Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Władysława Sikorskiego 17, 38-460 Jedlicze, powiat: krośnieński, woj: podkarpackie
Zakres obowiązków: - zarządzanie projektem od strony technicznej i finansowej, - planowanie i kontrolowanie budżetu projektu, - zapoznanie się z wymaganiami dokumentacji technicznej, - nadzór nad jakością i terminowością realizowanych robót zgodnie z przyjętym harmonogramem, udział w opracowywaniu harmonogramu, - wnioskowanie i uzgadnianie z przełożonym ewentualnych podwykonawców, - nadzór nas sporządzaniem dokumentacji prowadzonego projektu oraz raportowanie, - nadzór nad zadaniami wykonywanymi w ramach projektu, - nadzór nad zamówieniami oraz zakupami, - bezpośredni kontakt i współpraca z inwestorami oraz podwykonawcami, - analiza ryzyka, opracowywanie działań zapobiegawczych i naprawczych, bieżące monitorowanie i kontrola ryzyka, podejmowanie akcji naprawczych w przypadkach zagrożenia niewłaściwego przebiegu projektu, - protokolarne przejmowanie od zamawiającego placu budowy, - nadzór nad przekazywaniem do realizacji oraz przechowywanie po zakończeniu robót dokumentacji techniczno-roboczej na zlecone roboty, - uzgadnianie z inspektorem nadzoru konieczności wykonania robót dodatkowych, przeprowadzanie analizy i opisu robót oraz przedkładanie inspektorowi nadzoru do zatwierdzenia, - nadzorowanie właściwego wykorzystania sprzętu i środków transportu
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin w tygodniu: 40
Liczba godzin w miesiącu: 160
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 do 8 000 PLN
Opis wynagrodzenia: + ryczałt za nadgodziny
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Data rozpoczęcia: 15.04.2024
Wymagania konieczne
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Pozostałe wymagania
Staż pracy ogółem: lata: 1
Inne wymagania: dyspozycyjność do pracy na projektach krajowych i zagranicznych, dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu projektami (najlepiej w branży rafineryjno-petrochemicznej), umiejętność koordynowania działań wieloosobowego zespołu, zdolności planistyczne i analityczne, duża komunikatywność i zdolności negocjacyjne, systematyczność i mocne zorientowanie na osiąganie celów, mile widziane: kursy zarządzania oraz uprawnienia SCC
Pracodawca
Nazwa: NAFTOREMONT - NAFTOBUDOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres: Zglenickiego 46, 09-411 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV należy kierować na adres: Aplikuj