marka stworzona z wyjątkową starannością o najdrobniejsze detale, z każdym dniem umacnia swoją pozycję na polskim rynku.
Połączyła nas pasja, entuzjazm oraz wspólny cel. Zawsze staramy się być o krok przed innymi.

DuoLife to marka stworzona na solidnym fundamencie finansowym – wspierana przez doświadczony zespół praktyków i profesjonalistów.

DuoLife to innowacyjny produkt na rynku, skomponowany przez polskich ekspertów oraz polskiego producenta z zachowaniem najwyższych, światowych norm jakości.

DuoLife to przedsięwzięcie, w którym każdy może znaleźć miejsce dla siebie, korzystając z proponowanych przez nas atrakcyjnych form współpracy.

Motto, które przyświeca nam od samego początku brzmi:
„Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie.”
Peter Drucker

Właśnie dlatego zamiast snuć, realizujemy.
Zamiast narzekać, działamy!

Chcemy, aby Twoja historia sukcesu była także naszą historią sukcesu. DuoLife to nasza wspólna historia.

Zdrowie, Biznes, Rozwój

Działalność DuoLife opiera się na trzech równoważnych Filarach. Każdy z nich pozwala nam stale iść do przodu, a przede wszystkim – zmieniać życie na lepsze. Tysiące ludzi na całym świecie, którzy obdarzyli nas zaufaniem, każdego z sukcesami realizują idee wynikające z trzech Filarów i naszej filozofii, sprawiając, że każdy ich dzień jest wyjątkowy.

Pierwszym Filarem jest Zdrowie wspierane przez produkty DuoLife. Tysiące godzin pracy grupy ekspertów i specjalistów z różnych dziedzin, liczne konsultacje i wspólny cel zaowocowały stworzeniem wyjątkowych produktów.

Drugim Filarem jest Biznes i możliwości finansowe stworzone przez unikatowy plan wynagrodzeń DuoLife.

Trzecim Filarem jest Rozwój Osobisty wspierany przez organizację Personal Excellence Network. Jej działania i programy rozwojowe dedykowane są Liderom DuoLife, aby towarzyszyć im na każdym etapie rozwoju ich biznesu i dbać o to, by w pełni uwalniali swój potencjał. Wydarzenia z cyklu Business Development Seminars oraz Leadership Development Seminars poświęcone są rozwojowi kompetencji liderskich i pracy nad sobą. To właśnie te wydarzenia są wyróżnikiem SoftMarketingu® i ukazują zupełnie nowy wymiar podejścia do człowieka, który zawsze stawiany jest w centrum uwagi.

Misja, Wizja, Wartości

Działania oraz inicjatywy, które podejmujemy w DuoLife, są ściśle powiązane z przyświecającą nam misją, odpowiadają naszej wizji i zą zgodne z wartościami, którym hołdujemy. Wierzymy, że właśnie tak wygląda idealny szlak prowadzący do sukcesu, szczęścia i wyjątkowości, którą chcemy obdarzać wszystkich członków olbrzymiej społeczności DuoLife!

Misja

Poprawienie standardu i stylu życia każdej, napotkanej na naszej drodze osoby.
Do tego ściśle sprecyzowanego celu dążą liczne współpracujące z DuoLife podmioty m.in.: zespół trenerów rozwijający kompetencje menadżerskie naszych partnerów biznesowych Personal Excellence Network, wielkie dzieło stworzone z myślą o ratowaniu zdrowia i życia każdego człowieka – czyli WORLD HEALTHY LIVING FOUNDATION oraz Rada Naukowa odpowiedzialna za jakość i skuteczność naszych produktów.

Wizja

Z Polski na Świat.
DuoLife to gwarancja jakości. Nasza wizja od początku zakładała wyjście na rynki międzynarodowe. Dzisiaj Klubowicze DuoLife działają już w 30 krajach na całym świecie.

Zależy nam nie tylko na tym, aby ugruntować pozycję lidera rynku, ale przede wszystkim przyczynić się do poprawy standardu, stylu życia i samopoczucia milionów osób na całym świecie.

Z dnia na dzień jest nas coraz więcej, a wszystko w myśl zasady: Z Polski na Świat.

Wartości

Nasze wartości stanowią fundament działalności DuoLife.
Największą wartością w DuoLife są Ludzie, którzy z nami współpracują, pracownicy, partnerzy, klubowicze. Marketing konsumencki, oparty na relacjach z innymi ludźmi, stanowi o naszej przewadze oraz pozwala nam docierać do osób, które dotychczas nie widziały dla siebie szansy w biznesie.

Działalność DuoLife opieramy na podstawowych wartościach jak:
Uczciwość – dotyczy każdego z nas i osób z nami współpracujących
Rzetelność – 100% zaangażowania i sumienne wykonywanie obowiązków
Partnerstwo – współpraca z ludźmi, zaufanie i wsparcie na każdym kroku
Relacje – fundament oraz kluczowy element istnienia i rozwoju
Rozwój osobisty – dzięki niemu jesteśmy z dnia na dzień coraz lepsi
Integracja – wspólne szkolenia, spotkania, wyjazdy i imprezy

Zarząd i Rada Nadzorcza

DuoLife powstało dzięki czterem założycielom – wizjonerom, którzy zawsze powtarzają, że jeśli robi się to, co się kocha, nigdy nie jest się w pracy.  

Założyciele połączyli swoje pasje i wspólnie przekuli je w biznes oparty na solidnych fundamentach, tworząc innowacyjny model – SoftMarketing® – który w centrum stawia indywidualne marzenia, talenty i predyspozycje człowieka.  

Właśnie dlatego tak często można ich spotkać między pracownikami, z którymi budują wspólną przyszłość firmy i których zawsze traktują jak partnerów.  

Kierując się jasno określonymi zasadami oraz wytrwale dążąc do celu, codziennie udowadniają, że każdy może poprawić styl i standard swojego życia, jeśli tylko odważy się podjąć ku temu odpowiednie kroki.

Model biznesowy

Od wielu lat znamy takie rozwiązania jak biznes klasyczny, korporacyjny, franczyza lub marketing wielopoziomowy. Wszystkie wymienione mają wiele zalet, ale również wad. Z tej rzeczywistości wyłania się SoftMarketing® – rewolucja w myśleniu biznesowym. Model ten łączy najlepsze praktyki z wszystkich wymienionych obszarów, przy jednoczesnym wyeliminowaniu ich słabych punktów.

SoftMarketing® określany biznesem XXI, a nawet XXII wieku, jest odpowiedzią na wymagania dynamicznie zmieniającego się rynku i stanowi alternatywę dla właścicieli biznesów oraz pracowników etatowych.

Dla przedsiębiorców często jest szansą na rozszerzenie działalności w ramach profilu podstawowego. Zarówno dla jednej, jak i dla drugiej grupy może być źródłem dodatkowego lub głównego, stabilnego dochodu bez potrzeby rezygnowania z dotychczasowych zajęć, a dodatkowo nie wymaga angażowania nowych zasobów ludzkich, ani wygórowanych nakładów finansowych.

Branża wellness notuje coroczny wzrost o ok. 30%.

DuoLife, funkcjonując w oparciu o SoftMarketing™, rozwija się wielokrotnie szybciej, przyciągając do siebie osoby z różnych środowisk i o różnym statusie materialnym. Dowodami skuteczności modelu są liczne sukcesy osób współpracujących z DuoLife.

Partnerzy i współpracownicy

Gromadzimy wokół siebie wyjątkowych ludzi. Mamy przyjemność współpracować z wybitnymi ekspertami i specjalistami.

Rada Naukowa
Ich wspólnym celem stało się stworzenie suplementów diety, które łączą w sobie czystość i mądrość natury z najnowszymi odkryciami medycyny. Członkowie Rady Naukowej to jedni z najbardziej tytułowanych ekspertów z dziedziny medycyny naturalnej i akademickiej, pasjonaci zdrowego stylu życia i osoby, które zdobywaną przez wiele lat wiedzą postanowiły podzielić się z innymi.

Rada Programowa
Podnoszenie kompetencji oraz rozwój kadr menadżerskich, pracowników i wszystkich osób związanych z firmą jest jedną z podstawowych zasad, którą kierujemy się w DuoLife. Specjalnie w tym celu została powołana spółka Personal Excellence Network, z której wyłoniono Radę Programową wspierającą działania zmierzające ku podnoszeniu efektywności, służące rozwojowi osobistemu oraz biznesowemu wszystkich osób współpracujących z DuoLife.

Partnerzy
Mamy niezwykły zaszczyt pracować z najznamienitszymi markami i organizacjami. Zaufali nam między innymi Mercedes-Benz Sobiesław Zasada, Jaguar, BMW, Uzdrowisko Ciechocinek, PZN - Polski Związek Narciarski, Polski Związek Kickboxingu, Polski Związek Karate Tradycyjnego, Polska Federacja Tańca, Piast Gliwice, Cracovia, MŠK Žilina, Wybrzeże Gdańsk Handball, Energa AZS Koszalin, ŁKS Łódź.

DuoLife S.A.