Oferta opublikowana17.05.2024
Rodzaj umowyumowa zlecenie
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżasprzedaż i obsługa klienta

Opis oferty pracy

Praca w Holiday Park & Resort Mielno

Zakres obowiązków:

-Bezpośrednia sprzedaż produktów i usług Gościom resortu turystycznego
-Wprowadzanie do oferty nowych produktów i usług
-Prezentowanie i promowanie innowacyjnych usług branżowych
-Raportowanie prowadzonych działań i ich wyników w celu naliczania prowizji za sprzedaż
-Budowanie pozytywnego wizerunku marki i dobrych relacji z Gośćmi


Oczekiwania:

-Doświadczenie w obsłudze klienta indywidualnego lub w sprzedaży/promowaniu produktów
-Mile widziane doświadczenie w branży HoReCa
-Gotowość do stacjonarnej pracy na terenie wybranego resortu
-Otwartość na prowadzenie aktywnych działań sprzedażowych na terenie resortu wśród Gości
-Samodzielność, inicjatywa w działaniu
-Dobra organizacja pracy własnej
-Łatwość w budowaniu relacji interpersonalnych

Oferujemy:

-Stałą, całoroczną współpracę w strukturach sprzedaży w oparciu o umowę zlecenie lub działalność gospodarczą
-Możliwość rozwijania kariery w strukturach spółki rosnącej w dynamicznym tempie
-Dwuskładnikowe wynagrodzenie w formie solidnej podstawy oraz bardzo atrakcyjnego systemu prowizyjnego – bez limitów
-Szkolenie produktowo-sprzedażowe oraz kompleksowe wdrożenie
-Narzędzia niezbędne do realizacji celów
-Stałą bazę kandydatów
-Cykliczne akcje oraz okolicznościowe konkursy i wydarzenia dla pracowników
-Firmowe spotkania integracyjne i okolicznościowe
-Dofinansowanie pakietu benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, zniżki na posiłki, zniżki na studia)
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie