Stanowisko ds. realizacji rehabilitacji - lekarz (wyniki naboru- część 4)

Nowy Sącz
Oferta opublikowana04.05.2024
Oferta wygasa29.07.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Jesteśmy jedną z największych instytucji w Polsce wypłacającą świadczenia milionom ubezpieczonym i jednym z największych pracodawców. Możesz nas wesprzeć swoją wiedzą i kompetencjami, a my pomożemy Ci w rozwoju. Zagwarantujemy Ci stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w ramach którego będziesz mógł współpracować z doświadczonymi fachowcami, zyskać premię kwartalną, możliwość pracy w przyjaznej atmosferze, w elastycznym czasie pracy i/lub hybrydowo, bogaty pakiet świadczeń socjalnych oraz dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne i grupowe.

Zakres zadań realizowanych na stanowisku pracy:
- rozpatruje wnioski o skrócenie/przedłużenie rehabilitacji leczniczej w ośrodku rehabilitacyjnym
- przeprowadza, wspólnie z komórką wewnętrzną, kontrole w ramach konkursu ofert na świadczenie usług rehabilitacyjnych oraz kontrole realizacji programu rehabilitacji leczniczej w ośrodkach rehabilitacyjnych
- nadzoruje poprawność ewidencjonowania danych dotyczących przebiegu rehabilitacji leczniczej
- analizuje informacje o przebytej rehabilitacji leczniczej, w tym weryfikuje zgodność realizacji programów rehabilitacji z zawartymi z ośrodkami rehabilitacyjnymi umowami

Wymagania

Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe medyczne - lekarz medycyny
- minimum 3 lata doświadczenia pracy związanej z praktyką lekarską (wykonywanie zawodu lekarza), orzecznictwem lekarskim, działalnością naukową w dyscyplinach: nauki medyczne i nauki o zdrowiu
- minimum 4 lata stażu pracy

 

Mile widziane:
- wykształcenie wyższe medyczne - tytuł specjalisty (w szczególności w następujących specjalizacjach: rehabilitacja medyczna, kardiologia, pulmonologia, neurologia, ortopedia i traumatologia narządu ruchu, reumatologia, otolaryngologia, audiologia i foniatria, psychiatria, zdrowie publiczne)

 

Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi MS Office w stopniu średniozaawansowanym
- umiejętność rozwiązywania problemów
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- komunikacja

 

Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- skan dokumentu potwierdzającego wykształcenie
- skany świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostania w stosunku pracy
- skany dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe

 

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

 

Dodatkowe informacje:
- poszukujemy osób do zatrudnienia w ramach 2,5 etatu
- możliwość wykonywania pracy w jednostce terenowej Zakładu (praca będzie mogła być realizowana w siedzibie Centrali lub w innej placówce ZUS w całym kraju)
- p
roces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line)
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
- dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane

Oferujemy

Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość wykonywania pracy częściowo w formie zdalnej
- przyjazną atmosferę w pracy
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w różnych formach szkoleń, warsztatów itp.
- bogaty pakiet benefitów (karty sportowe, dofinansowanie urlopu, nauki i kultury)
- system premiowy

 

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

 

Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.

 

Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie, natomiast drzwi do budynku, w którym zlokalizowane jest stanowisko pracy nie otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne:

Iwona Sarzyńska-Długosz Warszawa
Teresa Klonowska-Stajniak Warszawa
Anna Skibko-Wałachowska Białystok
Beata Pepłońska Gajówka-Wieś
Beata Borowska-Baranek Józefów
Zbigniew Szlacheta Bytom
Agnieszka Kruk Warszawa

Wyniki naboru:

Wyniki naboru:
Beata Borowska-Baranek Józefów

Pani Beata Borowska-Baranek to lekarz specjalista rehabilitacji medycznej. Posiada wieloletnie i bogate doświadczenie zawodowe w obszarze prewencji i rehabilitacji, w tym w oddziale wczesnej rehabilitacji powypadkowej narządu ruchu ZUS. Kandydatka zna bardzo dobrze ten program, w związku z tym może wnieść dużo spostrzeżeń i rozwiązań mających na celu usprawnienie jego funkcjonowania w praktyce. Pani Beata Borowska-Baranek doświadczenie zdobyła w szpitalach publicznych oraz placówkach medycznych. Kandydatka posiada również doświadczenie w kierowaniu zespołem oraz umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów, umiejętność skutecznej komunikacji i współpracy w zespole. W pracy szanuje swoich pacjentów i współpracowników. 

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie